  • 11. Data: 2015-06-07 14:32:56
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-06-07 14:22, masti wrote:

    > widzę, żę reprezntujesz typ kierowcy uważający, że ograniczenia są
    > stawiane sensownie aTy jako "miszcz kierofnicy" moesz szybciej.
    > Czyli jak na drodze będzie lód też będziesz jechał ograniczenie +10? Bo
    > czemu nie?

    To nie jest jedna droga, jest ich znacznie wiecej, roznia sie jakoscia i
    szerokoscia od takich
    https://www.google.pl/maps/place/Matyjaszki/@54.1653
    27,20.97822,3a,75y,29.42h,74.38t/data=!3m4!1e1!3m2!1
    so7KyniU6sDOl985z5HOgBA!2e0!4m2!3m1!1s0x46e2456a167f
    2fe9:0x4751ca05e96d957a!6m1!1e1
    do znacznie lepszych. Jednak drzewa nadal stanowia w tej sytuacji bardzo
    duze zagrozenie. Dobrze, ze wspomniales o zimie: tego typu drogi nie
    naleza do tych pierwszej kategorii odsniezania. Nawet przy 50-60 latwo
    na lodzie wyjechac i zamiast w rowie skonczyc na drzewie.

    > "Policja uważa, że ich śmierć nastąpiła w konsekwencji uderzenia w
    > jelenia."
    >
    > zabić wsystkie jelenie

    Ze wstępnych ustaleń wynika, że opel astra kombi zderzył się z jeleniem,
    ponieważ w pobliżu wypadku znaleziono ciało zwierzęcia. Następnie auto
    uderzyło w drzewo, zapaliło się, po czym stoczyło się do rowu

  • 12. Data: 2015-06-07 14:44:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    atm wrote:

> [...]
    > naleza do tych pierwszej kategorii odsniezania. Nawet przy 50-60 latwo
    > na lodzie wyjechac i zamiast w rowie skonczyc na drzewie.

    zaczynasz isć w dobrą stronę. Skoro 50-60 jest za szybko to czyja będzie
    wina jak walniesz w drzewo? Drzewa czy Twoja?

    > Ze wstępnych ustaleń wynika, że opel astra kombi zderzył się z jeleniem,
    > ponieważ w pobliżu wypadku znaleziono ciało zwierzęcia. Następnie auto
    > uderzyło w drzewo, zapaliło się, po czym stoczyło się do rowu

    Pociągi też trzeba zliwidować. Zabijają kierowców
    <lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,18074167,Smiertelny_wyp
    adek_na_Radogoszczu__Dwie_osoby_wjechaly.html>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2015-06-07 15:18:08
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-06-07 14:44, masti wrote:

> [...]
    >
    > zaczynasz isć w dobrą stronę. Skoro 50-60 jest za szybko to czyja będzie
    > wina jak walniesz w drzewo? Drzewa czy Twoja?

    Wrocmy zatem do dwukółek w zaprzegu... Zauważ, ze nowe drogi projektuje
    sie bez drzew przy krawedzi jezdni, z jakiegos powodu.
    Baaa, kocie lby kryje sie asfaltem, zdecydowana wiekszosc dróg na 1.5
    pasa zostala poszerzona i wyasfaltowana. Dlaczego upierac sie przy
    drzewach? Z czasem zmienily sie predkosci, natezenie ruchu i chyba nie
    ma powodu trzymac sie tych drzew? Idac tropem, ktory przedstawiasz w
    zasadzie nie byloby potrzeby zmiany drog a wlasciwie szlakow od XVIIIw.

    To nie jest kwestia dotyczaca malolatow przekraczajacych predkosc.
    Dotyczy to kazdego z nas gdy zostanie zaskoczony manewrem pijanego
    kierowcy, zwierza itd. Po prostu nie ma gdzie uciec.

    Zarzucales wczesniej te +10. Ok, odejmij te 10 od 90 i taki bedzie wynik:
    "Uderzenie samochodu jadącego z prędkością 80 km/h z drzewem czy stojącą
    ciężarówką prawie zawsze jest śmiertelne dla ludzi w samochodzie.
    Całkowicie bez szans jest osoba, która nie zapięła pasów."

