  • 31. Data: 2010-01-26 16:28:28
    Temat: Re: Symbian, WindowsMobile, Android?
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał

    > Symbian wymaga podpisu cyfrowego pliku przy instalacji programu. Co
    > automatycznie likwiduje wszelkie modyfikacje (i piractwo) oraz amatorów
    > piszących darmowe programy, bo certyfikat jest płatny.

    To ja się już zgubiłem...
    Mam bezpłatny certyfikat do podpisywania aplikacji. Ten z wiadomego
    chińskiego forum. I działa.
    Powinienem się czegoś obawiać?

    M.

  • 32. Data: 2010-01-26 16:37:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 17:28:28 +0100, Maciej Muran napisał(a):

    > To ja się już zgubiłem...
    > Mam bezpłatny certyfikat do podpisywania aplikacji. Ten z wiadomego
    > chińskiego forum. I działa.
    > Powinienem się czegoś obawiać?

    Niczego.. ale ten certyfikat służy wyłącznie tobie i na jeden telefon.
    Jakbys chciał napisać jakąś aplikację i ją rozpowszechniać, to będzie ZUS
    warty. Musisz wykupić certyfikat developerski.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 33. Data: 2010-01-26 16:44:05
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał

    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał

    Bzdura. Kiedy w końcu przestaniesz się wymądrzać? Certyfikat od zawsze można
    było wyrobic sobie za free. Najpierw na symbian-signed, poźniej na OPDA, a
    teraz na co drugim polskim forum. Poza tym, hack symbiana otwiera wszystko,
    nie trzeba się już bawić z żadne podpisywanie. Nie chcesz chyba wszystkim
    wmówić, że o tym też nie wiedziałeś?

    > Jakbys chciał napisać jakąś aplikację i ją rozpowszechniać, to będzie ZUS
    > warty. Musisz wykupić certyfikat developerski.

    A po co wykupić? Co za kolejna bzdura. To ten, co sobie instaluje aplikacje,
    może wyrobić certa za free w 12h. O ile oczywiście aplikacje tego wymaga. A
    jest mnogość takich, co się instalują bez konieczności podpisywania. Widzisz
    w tym jakiś problem, czy tradycyjnie lubisz sobie poklikać?

  • 34. Data: 2010-01-26 16:53:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 17:44:05 +0100, Tomek napisał(a):

> [...]
    > jest mnogość takich, co się instalują bez konieczności podpisywania. Widzisz
    > w tym jakiś problem, czy tradycyjnie lubisz sobie poklikać?

    ta... "rozpowszechniać" trudne słowo... przynajmniej dla nieuków.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 35. Data: 2010-01-26 21:20:00
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Tomek pisze:
    > A po co wykupiae? Co za kolejna bzdura. To ten, co sobie instaluje aplikacje,
    > mo?e wyrobiae certa za free w 12h. O ile oczywi?cie aplikacje tego wymaga. A
    > jest mnogo?ae takich, co sie instaluj? bez konieczno?ci podpisywania. Widzisz
    > w tym jaki? problem, czy tradycyjnie lubisz sobie poklikaae?

    Czyli jeśli mi się nagle w pociągu, na lotnisku przypomni, że potrzebna
    mi taka aplikacja
    i ją znajdę na necie, to muszę, jeszcze 12h odczekać aż certyfikat będę
    miał? Geee, umarłbym chyba.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 36. Data: 2010-01-26 22:58:41
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Szadzik" <w...@o...pl> napisał

> [...]
    > taka aplikacja
    > i ją znajdę na necie, to muszę, jeszcze 12h odczekać aż certyfikat będę

    Większość użytkowników symbiana posiada certa, bo posiadanie go nie boli.
    Więc zanim umrzesz od czekania, wyrób go sobie zawczasu.

  • 37. Data: 2010-01-26 23:00:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 23:58:41 +0100, Endi napisał(a):

    > Większość użytkowników symbiana posiada certa, bo posiadanie go nie boli.
    > Więc zanim umrzesz od czekania, wyrób go sobie zawczasu.

    Nie wszyscy muszą używac pirackiego oprogramowania.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 38. Data: 2010-01-27 07:06:55
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jan 27, 12:00 am, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Nie wszyscy muszą używac pirackiego oprogramowania.

    I amatorskiego też NIE WOLNO!! Bo amatorom NIE WOLNO produkować
    oprogramowania gdyż jeszcze mogliby naiwnie wyprodukować coś darmowego
    co okaże się bardziej potrzebne użytkownikom niż to PROFESJONALNE z $$
    $ namaszczeniem Nokii :P

  • 39. Data: 2010-01-27 08:17:56
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:

    > Nie interesuje mnie to. Mam Wm6.5.5 Iconki przestawiam jak chce...

    Rozumiem obowiazkowo po zakupie urzadzenia z WM trzeba wgrac
    "spolecznosciowy ROM" poprawiajacy debili z Microsoft, no to ja juz
    wiem czemu ... system upada ... wyamgac od konsumenta umiejetnosci
    gotowania ROMow i ich wgrywania oraz pozbawiania sie gwarancji.

  • 40. Data: 2010-01-27 08:20:51
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Endi pisze:
    > Użytkownik "Szadzik" <w...@o...pl> napisał

    > Większość użytkowników symbiana posiada certa, bo posiadanie go nie boli.
    > Więc zanim umrzesz od czekania, wyrób go sobie zawczasu.

    Ale ja nie rozumiem .... jesli wgrywam lewego certa to instaluje
    wszystko co chce i moj system jest tak samo do dupy jak WIndows Mobile.
    Jesli nie wgrywam to moge instalowac aplikacje z Ovi Store i te
    podpisane przez oficjalnego czlonka developera Symbiana.

    W WM nawet nie ma takiego wyboru jak "instaluj zaufane programy"