    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Szybka karta SD
    Date: Mon, 31 May 2010 16:41:41 +0200

    JD wrote:

    > Użytkownik "ab" <a...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja też zaufałem sandiskowi. Pendrive wysiadł po pół roku
    > uznali gwarancję)
    > Karta EXTREME III wysiadła nie dawno,
    > po ok 2 latach (jeszcze nie reklamowałem).

    Proponuje przy takim pechu się .. ubezpieczać. Na cały
    komplet różnych kart (SD, SDHC i CF) sandiska, _żadna_
    mi nie padła. Znajomemu sandisk faktycznie zaczał jaja
    robić, ale to też była jedna na wiele kart. Generalnie
    uważam że ryzyko problemów przy kartach inych firm jest
    dużo wyższe niż przy Sandisku. Pod warunkiem że kupisz
    Sandiska a nie podróbkę.

    > Więcej tej marce nie zaufam.

    Twoja sprawa..

    Albert Einstein (1879-1955)