    Ja wiem, ze oni maja kubki z napisami, ze gorące ale w tym tez chyba cos
    jest:
    "Amerykanie sprawdzili, że wypadek przy prędkości 60 km/h wymaga użycia
    śmigłowca ratunkowego. - To znaczy, że obrażenia podróżujących autem z
    taką szybkością mogą być bardzo poważne i wymagają bardzo szybkiego
    udzielenia pomocy - wyjaśnia dr Robert Gałązkowski z Lotniczego
    Pogotowia Ratunkowego."
    http://www.fakt.pl/Tak-giniesz-w-samochodzie,artykul
    y,35723,1.html

    Do jakiej zatem wg Ciebie dojdziemy predkosci, zeby bezpieczenstwo po
    wypadnieciu z drogi bylo przyblizone do wpadniecia do rowu przydroznego
    lub po prostu wyjechaniu w pole?

  • 14. Data: 2015-06-07 15:50:27
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 7 Jun 2015 12:11:16 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >skoro drzewa rosną 60cm od drogi to nie uważasz, że warto zwolnić
    >zamiast zasuwać 150?

    Co mi da zwolnienie, jak z przeciwka będę miał zapierdalacza idącego
    na czołówkę?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 15. Data: 2015-06-07 16:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > na jaką odległość? 50, 100, 500 metrów?
    > i gwarantujesz, że kierowca jechał z prędkością odpowiednią do warunków?

    Na taka, zeby takie sytuacje nie zabijały.
    Nie trzeba wymyslać od nowa prochu - inne kraje juz rozwiazywały takie
    problemy.
    Gwarantuje, ze gdyby wycieto drzewa, to by te dwie osoby w nie nie
    wjechały.

  • 17. Data: 2015-06-07 16:25:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > Co mi da zwolnienie, jak z przeciwka będę miał zapierdalacza idącego
    > na czołówkę?

    Miszczowie zwalaniania juz tu odpowiadali na tego typu pytania - nawet jak
    pojada 10 na godzine - beda w stanie uciec z drogi, wbic sie w przerwe
    miedzy drzewami i beda bezpieczni.
    Jak sie jednak troche bardziej przyjrzec tematowi - okazuje sie ze jezdza
    5.000 km rocznie wokół własnego domu a ich wiedza to typowe: wydje mi sie
    sie.

  • 16. Data: 2015-06-07 16:25:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > zaczynasz isć w dobrą stronę. Skoro 50-60 jest za szybko to czyja będzie
    > wina jak walniesz w drzewo? Drzewa czy Twoja?

    Twoja bo źle oceniłes warunki i predkosc.
    Drzewo sprawi tylko ze zamiast uszkodzen samochodu, zostanie na tobie
    wykonana kara smierci. W imie czego?

  • 18. Data: 2015-06-07 16:25:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > a dlaczego 60cm? a nie 10 czy 100 metrów?
    > skoro drzewa rosną 60cm od drogi to nie uważasz, że warto zwolnić
    > zamiast zasuwać 150?

    Do ilu?
    50?
    A nie lepiej dostosować drogę do normalnego ruchu?

  • 19. Data: 2015-06-07 17:36:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Na taka, zeby takie sytuacje nie zabijały.

    czyli na ile?

    > Nie trzeba wymyslać od nowa prochu - inne kraje juz rozwiazywały takie
    > problemy.

    i drzewa sobie tam rosną bez problemu
    <http://www.hdwallpapersos.com/wp-content/uploads/20
    14/08/road-side-trees-83897.jpg>
    <http://media.kids-myshot.nationalgeographic.com/201
    1/06/4df114b807759Trees_like_a_roof_road_large_mediu
    m.jpg>
    <http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo
    /51882/51882,1188895203,2/stock-photo-tunnel-made-fr
    om-trees-growing-above-the-road-5071399.jpg>

    > Gwarantuje, ze gdyby wycieto drzewa, to by te dwie osoby w nie nie
    > wjechały.

    a gdyby tam było przedszkole? w przyszłości?

  • 20. Data: 2015-06-07 18:05:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    jerzu wrote:

    > Co mi da zwolnienie, jak z przeciwka będę miał zapierdalacza idącego
    > na czołówkę?

    czyli na ile te drzewa odsunąć?