-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl:119
From: Marcin <n...@n...com>
Subject: Systemy automatycznie wzywajace pomoc w praktyce.
Date: Wed, 27 Sep 2017 20:51:05 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.5.0
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Antivirus: AVG (VPS 170927-4, 2017-09-27), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 18
Message-ID: <59cbf318$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94.254.147.73
X-Trace: 1506538264 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15188 94.254.147.73:65184
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1746
X-Received-Body-CRC: 1645872398
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2615400
[ ukryj nagłówki ]Witam
Czy ktos ma praktyczne doswiadczenia wlasne albo wiarygodne realacje z
dzialania systemu automatycznie wzywajacego sluzby w razie wypadku?
Bardziej mnie ciekawi wspolpraca takiego systemu bezposrednio
dzwoniacego na 112 jak np. Ford:
http://www.emergencyassistance.ford.com/Countries_M-
R/Poland
bo w systemie z dedykowanym call center jak w Oplu:
http://www.opel.pl/onstar/onstar.html
samochod poda dokladne polozenie do centrali a oni sie skontaktuja ze
sluzbami i podejrzewam, ze czlowiek z czlowiekiem sie dogadaja jakos. No
ale trzeba zaplacic prawie 350 PLN/rok za takie przyjemnosci.
A jak taki Ford zadzwoni bezposrednio na 112 (przez sparowany po
bluetoothie telefon) i poda pozycje samochodu przez wartosc szerokosci i
dlugosci geograficznej to mam watpliwosci czy to dobrze zadziala.
Pozdrawiam,
Marcin
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.17 10:00 p...@g...com
- 28.09.17 10:57 J.F.
- 28.09.17 11:28 T.
- 28.09.17 11:31 p...@g...com
- 28.09.17 12:59 p...@g...com
- 28.09.17 21:37 Marcin
- 29.09.17 00:27 j...@i...pl
- 29.09.17 08:48 p...@g...com
- 29.09.17 18:46 re
- 29.09.17 21:41 Marcin
- 29.09.17 22:41 j...@i...pl
- 02.10.17 09:30 Marek
- 03.10.17 20:53 Marcin
- 04.10.17 13:35 Marek
- 04.10.17 14:23 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO