eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySystemy automatycznie wzywajace pomoc w praktyce. › Re: Systemy automatycznie wzywajace pomoc w praktyce.
  • Data: 2017-09-28 21:37:21
    Temat: Re: Systemy automatycznie wzywajace pomoc w praktyce.
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    W dniu 2017-09-28 o 10:57, J.F. pisze:

    >> oTechnologia zawarta w systemie SYNC(R) przekazuje dyspozytorom
    >> informacje słowne dotyczące wypadku, w tym współrzędne GPS pojazdu,
    >> jeśli są one dostępne.
    >
    > -po angielsku ? :-)

    Z tego co pisza na stronie Forda to w jezyku lokalnym zaleznie od
    pozycji samochodu (chociaz tu moze byc problem na granicy krajow, gdy
    telefon zalogowany jeszcze do sieci innego kraju a samochod juz w
    innym). Co z tego wynika to kazdy kto ma Forda z systemem Sync2 lub
    Sync3 nawet bez firmowej nawigacji to ma odbiornik GPS i jakas
    uproszczona mape zeby samochod wiedzial po jakiemu gadac...

    > -w odpowiedzi na "wszystkie linie zajete, prosze czekac" ? :-)

    Jezeli to bedzie zanim telefon zostanie odebrany to moze zadzialac, ale
    jak juz sluzby odbiora i dopiero wtedy taki komunikat to moze byc problem.


    Pozdrawiam,
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: