  • 91. Data: 2010-01-29 13:13:58
    Temat: Re: Symbian, WindowsMobile, Android?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 12:05:18 +0100, Tomek napisał(a):

    > http://forum.gsmcenter.pl/a-f118/tutaj-piszcie-swoje
    -zg-oszenia-t10784.html

    > Szukałeś? Największa brednia internetu. Szukałem - nie ma.

    Nie, po prostu nie czytam forum prowadzonego przez bezczelnych złodziei. I
    nie podam im dobrowolnie swoich danych, wystarczy mi to co już mi ukradli.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 92. Data: 2010-01-29 13:27:10
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Przypomnę nieobeznanym -

    Coz Godel jestes idiota, wiesz co to proxy,
    wiec informuje sie iz jestem na urlopie ?

  • 93. Data: 2010-01-29 13:27:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    -zg-oszenia-t10784.html

    > Nie, po prostu nie czytam forum prowadzonego przez bezczelnych złodziei. I
    > nie podam im dobrowolnie swoich danych, wystarczy mi to co już mi ukradli.

    Kolejne pomowienia ... szalonego Godela... w UK na zmywaku ci sie
    pogorszylo.

  • 94. Data: 2010-01-29 13:28:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Coz Godel jestes idiota, wiesz co to proxy klientow TK,
    > wiec informuje sie iz jestem na urlopie ?

    I nazywam sie Jan Strybyszewski.

  • 95. Data: 2010-01-29 13:57:53
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > Kluczowe słowo brzmi "WCZORAJ" i "NOWY ROM"....

    Poprzedni rom miałem 2 tygodnie, nie było żadnych problemów.

    > Oj chlopie.... "w pudełku" jest znów swoistym żartem.

    Problem z czytaniem? Zanim trafiła do pudełka miała ponad 50 aplikacji,
    zebrało się to przez jakies 3 miesiące. Cały czas działa, nic sie nie muli.
    Wiec swoją wyssaną z palca teorie możesz włożyć sobie tak gdzie najcześciej
    ten palec ląduje;)))

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 96. Data: 2010-01-29 14:06:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:

    > Poprzedni rom miałem 2 tygodnie, nie było żadnych problemów.

    Dwa tygodnie :) dobre... ja mowie o pol roku/roku. Pozatym ty jestes
    swiadomym powerusera to jednak co innego niz pan Henio .... o fajna
    gierka na warezie zainstaluje sobie.

> [...]
    > Wiec swoją wyssaną z palca teorie możesz włożyć sobie tak gdzie najcześciej

    E tam nie muli :) pokaz /windows/system i rejestr

  • 97. Data: 2010-01-29 14:14:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 14:28:24 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > I nazywam sie Jan Strybyszewski.

    Tak jest trollu Pawle Kamiński trollujący ze służbowego komputera TK
    Telekom w godzinach pracy.

    http://groups.google.com/group/pl.internet.polip/msg
    /e9499758f44ce0e8
    http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg
    /d100c6e7fdebd43c
    http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg
    /1d9407ab89a6b1ff
    http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg
    /c239904409c2b38d
    http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg
    /f2baf08777f2d1c5
    http://groups.google.com/group/pl.misc.kolej/msg/709
    cc7160cd525b4

    Zupełnie przypadkiem też tandetne wideoteściki którymi spamujesz grupę są
    podpisane jako robbo2k
    Zupełnie przypadkiem twoja galeria do której linki podajesz podpisana jest
    robbo
    http://groups.google.com/group/pl.misc.kolej/msg/bad
    217b5634646e6
    http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm
    /msg/341d28e30c4d1f66

    Pawle "Robbo" Kamiński z byłym mailem w tej samej domenie co galeria:
    http://www.man.lodz.pl/LISTY/POLIP/2000/04/0137.html

    http://www.goldenline.pl/pawel-kaminski6

    Już wielokrotnie pisano - tylko skończony debil wierzy w anonimowość w
    internecie, Pawle Kamiński, robiący syf w usenecie ze służbowego komputera
    w TK Telekom w godzinach pracy

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 98. Data: 2010-01-29 14:19:09
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 29 Jan 2010 13:57:53 +0000 (UTC), Adramelech
    <a...@t...nie.ma> wrote:

    >Problem z czytaniem? Zanim trafiła do pudełka miała ponad 50 aplikacji,
    >zebrało się to przez jakies 3 miesiące. Cały czas działa, nic sie nie muli.

    Zwróciłeś uwagę że posta gdzie napisałem o moich urządzeniach iJasiu
    pominął i do ciebie się przypiął? Bo obaliłem jego teorię że wszyscy
    flashują, smażą nowe ROM-y i na okrągło hard-resetują. ;-) A mi to nie
    jest po prostu potrzebne. Podobnie jak niepotrezben mi łamanie
    iPhoneOS-a na telefonie który głównie leży w szufladzie. Podobnie jak
    Symbiana na E61 i N95 które miałem. Podobnie jak mam nie zrootowany
    mój jeden z telefonów z Androidem. Mimo ze wiedzę i umiejętności do
    tych czynności mam. Więcej - uczestniczę w tworzeniu dość
    specyficznego systemu sprzedaży który jako terminale mobilne będzie
    mógł wykorzystywać telefony z WM, Androidem czy iPhoneOS-em - byle
    system miał WiFi i ekran dotykowy. W ogóle w urządzniach mobilnych
    "siedzę" od ładnych paru lat - jeszce gdy Palm to był 3COM. Tyllko
    mnie nie podnieca wymyślanie że jakaś zabawka jest "lepsza" od innych.
    Ja je traktuję tym czym są - narzędziem pracy a nie fetyszem do
    niezdrowej podniety.

    Zdrówko

  • 99. Data: 2010-01-29 14:32:59
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Jan Strybyszewski wrote:
    > Przeciez mowilem ze Google ma wlasna aplikacje nazywa sie Google Mail i
    > jest na wszystko co sie rusza lacznie z Java.

    No może poza Push Mail ;P

    > Obsluguje Google Mail, Kalendarz i Zadania i zasadniczo wystarczy.
    > Exchange został diodano w Androidzie w wersji 2.0 bodaj (wczesniej
    > dodalo go HTC). Akurat obsluga danego typu nie ma znaczenia bo na
    > kazdym systemie robi to lepiej soft zewnetrzny.

    Ale push mail po IMAP IDLE ciągle nie ma :)

    Jakub

  • 100. Data: 2010-01-29 14:35:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jestem pod wrazeniem godlu idioty jakiego z siebie robisz.