  • 1. Data: 2010-04-07 12:07:11
    Temat: Szlifierka katowa z regulacja obrotow czy moze cos innego?
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

    szukam urzadzenia, ktore pomogloby mi w prostej obrobce drewna, tj. nakladka
    z papierem sciernym i polerowanie roznymi gradacjami (nakladka na rzep).
    Rowniez do oczyszczania metalowych elementow przed nalozeniem lakieru, czyli
    proste prace konserwatorskie przy domu. Znajomy pozyczyl mi jakis czas temu
    niebieskiego Bosch`a gumowke z regulowanymi obrotami, bardzo mi pomogla
    wlasnie przy drewnie.

    Jakie urzadzenie i jakiej marki moglibyscie polecic? Mam szlifierke
    oscylacyjna zielonego Boscha podobna do tej: http://tinyurl.com/yecmxzk ale
    jest beznadziejna, wole juz wziac papier na kostke i recznie robic.
    Priorytetem dla mnie jest porecznosc i wygoda, cena na drugim planie.

    Pozdrawiam,

    Plissken

  • 2. Data: 2010-04-07 13:14:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Plissken" <p...@w...pl> wrote in message
    > szukam urzadzenia, ktore pomogloby mi w prostej obrobce drewna,[..]
    > Rowniez do oczyszczania metalowych elementow przed nalozeniem
    > lakieru, czyli proste prace konserwatorskie przy domu.

    Nie wolałbyś popytać na news:pl.misc.budowanie ??
    To o co pytasz naprawdę niewiele z elektroniką ma wspólnego...

  • 3. Data: 2010-04-07 13:39:16
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > Nie wolałbyś popytać na news:pl.misc.budowanie ??
    > To o co pytasz naprawdę niewiele z elektroniką ma wspólnego...

    Dziekuje za sugestie. Nie wiedzialem, ze jest taka grupa.

    Zycze milego dnia i pozdrawiam,

    Plissken