  • 21. Data: 2010-12-06 22:20:32
    Temat: Re: Szkoda, polubownie...
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    kml pisze:

    > Według ich wyceny czy Twojej? Poczytaj w archiwum co się robi w takiej
    > sytuacji bo zakładam, że Twoja wycena bedzie nieco inna niż to co oni
    > sobie wymyślą.

    Czytałem :-) Szybko udaję się do blacharza aby wyśmiał wycenę PZU :-)
    Zresztą PZU samo napisało, że jakby naprawa była droższa, zgłosić się z
    fakturą. Zobaczę co się dalej będzie działo...

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 22. Data: 2010-12-06 22:49:10
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:idjk36$mgl$1@inews.gazeta.pl...
    > Czytałem :-) Szybko udaję się do blacharza aby wyśmiał wycenę PZU :-)
    > Zresztą PZU samo napisało, że jakby naprawa była droższa, zgłosić się z
    > fakturą. Zobaczę co się dalej będzie działo...

    Hmm, ja bym wolał zgłosić się z kosztorysem a nie fakturą którą sam
    zapłaciłem.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 23. Data: 2010-12-07 02:26:59
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-06 11:41, J.F. pisze:
    > A w razie czego - faktura z warsztatu, na dobra sprawe to nie wiem
    > czy nie wprost na niego - niech sobie VAT odliczy.
    > A jak nie zaplaci to do PZU.
    A miałby jakąś podstawę do odliczenia VAT i ujęcia w koszty faktury za
    naprawę samochodu należącego do zupełnie obcej osoby?
    Maciek

  • 24. Data: 2010-12-07 11:40:02
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    kml pisze:

    > Hmm, ja bym wolał zgłosić się z kosztorysem a nie fakturą którą sam
    > zapłaciłem.

    Tak by było lepiej. A blacharz zanim zrobi jest w stanie oszacować
    całkowite koszty? I co w wypadku, gdy najpierw się zgłoszę z kosztorysem
    a blacharzowi w trakcie roboty coś wylezie co podniesie koszty?

    Seco

  • 25. Data: 2010-12-07 13:06:06
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:idl2u8$bkv$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak by było lepiej. A blacharz zanim zrobi jest w stanie oszacować
    > całkowite koszty? I co w wypadku, gdy najpierw się zgłoszę z kosztorysem
    > a blacharzowi w trakcie roboty coś wylezie co podniesie koszty?

    To jest właśnie zaleta roboty bezgotówkowej. Wszelkie ekstra koszty zgłasza
    się dodatkowo. OIDP to robi się to samemu albo zakład bierze to na siebie.
    Dla pewności rzuć okiem w archiwum :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 26. Data: 2010-12-07 23:34:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 06 Dec 2010 11:34:05 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

    > Jestem skłonny się zgodzić, ale co w wypadku jak naprawa wyniesie więcej
    > niż napisało PZU. Z PZU można jeszcze dyskutować przedstawiając fakturę,
    > ale jak załatwić to z właścicielem skutera? Mimo iż pan bardzo miły,
    > wolę się ubezpieczyć jakoś.

    Dokładnie to samo mu powiedzieć.

    --