  • 31. Data: 2010-04-09 14:37:07
    Temat: Re: Światła mijania
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hpn5ra$j2p$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > W przeciwieństwie do Ciebie mam świadomość jak nakaz świecenia w dzień
    > zrobił ze mnie debila

    Mnie starało się paru nauczycieli i wiązka polityków
    i zobacz - nic.
    Mam badania na okoliczność,
    wynik - nie stwierdzono
    u obserwowanego wirusów debilizmu:).

    Artur(m)

  • 32. Data: 2010-04-09 14:55:20
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2010-04-09 12:05, neelix pisze:
    > [...]
    > Rozumiem, że zderzenie czołowe ze ślepym się nie liczy? W takim przypadku
    > dostajesz nowe życie?:)

    Ślepi najpierw mają problemy z czytaniem i resztą codziennego życia. Tylko
    ślepy na umyśle nie korzysta wtedy z okulisty. Odpowiedzialny czlowiek w
    skrajnych przypadkach nie siada za kółko. Jak wyjeżdża z parkingu i uderza w
    inne auto to idzie do lekarza, a wtedy okazuje się, że to zaćma wiec do
    czasu operacji nie jeździ. Światłomaniaki zamiast patrzeć na drogę w czasie
    jazdy zajmują się czymś innym niż obserwacja drogi i popierdzielają jak
    idioci. Dlatego chcą mieć protezę. Nie moim kosztem.
    neelix

  • 33. Data: 2010-04-09 14:58:02
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    neelix wrote:

> [...]
    > zamiast patrzeć na drogę w czasie jazdy zajmują się czymś innym niż
    > obserwacja drogi i popierdzielają jak idioci. Dlatego chcą mieć

    Na szczęście sobie możesz teraz tylko pokrzyczeć, a jak nie wprowadzą nakazu
    jeżdżenia bez świateł w dzień to nawet krzyki na nic :) Spokojnie poczekam na
    rozwój sytuacji.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 34. Data: 2010-04-09 14:58:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik komar k...@1...cc ...

    > bardzo dobrze! a w korku dodatkowo długie i przeciwmgielne.

    kazdy argument ozna sprowadzic do absurdu.
    am tylko nadzieje, ze robisz to swiadomie.

  • 35. Data: 2010-04-09 14:59:01
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dla mnie nakaz jazdy na światłach to same plusy, dlatego nie chciałbym aby
    > jeździli po drogach debile bez świateł. Natomiast co będzie ... zobaczymy,
    > ale założę się, że nie będzie biało-czarno, tylko coś w środku. Czyli bez
    > świateł będzie można jeździć, ale ze światłami też.

    To będzie burdel jak poprzednio, ale osobiście chyba wolę już ten burdel, bo
    przestanę być postrzegany jak debil. Poprzednie zapisy ustawy były
    absolutnie wystarczające. Zabrakło tylko zakazu nadużywania.
    neelix

  • 36. Data: 2010-04-09 15:01:46
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mnie starało się paru nauczycieli i wiązka polityków
> [...]

    A ja czuję się zainfekowany i pozbawiony obrony. :-)
    neelix

  • 37. Data: 2010-04-09 15:03:18
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    >W dniu 2010-04-09 13:38, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
    > [...]
    > Ostatnio przygotowuje się do egzaminów na PJ więc udziela się także w
    > kwestiach ruchu drogowego. Oczywiście w charakterystyczny dla siebie
    > sposób. Ale taki jego urok:)

    Jak będziesz wychodził z piaskownicy nie zapomnij o wiaderku.
    neelix

  • 38. Data: 2010-04-09 15:26:43
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Na szczęście sobie możesz teraz tylko pokrzyczeć, a jak nie wprowadzą
    > nakazu jeżdżenia bez świateł w dzień to nawet krzyki na nic :) Spokojnie
    > poczekam na rozwój sytuacji.

    Ja czekam, ale już nie tak spokojnie. To powinno być zrobione rok temu, by
    szkody były jak najmniejsze. Niestety PO nie reprezentuje interesów
    obywateli. Być może trzeba będzie poczekać na zmianę ekipy? Jeszcze żadna
    partia 2-krotnie nie rządziła.
    neelix

  • 39. Data: 2010-04-09 15:30:35
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    > Skrajne przypadki leczyć lub eliminować.
    > neelix
    czyli sam chcesz być pierwszy do odstrzału?

  • 40. Data: 2010-04-09 15:37:30
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    neelix pisze:

    > Ślepi najpierw mają problemy z czytaniem i resztą codziennego życia.
    > Tylko ślepy na umyśle nie korzysta wtedy z okulisty. Odpowiedzialny

    Bynajmniej. Słabe widzenie obwodowe. Powoli postępująca zaćma, degeneracja
    plamki żółtej, kurza ślepota. Wielu chorych odczuwa swoje widzenie jako
    całkiem dobre i nie wybiera się do okulisty. Może wprowadzenie badań
    obowiązkowych co kilka lat coś poprawi - choć nie w 100%, to pewne.

    > czlowiek w skrajnych przypadkach nie siada za kółko. Jak wyjeżdża z
    > parkingu i uderza w inne auto to idzie do lekarza, a wtedy okazuje się,
    > że to zaćma wiec do czasu operacji nie jeździ.

    Natychmiast po wprowadzeniu skutecznej metody eliminacji
    ślepych z dróg zgaszę światła w dzień.