eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySystemy automatycznie wzywajace pomoc w praktyce. › Re: Systemy automatycznie wzywajace pomoc w praktyce.
  • Data: 2017-09-28 11:28:34
    Temat: Re: Systemy automatycznie wzywajace pomoc w praktyce.
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-09-27 o 20:51, Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Czy ktos ma praktyczne doswiadczenia wlasne albo wiarygodne realacje z
    > dzialania systemu automatycznie wzywajacego sluzby w razie wypadku?
    > Bardziej mnie ciekawi wspolpraca takiego systemu bezposrednio
    > dzwoniacego na 112 jak np. Ford:
    > http://www.emergencyassistance.ford.com/Countries_M-
    R/Poland
    > bo w systemie z dedykowanym call center jak w Oplu:
    > http://www.opel.pl/onstar/onstar.html
    > samochod poda dokladne polozenie do centrali a oni sie skontaktuja ze
    > sluzbami i podejrzewam, ze czlowiek z czlowiekiem sie dogadaja jakos. No
    > ale trzeba zaplacic prawie 350 PLN/rok za takie przyjemnosci.
    > A jak taki Ford zadzwoni bezposrednio na 112 (przez sparowany po
    > bluetoothie telefon) i poda pozycje samochodu przez wartosc szerokosci i
    > dlugosci geograficznej to mam watpliwosci czy to dobrze zadziala.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin
    Tak to działa w praktyce - w każdym aucie jest koleś, który dzwoni.
    https://www.youtube.com/watch?v=aznx63ugdro
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: