eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySystemy automatycznie wzywajace pomoc w praktyce.Systemy automatycznie wzywajace pomoc w praktyce.
  • Data: 2017-09-27 20:51:05
    Temat: Systemy automatycznie wzywajace pomoc w praktyce.
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Czy ktos ma praktyczne doswiadczenia wlasne albo wiarygodne realacje z
    dzialania systemu automatycznie wzywajacego sluzby w razie wypadku?
    Bardziej mnie ciekawi wspolpraca takiego systemu bezposrednio
    dzwoniacego na 112 jak np. Ford:
    http://www.emergencyassistance.ford.com/Countries_M-
    R/Poland
    bo w systemie z dedykowanym call center jak w Oplu:
    http://www.opel.pl/onstar/onstar.html
    samochod poda dokladne polozenie do centrali a oni sie skontaktuja ze
    sluzbami i podejrzewam, ze czlowiek z czlowiekiem sie dogadaja jakos. No
    ale trzeba zaplacic prawie 350 PLN/rok za takie przyjemnosci.
    A jak taki Ford zadzwoni bezposrednio na 112 (przez sparowany po
    bluetoothie telefon) i poda pozycje samochodu przez wartosc szerokosci i
    dlugosci geograficznej to mam watpliwosci czy to dobrze zadziala.

    Pozdrawiam,
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: