  • 1. Data: 2010-04-08 23:53:51
    Temat: czy ktos ma pojecie na temat pomp wtryskowych CR bosch cp1?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    witam,

    czy jest moze ktos na grupie kto rozbieral, wie co i jak, lub siedzi w
    temacie pomp wtryskowych?

    mam jeden temat ktry chcialem z kims skonsultowac, temat narazie "nie
    grupowy", ze wzgledu na rozwleklosc,
    wiec szukam kogos kto odpowie na moje prostackie pytania;)

    ew. moze kogos znacie kto sie podzieli jakims wycinkiem swoich doświadczen?

    --
    Pozdrawiam, Bartek