  • 31. Data: 2009-09-17 19:32:06
    Temat: Re: Szukam obiektywu do CANON 450D. proszę o pomoc.
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Olek wrote:

    > nie rób ze mnie debila , wiem co napisałeś... ja twierdzę , że masz
    > jakiegoś mega pecha albo problem z body, bo to jest niemożliwe, żeby 7
    > obiektywów pod rząd miało FF, no błagam...

    A ja twierdze, iz problem jest na poziomie komunikacji Tamron-body.
    Prawdopodobnie Tamrony nie uwzględniają jakiejś poprawki potrzebnej do
    ustawienia ostrości z moim body. Nie neguję faktu iż moje body dałoby się
    tak ustawić aby Tamrony dzialaly bez problemy, tylko iż serwis mnie wyśmieje
    jako iż dowolny obiektyw Canona ostrzy w punkt, a tak właśnie ma być...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 32. Data: 2009-09-18 08:05:10
    Od: John Smith <u...@e...net>

    R2r napisał(a):
    > Są samochody wyposażone w mięciutkie i z pozoru wygodne fotele, a są i
    > takie, gdzie siadając masz wrażenie, że ktoś pod tapicerkę włożył
    > drewno. Ale o komforcie możesz dopiero powiedzieć, gdy przejedziesz na
    > takim fotelu kilkaset kilometrów w jednej trasie. Często okazuje się, że
    > te wygodne i mięciutkie powodują, że po długiej trasie człowiek czuje
    > się jakby cały dzień przewalał ciężkie kamienie, a z tych z pozoru mniej
    > wygodnych wysiada się z samochodu bez specjalnych efektów zmęczeniowych.
    > No ale już sam grip jest OT w tym wątku, a samochody to zupełnie NTG. ;-)

    Nie przekonałeś mnie. :-)
    Nie jestem przeciwny samej koncepcji uchwytu pionowego, natomiast jestem
    przeciwny dokładaniu gripa do korpusu trzycyfrowego. Trzymając się
    analogii motoryzacyjnych: Zamiast dokładać spojler do malucha, wolałbym
    jednak używane Polo.

    Ale powtarzam, masz prawo mieć inne zdanie, ja tylko wyrażam swoje.

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek

  • 33. Data: 2009-09-18 09:03:14
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Mikolaj Tutak wrote:

> [...]
    > się tak ustawić aby Tamrony dzialaly bez problemy, tylko iż serwis mnie
    > wyśmieje jako iż dowolny obiektyw Canona ostrzy w punkt, a tak właśnie

    jakie masz body? ja mam 50D i Tamrona, który ostrzy idealnie.

  • 34. Data: 2009-09-18 11:00:42
    Od: "Patryk P. Nowak" <p...@w...pl>

    John Smith pisze:

> [...]
    > jednak używane Polo.
    >
    > Ale powtarzam, masz prawo mieć inne zdanie, ja tylko wyrażam swoje.

    Do samego korpusu może i nie warto. Ale do zestawu, zwłaszcza z ciężkim
    obiektywem, albo z dużą lampą to zdecydowanie polecam. Pod jednym
    wszakże warunkiem - musi być zainstalowany także boczny pasek. Komfort
    rośnie dramatycznie.

    Pozdrawiam -

    P.

    Patryk P. Nowak
    "...You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
    e-mail: p...@w...pl

  • 35. Data: 2009-09-18 12:31:18
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Patryk P. Nowak napisał(a):
    > Pod jednym
    > wszakże warunkiem - musi być zainstalowany także boczny pasek. Komfort
    > rośnie dramatycznie.

    O, z tym paskiem to ciekawa uwaga, może spróbuję.
    Jakiś konkretny model paska? Oryginalny Canona czy jakaś Hama?

    --
    Mirek

  • 36. Data: 2009-09-18 19:16:33
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Olek wrote:

    > jakie masz body? ja mam 50D i Tamrona, który ostrzy idealnie.

    400D i ostrzy mi idealnie wszystko poza Tamronami ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 37. Data: 2009-09-20 20:16:07
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Mikolaj Tutak wrote:

    > 400D i ostrzy mi idealnie wszystko poza Tamronami ;)

    magia ;)

  • 38. Data: 2009-09-20 21:09:11
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Olek wrote:

    > magia ;)

    + nie do końca poznany przez firmy trzecie format transmisji korpus-obiektyw
    ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 39. Data: 2009-09-21 11:02:03
    Od: "Patryk P. Nowak" <p...@w...pl>

    John Smith pisze:

    > O, z tym paskiem to ciekawa uwaga, może spróbuję.
    > Jakiś konkretny model paska? Oryginalny Canona czy jakaś Hama?

    Używałem oryginalnego Canona. Sprawdzał się bardzo dobrze, zwłaszcza w
    ujęciach portretowych (pionowych) znakomicie zwiększał pewność chwytu -
    w razie wypuszczenia z palców zawisał na dłoni.

    Pozdrawiam -

    P.
    Patryk P. Nowak
    "...You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
    e-mail: p...@w...pl http://www.ue.eti.pg.gda.pl/~patrykp/
    Poglady wyglaszane przez autora nie zawsze sa zgodne z pogladami autora.

  • 40. Data: 2009-09-29 13:43:25
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    .

    > Nie zgadzam się.