  • 41. Data: 2010-01-27 08:22:33
    Temat: Re: Symbian, WindowsMobile, Android?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Alojzy Zakalec pisze:

    > I amatorskiego też NIE WOLNO!! Bo amatorom NIE WOLNO produkować
    > oprogramowania gdyż jeszcze mogliby naiwnie wyprodukować coś darmowego
    > co okaże się bardziej potrzebne użytkownikom niż to PROFESJONALNE z $$
    > $ namaszczeniem Nokii :P

    No wybacz to kwestia ceny "tego namaszczenia" w Apple 100USD/rocznie.
    Pozatym amatorski program moze zrobic kuku twoim danym szczegolnie jak
    system jest do bani (patrz WM)

  • 42. Data: 2010-01-27 11:22:41
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hjosua$jc5$1@inews.gazeta.pl:

    > Rozumiem obowiazkowo po zakupie urzadzenia z WM trzeba wgrac
    > "spolecznosciowy ROM" poprawiajacy debili z Microsoft, no to ja juz

    Na fabrycznym WM65 też nie było problemu z dzwonieniem. O co ci chodzi?

    > wiem czemu ... system upada ... wyamgac od konsumenta umiejetnosci
    > gotowania ROMow i ich wgrywania oraz pozbawiania sie gwarancji.

    Wgrywając taki rom nie pozbawiam się gwarancji. To nie jest jailbreak.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 43. Data: 2010-01-27 11:48:42
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał

    > Ale ja nie rozumiem .... jesli wgrywam lewego certa to instaluje wszystko
    > co chce i moj system jest tak samo do dupy jak WIndows Mobile.

    Rzeczywiście nie rozumiesz, ktoś ci każe wszystko instalować? Winde na PC
    też masz do dupy, bo MOŻESZ wszystko instalować?

  • 44. Data: 2010-01-27 11:51:25
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Szadzik" <w...@o...pl> napisał

    > No cóż, przy oboecnym stanie rynku smartfonów, kupowanie symbiana to
    > jednak trochę porażka.

    Porażką jest robienie z siebie kaleki, który tego nie ogarnia.

  • 45. Data: 2010-01-27 11:55:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hjosua$jc5$1@inews.gazeta.pl:

    > Na fabrycznym WM65 też nie było problemu z dzwonieniem. O co ci chodzi?

    Fabryczny WM6.5 nie pozwala ukladac ikonek w menu Start.

    > Wgrywając taki rom nie pozbawiam się gwarancji. To nie jest jailbreak.

    Acha to bardzo zabawne co mowisz gdyz Jailbreak jest MNIEJ INGERUJACY w
    system niz ROM od "Wieska z bramy".

  • 46. Data: 2010-01-27 11:57:57
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Tomek pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał

    > Rzeczywiście nie rozumiesz, ktoś ci każe wszystko instalować? Winde na PC
    > też masz do dupy, bo MOŻESZ wszystko instalować?

    Ty nie rozumiesz..... ale nie szkodzi. Wgranie lewgo certa to jest
    zrobienie sobie bagna o nazwie Windows Mobile.... poki przecietna liczba
    aplikacji na telefonie z WM to "2" nie stanowi to problemu do czasu az
    sypnie sie efektownym bluescreenem.

  • 47. Data: 2010-01-27 13:45:26
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Fabryczny WM6.5 nie pozwala ukladac ikonek w menu Start.

    Tak.. i ? Przez to było rozmowy opóźnione?

    > Acha to bardzo zabawne co mowisz gdyz Jailbreak jest MNIEJ INGERUJACY w
    > system niz ROM od "Wieska z bramy".

    Mówimy o utracie gwarnacji. Wgrywając rom nie tracisz gwarancji robiąc
    jailbrejka tracisz gwarancje.
    Nie pytałem o twoich kolegów.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 48. Data: 2010-01-27 14:04:43
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:

    > Mówimy o utracie gwarnacji. Wgrywając rom nie tracisz gwarancji robiąc
    > jailbrejka tracisz gwarancje.
    > Nie pytałem o twoich kolegów.

    Wgrywajac lewy ROM nie dosc ze tracisz gwarancje to na dodatek idziesz
    siedziec z ustawy o naruszenie praw autorskich dzial proramy komputerowe.

  • 49. Data: 2010-01-27 14:05:46
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Alojzy Zakalec <a...@g...com> Odpowiedz na
    .googlegroups.com:

    > Który model jest tutaj najbardziej popularnie "obsługiwany" przez
    > społeczność internetowych amatorów-eksperymentatorów?
    >
    > HTC-Diamond? Samsung i780?
    Diamond, Touch HD, Omnia I900...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 50. Data: 2010-01-27 14:39:34
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Pozatym amatorski program moze zrobic kuku twoim danym szczegolnie jak
    > system jest do bani (patrz WM)

    A słyszałeś o takim przypadku?

    Pozdrawiam!
    --