  • 21. Data: 2014-06-05 11:21:29
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pyta?z odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Za pozno. Idziesz do konkurencji, podpisujesz, trafia do obecnego
    > operatora ... ale juz za pozno, bo podpisales ...

    No to widać jest klientem o pomijalnym znaczeniu dla firmy.

  • 22. Data: 2014-06-05 11:54:00
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-06-2014 11:21, BaX pisze:
    > No to widać jest klientem o pomijalnym znaczeniu dla firmy.

    To są tacy? 24 * 60 zł = 1440 zł.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 23. Data: 2014-06-05 12:12:06
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od ZakonSpirowany
    z dnia: 2014-06-05 11:54:

    > To są tacy? 24 * 60 zł = 1440 zł.
    Kiedyś wystąpiłem do pewnej firmy na E, mając już dobrze ponad 100
    aktywnych kart w firmie, o ofertę na kilkaset kart rocznie i... nie
    opłacało im się nawet przedstawić oferty, bo już i tak był koniec roku,
    a targetu i tak by nie zrobili. 8-0 Tak, są klienci o pomijalnym
    znaczeniu i to nie przy kwocie 60PLN/mies. Oczywiście przenieśliśmy się
    w trybie natychmiastowym do konkurencji, która nie miała problemu z
    przedstawieniem oferty. Zresztą wtedy firma na E. robiła też inne
    "wałki", które skutecznie mnie odstraszają teraz od firmy już na T. :P

    Paweł

  • 24. Data: 2014-06-05 12:54:22
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > To są tacy? 24 * 60 zł = 1440 zł.

    I pewnie w tych 60zł się mieścisz i nie przekraczasz miesięcznego limitu, a
    numer to nie "firmówka"? Zgaduję, że jak umowa była na 2 lata to i był
    telefon przy podpisywaniu umowy?

  • 25. Data: 2014-06-05 14:27:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BaX" <m...@m...com> wrote in message

    > I pewnie w tych 60zł się mieścisz i nie przekraczasz miesięcznego limitu,
    > a numer to nie "firmówka"? Zgaduję, że jak umowa była na 2 lata to i był
    > telefon przy podpisywaniu umowy?

    Zapytaj raczej czy to jest 24 SIMy w abonamencie 60zł na miesiąc,
    czy jeden SIM w abonamencie dwuletnim :-)

  • 26. Data: 2014-06-05 14:28:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ZakonSpirowany" <x...@g...com> wrote in message

    > Pisałeś to przed wypiciem kawy, czy moja jeszcze na mnie nie podziałała,
    > bo nie mogę rozszyfrować, co napisałeś. :|

    Ja rozumiem... już po kawie jestem :-)

  • 27. Data: 2014-06-05 15:06:13
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Zapytaj raczej czy to jest 24 SIMy w abonamencie 60zł na miesiąc,
    > czy jeden SIM w abonamencie dwuletnim :-)

    Przecież napisał w pierwszym zdaniu pierwszego posta.

  • 28. Data: 2014-06-05 15:56:35
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-06-2014 12:54, BaX pisze:
    > I pewnie w tych 60zł się mieścisz i nie przekraczasz miesięcznego limitu, a
    > numer to nie "firmówka"?

    Nie chce mi się liczyć, ale abonament to abonament - czasem 55 zł,
    czasem 70, a raz się zdarzyło 100: http://i.imgur.com/8TLG6zM.jpg

    > Zgaduję, że jak umowa była na 2 lata to i był
    > telefon przy podpisywaniu umowy?

    Był, ale nie za złotówkę, nieee. Całe 250 zł. Ponad 2 lata od premiery,
    blisko 2 lata i mnie, przed chwilą z ciekawości zerknąłem na allegro i
    nówki chodzą po 600 zł. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 29. Data: 2014-06-05 16:14:42
    Od: "BaX" <m...@m...com>

> [...]
    >
    > Był, ale nie za złotówkę, nieee. Całe 250 zł. Ponad 2 lata od premiery,
    > blisko 2 lata i mnie, przed chwilą z ciekawości zerknąłem na allegro i

    No to sobie teraz policz ile dałeś "zarobić" operatorowi za te 2 lata. Dziś
    po dwóch latach "nówki" chodzą po 600zł , Tobie operator sprzedał go dwa
    lata temu za 250zł, a Ty dałeś im "zarobić" przez te dwa lata 1440zł.

  • 30. Data: 2014-06-05 16:22:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZakonSpirowany" napisał w wiadomości

    >Pisałeś to przed wypiciem kawy, czy moja jeszcze na mnie nie
    >podziałała, bo nie mogę rozszyfrować, co napisałeś. :|

    Brak doswiadczenia lub duzy niedobor kawy :-)

    Dosc czesta konstrukcja:
    "klient zawiera umowe na swiadczenie uslug w taryfie X, przez okres N
    miesiecy beda obowiazywaly warunki z promocji Y".

    No i po N miesiacach, jak klient nie da sie skusic na nowa promocje,
    to sie nagle okazuje ze placi 2x wiecej, a minut ma 2x mniej.

    Orange w Pantera moze tak nie ma ... ale zobacz np cennik neostrady
    http://www.orange.pl/kid,4002009501,id,4002235565,ti
    tle,Neostrada,article.html

    J.