  • 21. Data: 2010-05-20 09:47:28
    Temat: Re: Szybki skaner do archiwizacji
    Od: "WebSmok" <_...@w...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:4bf3f498$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > CCD (oryginały będą często nie całkiem płaskie). Większość dokumentów
    > będzie skanowana w rozdzielczości 300 dpi (kolor lub czarno-białe).
    > Jakichś wygórowanych wymogów co do jakości obrazu nie ma. Budżet - mniej
    > więcej do 1200 zł.
    >
    > Co poradzicie wybrać? Jakoś zawsze miałem zaufane do Epsonów, ale nie
    > wiem, jak nowe modele mają się do konkurencji, zwłaszcza jeżeli chodzi o
    > szybkość - podejrzewam, że z danymi podawanymi przez producentów jest
    > mniej więcej tak samo jak z oficjalnym spalaniem u samochodów :)

    Najszybszy, najbardziej wydajny to Plustek Opticbook 3600. Skaner
    przeznaczony do skanowania tekstu, robi to tak szybko, że nie nadążysz
    zmieniać kartek.
    WebSmok

  • 22. Data: 2010-05-20 10:07:26
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Przyjmując do wiadomości Twoje uwarunkowania pozwalam sobie "zapodać"
    > link do zapytania w guglarce:
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=statyw
    +%2B%22do+reprodukcji%22+OR+reprodukcyjny&aq=f&aqi=&
    aql=&oq=&gs_rfai=

    > lub
    >
    > http://tnij.org/gxyn

    O, wielkie dzięki, zabieram się do czytania i oglądania!

    Piotr

  • 23. Data: 2010-05-20 10:07:52
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Najszybszy, najbardziej wydajny to Plustek Opticbook 3600. Skaner
    > przeznaczony do skanowania tekstu, robi to tak szybko, że nie nadążysz
    > zmieniać kartek.

    Dzięki!

    Piotr

  • 24. Data: 2010-05-20 12:25:14
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > jasne, jasne. szycie lub klejenie, oprawienie i przyciecie tez sie
    > samo zrobi.

    Co w tym dziwnego?

    > obawiam sie, ze i piwo tez sie samo wypije. <rs>

    Te modele, które mam na myśli, chodzą na prąd.

  • 25. Data: 2010-05-20 13:02:12
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
    >jasne, jasne. szycie lub klejenie, oprawienie i przyciecie tez sie
    >samo zrobi. obawiam sie, ze i piwo tez sie samo wypije. <rs>

    Misiek, to że ty nie widziałeś niczego większego niż domowy skanerek do
    zdjęć z wakacji, nie znaczy, że nie ma bardziej skomplikowanych
    urządzeń.
    Tylko kosztują "trochę" więcej.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 26. Data: 2010-05-20 15:42:52
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "ptoki" <s...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > W pierwszym poscie tego nie pisalem ale Krzysztof Kucharski ma racje.
    > Aparat mocuje sie relatywnie wysoko. Dookoła aparatu zamocować
    > świetlówki (lepsze rury). nad świetlówkami dać albo błyszczącą blache
    > albo na silikonie przykleic folie aluminiowa (mozna popróbować która
    > strona lepiej bedzie oświetlać (matowa czy błyszcząca).

    Statywy, szyby, swietlowki dookola, i moze jeszcze slonia wpakowac na biurko
    zamiast skanera wielkosci notatnika A4?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 27. Data: 2010-05-20 16:27:52
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 20 May 2010 14:25:14 +0200, "MC" <m...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    >Co w tym dziwnego?

    nie. no zupelnie nic. w pozo.

    >Te modele, które mam na myśli, chodzą na prąd.

    do takiego piwa, ktore chodzi to ja nawet zblizac sie nie chce. <rs>

  • 28. Data: 2010-05-20 16:31:30
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 20 May 2010 15:02:12 +0200, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

> [...]
    >
    >Misiek, to że ty nie widziałeś niczego większego niż domowy skanerek do
    >zdjęć z wakacji, nie znaczy, że nie ma bardziej skomplikowanych

    zanim zaczniesz podskakiwac, to przeczytaj dokladniej o czym jest
    watek i czego pytek oczekuje, a potem pitol o urzadzeniach, ktore
    "troche" wiecej kosztuja.
    <rs>

  • 29. Data: 2010-05-20 17:28:40
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
    >zanim zaczniesz podskakiwac, to przeczytaj dokladniej o czym jest
    >watek i czego pytek oczekuje,

    Wątek zboczył, misiu mój puszysty. Zdarza się.

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 30. Data: 2010-05-20 17:36:50
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 20 May 2010 19:28:40 +0200, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
    >
    >Wątek zboczył, misiu mój puszysty. Zdarza się.

    to ty powinienes rowniez zboczyc i trzymac sie juz raczej rozmowy o
    piwie. <rs>