    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Date: Sun, 7 Jun 2015 12:22:50 +0000 (UTC)

    atm wrote:

    > Sam zauwazasz zaleznosc miedzy predkoscia a skutkami. Zatem jesli
    > poruszamy sie w zakresie dopuszczalnej plus 10 wiecej dozwolonej to
    > wspomniane przez Ciebie 50, 100, 500m ma sie nijak do tego.

    widzę, żę reprezntujesz typ kierowcy uważający, że ograniczenia są
    stawiane sensownie aTy jako "miszcz kierofnicy" moesz szybciej.
    Czyli jak na drodze będzie lód też będziesz jechał ograniczenie +10? Bo
    czemu nie?

    > Natomiast drzewa rosnace bezposrednio przy drodze w przypadku takiego
    > jelenia czy innej nieprzewidzianej sytuacji sa zabojcze przy 90-100km/h.
    > Czy juz policja okreslila z jaka predkoscia poruszal sie samochod?

    "Policja uważa, że ich śmierć nastąpiła w konsekwencji uderzenia w
    jelenia."

    zabić wsystkie jelenie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl