  • 11. Data: 2014-06-04 22:29:53
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-06-2014 17:15, mr misio pisze:
    > teraz czekaj na telefony z promocjami z innych sieci :>
    >
    > Coz, tlekonsultant mogl niecnie sprzedac informacje, moze wspolpracyje z
    > inna siecia "po godzinach" - i tez ma prowizje ;)

    Hehe, w dzisiejszym świecie, po tej dzisiejszej rozmowie, nic mnie już
    nie zdziwi. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 12. Data: 2014-06-04 22:53:10
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-06-2014 15:29, Alf/red/ pisze:

    > Ale to nie stanowi, bo jak sam napisałeś
    > czyli decydować może nie "najkorzystniej", ale "nie bo nie".

    No ale zostaje jeszcze T-Mobile i Plus. W Erze miałem prepaid, a w
    Plusie jeszcze nigdy nic. Zerknąłem teraz na ich stronę i abonamenty z
    Internetem LTE jakby stworzone dla mnie (minuty wymienne na SMS-y
    wymienne na GB LTE), ale patrzę na ceny telefonów i już widzę gdzie
    sobie "nadrabiają". Xperię bym chciał, ale 1739 zł za Z1 ("Przepraszamy,
    model jest obecnie niedostępny.") a za 989 zł za Z ("Przepraszamy, model
    jest obecnie niedostępny."), gdy Z2 mają za 1839 zł ("Cena brutto poza
    promocją 3629,00 zł")?! No chyba nie...

    Xperię chciałem, bo z obecnej Xperii U jestem zadowolony, ale ekran
    jednak za mały, no i brak 4G. Na kredyt poza siecią nie chcę.
    Może czas sprawdzić Windows Mobile? Lumia? Jak to się dzieje, że jest o
    tyle tańsza od Xperii a ma LTE?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 13. Data: 2014-06-05 00:46:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ZakonSpirowany" <x...@g...com> wrote in message

    > Sugerujesz, że telemarketoidowi zależało na tym, by się pozbyć klienta? :>
    > No chyba nie. Ew. wiedzą, że inna sieć i tak mi nie da lepszych warunków,
    > więc i tak umowę przedłużę.

    Myślę, że dałeś wyraźnie do zrozumienia że nie jesteś zainteresowany
    usłyszeniem co ma do zaoferowania. Nie wiem czemu to zrobiłeś,
    skoro wyraźnie widać było że specjalnie czekałeś na ten telefon...
    Sam sobie strzeliłeś gola do bramki to teraz masz 1:0 dla operatora :-)

  • 14. Data: 2014-06-05 00:58:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Jun 2014 13:05:26 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):
    > - Przygotowaliśmy dla pana specjalną ofertę, czy możemy porozmawiać
    > kilka minut?
    > - Myślę, że byłoby to stratą czasu, gdyż najprawdopodobniej zrezygnuję z
    > usługi.
    > - Rozumiem. Dziękuję. Do widzenia.
    >
    > Nie wiem, co o tym myśleć, jak to skomentować...

    Premia od wynikow i im tez szkoda czasu ?

    Czy przemyslana strategia - klient nie reaguje radosnie, to olac.
    Wroci na kolanach :-)

  • 15. Data: 2014-06-05 01:02:48
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pyta?z odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Jun 2014 16:50:56 +0200, BaX napisał(a):

    > Dok?adnie bo w sumie co zrobisz? Przejdziesz do konkurencji? To jeszcz
    > mieli Cie czas zaatakowac rzy okazji przenoszenia numeru bo dzis to ostatni
    > moment dla operatora kiedy mo?e zatrzymac klienta.

    Za pozno. Idziesz do konkurencji, podpisujesz, trafia do obecnego
    operatora ... ale juz za pozno, bo podpisales ...

    J.

  • 16. Data: 2014-06-05 01:23:59
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-06-2014 00:46, Pszemol pisze:
    > Myślę, że dałeś wyraźnie do zrozumienia że nie jesteś zainteresowany
    > usłyszeniem co ma do zaoferowania.

    W teorii tak. Ale nie znasz telemarketerów? Kiedyś na domowy zadzwonił
    taki z Ery i próbował nam wcisnąć internet mobilny z laptopem za 1 zł
    (jakiś najtańszy Acer). Wyraźnie powiedziałem, że nie jestem
    zainteresowany (bo mam 2 laptopy, a internet stacjonarny i mobilny z
    Orange), co najmniej trzykrotnie powiedziałem "NIE", a ten na koniec
    błagalnym głosem pyta: "to mogę wysłać sprzęt i umowę?".

    Cóż, straciła na tym wyłącznie moja ciekawość, bo "przygotowanej
    SPECJALNIE DLA MNIE oferty" na pewno bym nie przyjął.

    Z tego, co widzę, najkorzystniej byłoby przenieść numer do Plusa bez
    telefonu i kupić go osobno np. na 10 rat, ale dopiero mi się raty za
    laptopa skończyły i nie chcę kolejnych. Abonament to abonament -
    stacjonarne wychodzą z użycia, więc do końca życia będzie trzeba płacić.
    Już bym nawet był skłonny na 3 lata cyrograf podpisać, byle tę słuchawkę
    dali za sensowne pieniądze, a nie za tyle co na allegro i jeszcze z
    debilnym dopiskiem pod ich ceną, że "poza promocją 3629,00 zł" (Xperia Z2).

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 17. Data: 2014-06-05 03:35:53
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.06.2014 00:58, J.F. pisze:
    /.../
    > Premia od wynikow i im tez szkoda czasu ?
    >
    > Czy przemyslana strategia - klient nie reaguje radosnie, to olac.
    > Wroci na kolanach :-)

    Chłopak był przekonany do swojej oferty. Jak komuś się nie podoba, to
    znaczy że głupi i nie ma co gadać. A jak ktoś wziął Panterę...

  • 18. Data: 2014-06-05 08:12:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Jun 2014 14:25:25 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):

    > Sugerujesz, że telemarketoidowi zależało na tym, by się pozbyć klienta?
    > No chyba nie. Ew. wiedzą, że inna sieć i tak mi nie da lepszych
    > warunków, więc i tak umowę przedłużę.

    A czytales umowe ? Po dwoch latach bedzie kontynuacja, czy promocja
    byla na dwa lata, sie skonczyla, teraz obowiazuje standardowy cennik
    ... ten sprzed 2 lat.

    J.

  • 19. Data: 2014-06-05 09:01:10
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-06-2014 08:12, J.F. pisze:
    > A czytales umowe ? Po dwoch latach bedzie kontynuacja, czy promocja
    > byla na dwa lata, sie skonczyla, teraz obowiazuje standardowy cennik
    > ... ten sprzed 2 lat.

    Pisałeś to przed wypiciem kawy, czy moja jeszcze na mnie nie podziałała,
    bo nie mogę rozszyfrować, co napisałeś. :|

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 20. Data: 2014-06-05 09:09:39
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-06-2014 03:35, Smok Eustachy pisze:
    > A jak ktoś wziął Panterę...

    Co z nią nie tak? Brałem pod uwagę fakt, że dostanę stały rabat za
    Orange Open, więc u konkurencji na pewno nie byłoby taniej.
    Teraz już nie musi być najtaniej (a byłoby w jakimś prepaidzie), byle
    było uczciwie i sensownie.

    --