eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.

  • 61. Data: 2023-06-23 16:23:46
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.06.2023 o 16:00, Myjk pisze:

    > Nie chcą, tylko MUSZĄ jesli chcą go mieć dostępnego w 5 minut spod domu.
    > Teraz sobie wyobraź sytuację że wszystkie samochody które widzisz na
    > ulicach są "wspólne". Wsiadasz do którego chcesz w dowolnym miejscu,
    > jedziesz i zostawiasz w dowolnym miejscu -- a jak go nie ma pod domem bo
    > mieszkasz w lesie (jak ja) to zamawiasz i najbliższy możliwy pojazd sam
    > przyjeżdża pod dom po 5 minutach od zgłoszenia.

    Ale na chooj dom w lesie? Każdemu powinien wystarczyć kontener, w którym
    zamieszkają na 8-10-12 godzin ci, którzy "podrzucą" samochód tym, którzy
    udadzą się do pracy.

  • 62. Data: 2023-06-23 16:24:07
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 15:46, Myjk pisze:
    > Konfederację to opisał idealnie orwell, skończ z tym pierdoleniem że
    > konfedera chce dać wszystkim wolność, a szczególnei wyboru. Bo za ich
    > nierządów skończymy gorzej niż za pisu. A mnie się w rosji nie uśmiecha
    > mieszkać, bo jakbym chciał tak żyć, to bym się po prostu do nich
    > wyprowadził.

    Znaczy nierząd jak w rosji. Ale czy anarchia czy rządy twardej ręki.
    Sprecyzuj o co Ci chodzi.

    W rosji mają niskie i proste podatki?

    Nie przyjmujesz do wiadomości że można realnie krok po kroku zmieniać
    rzeczywistość i doprowadzić do stanu jak Estonii.

    A wiesz że Estonia to nie rosja?

  • 63. Data: 2023-06-23 16:37:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Co za matoł...

    A w sercu Konfederata ;-)

    "Biurko jako jeden z elementów wyposażenia komputerowego stanowiska
    pracy powinno spełniać wymagania określone w pkt 4 załącznika do
    rozporządzenia MPiPS z 1.12.1998 r. w sprawie bhp na stanowiskach
    wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. Nr 148, poz. 973), a mianowicie:

    4.4. Powierzchnia blatu stołu powinna być matowa, najlepiej barwy jasnej.
    "

  • 64. Data: 2023-06-23 16:38:27
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.06.2023 o 16:22, Shrek pisze:

    > Dawaj linka i nie kombinuj. Tylko do podstawy prawnej a nie wypowiedzi
    > memcena:P

    > Niektórzy po porsu nie wiedzą co mówią. A potem twierdzą, że przecież
    > żartowali.

    https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    wdu19981480973

    Strona 3, punkt 4.4. Tyle, że nie biurko, tylko stół/blat, i nie ma być
    białe, a w jasnych kolorach. Jasny czarny mógłby chyba przejść?

  • 65. Data: 2023-06-23 16:43:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 16:22, Shrek pisze:
    > Niektórzy po porsu nie wiedzą co mówią. A potem twierdzą, że przecież
    > żartowali.

    Zlikwidować PiT, Cit, ZUS, PO, PiS, SLD a Kaczyński i Tusk na emeryturę.

    Serio?

    Rozumiesz to na poziomie przedszkolaka?

    Jak Tusk cytował wiersz o gałęzi to była to zapowiedź powieszenia
    Kaczyńskiego?

  • 66. Data: 2023-06-23 16:47:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Jun 2023 16:01:52 +0200, _Master_

    > Jeśli ktoś zabił kogoś nożem to nie zakazuje się używania noży.

    Ale jego samo noszenie na ulicy może być już uznane za wykroczenie,
    konfederacki dzbanie. To że samochody spalinowe trują ludzi jest faktem
    niezaprzeczalnym i to że używają ruskich i turbańskich paliw za które ci
    się od dekad pławią w luksusach też jest faktem niezaprzeczalnym.

    > Tak trudno jest uszczelnić badania techniczne?

    Nie trzeba nic uszczelniać, normy są tak napisane, że pojazd spalinowy
    przechodzi przegląd z palcem w rurze, bo sobie spokojnie stoi i pyrka na
    biegu jałowym a nie jak na ulicy pod obciążeniem w warunkach drogowych
    gdzie zaczyna dymić jak stara lokomotywa. Ty jesteś typowym naiwniakiem
    gtóry udaje że oczu nie ma.

    > To przerasta ekofaszystę.

    Zrozumienie powyższego przerasta konfederackiego dzbana, bo ma klapy na
    zaropiałych oczkach.

    > On prostacko wprowadzi zakaz i jest zadowolony.

    Konfederacki dzban by skasował wszystkie normy i przepisy (które mu nie
    odpowiadają do mentalności świni), bo przecież to wolny wybór każdego
    człowieka!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 67. Data: 2023-06-23 16:47:55
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 16:38, nadir pisze:

    > https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    wdu19981480973

    > Strona 3, punkt 4.4. Tyle, że nie biurko, tylko stół/blat,

    Czepiamy się słówek?

    i nie ma być
    > białe, a w jasnych kolorach. Jasny czarny mógłby chyba przejść?

    A próbowałeś to wytłumaczyć PiPie? ;-)

  • 68. Data: 2023-06-23 16:50:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Jun 2023 16:04:15 +0200, _Master_

    > Po pierwsze nie ma jasno postawionego celu a efekty jedzenia tej żaby są
    > trudne do przewidzenia.

    Jak nie są? Po bredniach które tu wypisujesz już wiesz wszystko, razem z tą
    swoją poronioną konfederą. Tylko, no właśnie, to tylko jest wasze bajanie i
    strachy na lachy aby wiedzej pelikanów sobie na sondaż złapać.

    > Po drugie poplecznicy tej religii są niekonsekwentni i robią wyjątki dla
    > swoich.

    Taaa, bo konfederaty by sobie od ryja odjęli i dali biedniejszym buehehe.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 69. Data: 2023-06-23 16:54:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Jun 2023 16:08:53 +0200, _Master_

    > O właśnie.
    > Najlepiej ekofaszystom wychodzi wykluczanie ludzi o innych poglądach

    Tylko się nie połacz, przecież to jest twoja retoryka.

    > A wiesz że w USA jest podobny trend ale sposób jego wdrożenia jest
    > trochę inny. Wiesz jaki? ;-)

    Nie mieszkam w USA i nie zamierzam. Ale możesz napisać co tam u ruskich, bo
    mają tam eldorado, np. samochody się cofnęły do euro2. Może więc się tam
    wyniesiesz i tam będziesz wprowadzać swoją konfederacką "wolność" -- mniej
    będziesz miał do pisania.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 70. Data: 2023-06-23 16:55:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Jun 2023 16:20:06 +0200, _Master_

    > Uświadom sobie że nie wszyscy chcą Cię oszukać. Nie każdy kradnie i nie
    > każdy głosuje jak chcą mejstrimy ;-)

    Buahahaha, czyli jednak konfedera lekiem na całe zło,
    odejmą sobie od ryja i dadzą innym. O borze zieony.

    --
    Pozdor
    Myjk