    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Kosu <K...@n...com>
    Subject: Re: Szukam dobrej klawiatury
    Date: 29 Mar 2013 17:15:14 GMT

    On 2013-03-29, Raffaello <r...@r...pl> wrote:
    > Jak w temacie.
    > Mam i podoba mi się Logitech Ultra X Flat (wersja z klawiaturką numeryczną
    > oczywiście). Niestety, w sklepach tego nie ma, na Allegro nie widzę. czy
    > ktoś może zna coś podobnego, coś o podobnej jakości co wytrzymuje te kilka
    > lat stukania w klawisze?

    I mam dla Ciebie dwie rady:
    a) oszczędzaj ją (nie mówię o trzymaniu w folii na półce, tylko np.
    o nie jedzeniu nad klawiszami itp),
    b) cofnij się w czasie i kup kilka na zapas. Jakoż i ja powinienem był
    zrobić...

    Mówiąc prost: dzisiejsze klawiatury do 150 zł sprawiają wrażenie
    strasznego badziewia. Fajnie wyglądają klawiatury mechaniczne
    (próbowałem Cherry MX), ale cena odstrasza. No i przyzwyczaiłem się już
    do niskiego skoku. Poza tym co to za frajda, że klawiatura wytrzyma 100
    lat? :)
    Moja Ultra X Flat ma już chyba z dekadę i działa jak nowa, ale klawisze
    się wycierają i niestety brud zaczyna przeszkadzać :/

    Mam wrażenie, że firmy masowe (Logitech, Microsoft) przykładają się
    tylko przy tych mobilnych klawiaturach wireless. W ofercie wielkiego M
    nie ma chyba żadnej klawiatury "desktopowej" zbliżającej się jakością
    wykonania i wyglądem do Wedge :/.

    Niezłe wrażenie robią też klawiatury Apple, ale ciężko jest dostać
    taką taką "pełną". Widuję tylko te pseudomobilne miniaturki.

    pozdrawiam,
    Kosu