  • 1. Data: 2010-04-08 22:17:01
    Temat: jakby bateria w pilocie - ale czy na pewno?
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Witam!
    Czasami moje VW Golf IV nie otwiera się po użyciu pilota - jakby bateria
    padła.
    Ale jak otworzę kluczykiem to sekundę potem wszystko działa.
    Ostatnio zauważyłem, że jak wyłączę silnik i kręcę się z kwadrans po garażu,
    to potem nie mogę zamknąć auta kluczykiem.
    Oczywiście po zamknięciu z kluczyka pilot wraca do normy w następnej
    sekundzie.
    Czy to jakiś mechanizm działania, którego sobie nie uświadamiam?

    Będę wdzięczny za porady.
    Feromon

  • 2. Data: 2010-04-09 02:09:14
    Temat: Re: jakby bateria w pilocie - ale czy na pewno?
    Od: bobasse <b...@w...pl>

> [...]
    > to potem nie mogę zamknąć auta KLUCZYKIEM.
    > Oczywiście po zamknięciu z KLUCZYKA pilot wraca do NORMY w następnej

    Chętnie bym Ci pomógł ale coś nie czaję Twojego problemu... Możesz
    jakoś jaśniej napisać?

  • 3. Data: 2010-04-09 02:15:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    Feromon wrote:

> [...]
    > kluczyka pilot wraca do normy w następnej sekundzie.
    > Czy to jakiś mechanizm działania, którego sobie nie uświadamiam?

    Jak bateria nie działa to po prostu nie działa i samochód jej nie ożywi.
    Skoro pilot zwykle nie działa, ale czasem jednak tak, to najwyraźniej
    problemem jest coś innego niż bateria.

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-04-09 19:30:28
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia 9 Apr 2010 02:15:04 +0200, to napisał(a):

    > Jak bateria nie działa to po prostu nie działa i samochód jej nie ożywi.
    > Skoro pilot zwykle nie działa, ale czasem jednak tak, to najwyraźniej
    > problemem jest coś innego niż bateria.

    Co za bzdura! Bateria jak sie kończy to zaczyna działać z bliska i jak nie
    zadziała po pierwszym przyciśnięciu to za kolejnym na pewno nie - trzeba
    chwile odczekać.
    Tylko po jakiego gościu zamiast kupić nową baterie za 3 złocisze snuje tu
    jakies teorie? WYMIEŃ I BĘDZIESZ WIEDZIAŁ.

  • 5. Data: 2010-04-09 20:29:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    cranky wrote:

    > Co za bzdura! Bateria jak sie kończy to zaczyna działać z bliska i jak
    > nie zadziała po pierwszym przyciśnięciu to za kolejnym na pewno nie -
    > trzeba chwile odczekać.

    A czy on pisał, że działa z bliska, a nie działa z daleka?

    --
    cokolwiek