  • 21. Data: 2010-04-09 12:55:56
    Temat: Re: Światła mijania
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hpmtrs$stl$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "<heRsk>" <W...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:nuqtr5hjh9n9qlfs0lqfitlhpbkj6ebd4n@4ax.com...
    > http://42.pl/u/2eeK_Swiatla_do_TK
    > nelix do tablicy!

    Na oczy padło? Padło, bo jak neelix nieoświetlony to nie zauważyłeś
    obecności. Może jakiś zakaz dostępu do kompa dla niedowidzących? :-)
    neelix

  • 22. Data: 2010-04-09 13:38:57
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-04-09 12:02, Artur(m) pisze:

    > Użytkownik "<heRsk>"<W...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://42.pl/u/2eeK_Swiatla_do_TK
    >

    > nelix do tablicy!

    napisz słowo kluczowe "światła", choćby w temacie "postojówki mi się
    przepalają", a nelix sam się odezwie najpóźniej po 30s... to taki bot
    reagujący na słowa kluczowe i mający tylko kilka wypowiedzi-argumentów,
    ale nie wyposażony w zdolność myślenia.
    ;)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 23. Data: 2010-04-09 13:40:34
    Temat: Re: Swiatla mijania
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "neelix" <a...@w...pl> wrote in message

    > Jak bedzie zakaz to taki rympal bedziesz swiecil. Oczywiscie trzeba
    > bedzie w tej materii resocjalizowac policje(swiatla to ich kalekie
    > dziecko) i to moze potrwac, ale na pewno bedziesz lamal prawo.

    Tak? Uniewaznia homologacje na samochody ze swiatlami na stale (wersja
    skandynawska)? ROTFL!

    --
    Axel

  • 24. Data: 2010-04-09 14:01:05
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem - jak skończysz 35 lat, to dobrowolnie zrzekniesz się Prawa
    > Jazdy, a po 45 urodzinach udasz się (jako całkowicie nieprzydatny wrak
    > ludzki) prosto do Bacując-u?

    A niby dlaczego? Co to ma wspólnego ze ślepotą zwłaszcza umyslową zwaną
    głupotą? Ludźmi podatnymi na brednie politycy sterują sondażami. Każda taka
    brednia to sondowanie społeczeństwa na ile można sobie z nim pozwolić.

    > Jak Prezes nauczy się obserwować świat oraz ruch na drodze inaczej niż z
    > tylnego siedzenia limuzyny, to może zmieni zdanie...

    Nie wszystkim sterują prezesi, bo nie są w stanie.
    neelix

  • 25. Data: 2010-04-09 14:04:23
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hpn135$1sqh$1@news2.ipartners.pl...
    > Owszem...

    Absurd. Skrajne przypadki leczyć lub eliminować.
    neelix

  • 26. Data: 2010-04-09 14:09:37
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości
    > "neelix" <a...@w...pl> wrote in message

    > Tak? Uniewaznia homologacje na samochody ze swiatlami na stale (wersja
    > skandynawska)? ROTFL!

    A co to kogo obchodzi? Auta takie na złom, albo do przeróbki. Nie zgadzam
    się na dopłacanie do ich właścicieli. Ewentualnie mogą sprzedać tam gdzie
    kupili. Czy ktoś pytał się właścicieli telewizorów kiedy przechodzili z
    secamu na pal? Czy teraz będą darmowe dekodery dla milionów obywateli?
    neelix

  • 27. Data: 2010-04-09 14:14:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > przepalają", a nelix sam się odezwie najpóźniej po 30s... to taki bot
    > reagujący na słowa kluczowe i mający tylko kilka wypowiedzi-argumentów,

    W przeciwieństwie do Ciebie mam świadomość jak nakaz świecenia w dzień
    zrobił ze mnie debila i ja się z tym nieustannie nie zgadzam. Ty natomiast
    pewnie masz z nakazu i negatywnych konsekwencji satysfakcję. Wyrazy
    współczucia. :-)
    neelix

  • 28. Data: 2010-04-09 14:18:21
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    neelix wrote:

> [...]
    > zrobił ze mnie debila i ja się z tym nieustannie nie zgadzam. Ty
    > natomiast pewnie masz z nakazu i negatywnych konsekwencji

    Dla mnie nakaz jazdy na światłach to same plusy, dlatego nie chciałbym aby
    jeździli po drogach debile bez świateł. Natomiast co będzie ... zobaczymy, ale
    założę się, że nie będzie biało-czarno, tylko coś w środku. Czyli bez świateł
    będzie można jeździć, ale ze światłami też.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 29. Data: 2010-04-09 14:21:45
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-09 12:05, neelix pisze:
    [...]
    > Przez ślepego, który nie powinien jeździć?

    Rozumiem, że zderzenie czołowe ze ślepym się nie liczy? W takim
    przypadku dostajesz nowe życie?:)

    A.

  • 30. Data: 2010-04-09 14:35:06
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-09 13:38, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
    [...]
> [...]
    > przepalają", a nelix sam się odezwie najpóźniej po 30s... to taki bot
    > reagujący na słowa kluczowe i mający tylko kilka wypowiedzi-argumentów,

    Ostatnio przygotowuje się do egzaminów na PJ więc udziela się także w
    kwestiach ruchu drogowego. Oczywiście w charakterystyczny dla siebie
    sposób. Ale taki jego urok:)

    A.