  • 1. Data: 2010-05-18 17:12:19
    Temat: Skaner na 12 volt?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Mniej może ważne, na ile woltów, ale przenośny, do biblioteki lub do klienta.
    Kiedyś były popularne skanery rolkowe, a niemal zniknęły z rynku.
    Zdjęcie aparatem to jednak nie to z wielu powodów.
    Jest coś takiego na rynku, małego taniego i lekkiego?

  • 2. Data: 2010-05-18 17:19:18
    Temat: Re: Skaner na 12 volt?
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-05-18 19:12, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Zdjęcie aparatem to jednak nie to z wielu powodów.
    > Jest coś takiego na rynku, małego taniego i lekkiego?

    Mam gdzies w szafie Mustec CU1200Plus (tak to sie chyba nazywa). Nie
    wymagal zasialcza (wystarczal mu prad z usb). Jednak czy to jest male i
    lekkie? Ma wielkosc ciut wieksza niz kartka A4 :)

  • 3. Data: 2010-05-18 17:47:24
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 18 May 2010 19:12:19 +0200, ąćęłńóśźż <a...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >Zdjęcie aparatem to jednak nie to z wielu powodów.
    >Jest coś takiego na rynku, małego taniego i lekkiego?

    a takie plaskie canoscany canona , bez dodatkowego zasilania sa za
    duze?
    moze nie najnowsze produkty, ale nadal sa kupienia:
    http://reviews.cnet.com/scanners/xerox-travel-scanne
    r-100/4505-3136_7-33416928.html?tag=also
    <rs>

  • 4. Data: 2010-05-18 20:20:30
    Od: vDon <v...@o...eu>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Mniej może ważne, na ile woltów, ale przenośny, do biblioteki lub do klienta.
    > Kiedyś były popularne skanery rolkowe, a niemal zniknęły z rynku.

    Faktycznie, późniejsze modele tego typu potrafiły nawet pracować
    niezależnie od komputera. Miały własne zasilanie akumulatorowe i
    wbudowaną pamięć, coś jak seria HP Capshare. Wymiotło je ze sklepowych
    półek chwilę po 2000 r, a więksi producenci jakby zarzucili temat.

    > Zdjęcie aparatem to jednak nie to z wielu powodów.
    > Jest coś takiego na rynku, małego taniego i lekkiego?

    Obecnie "niszę rynkową" po nich wypełniły skanery typu "pen". Spory
    asortyment tych produktów ma np. Planon. Nie jest to nadzwyczaj tanie
    (nówki na ebay'u od 150$), ale to chyba jedyna sensowna opcja dla mobilnych.

  • 5. Data: 2010-05-18 23:21:47
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.05.18 19:12, ąćęłńóśźż pisze:
    > Kiedyś były popularne skanery rolkowe, a niemal zniknęły z rynku.

    Niemal.
    http://www.mobilator.pl/flybook--skaner-rolkowy-prod
    ukt-30.html

    > Jest coś takiego na rynku, małego taniego i lekkiego?

    Różne są rozwiązania.
    http://www.cpen.com.pl/cpen20/

    --
    Mar