  • 1. Data: 2010-04-09 08:28:12
    Temat: audi i skocznia
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    http://moto.wp.pl/kat,121,title,Co-potrafi-Audi-quat
    tro,wid,12148287,wiadomosc.html?ticaid=19f50

    było nie było ja jestem ciekaw jak on zjechał na dół. rozmie, że tyłem ale
    chciałbym to zobaczyć.

  • 2. Data: 2010-04-09 09:56:21
    Temat: Re: audi i skocznia
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.04.2010 mz <l...@w...pl> napisał/a:
    > http://moto.wp.pl/kat,121,title,Co-potrafi-Audi-quat
    tro,wid,12148287,wiadomosc.html?ticaid=19f50

    > było nie było ja jestem ciekaw jak on zjechał na dół. rozmie, że tyłem ale
    > chciałbym to zobaczyć.

    Mieli na szczycie wincha do opuszczenia, jest na filmie. Dla starej setki to był
    wyczyn, dla 4.2
    to pierdnięcie, podejrzewam że każdy dzisiejszy awd z większym silnikiem by wjechał.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 3. Data: 2010-04-09 10:17:51
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-09 09:56, Sergiusz Rozanski pisze:
> [...]
    wyczyn, dla 4.2
    > to pierdnięcie, podejrzewam że każdy dzisiejszy awd z większym silnikiem by

    Zwłaszcza, że ta 100'tka nie miała kolców.

    A.

  • 4. Data: 2010-04-09 10:30:46
    Od: PJ <p...@g...com>

    kazde auto ze względów bezpieczeństwa wjeżdża na linie, nawet malucha
    by wciągnęli .-)

    P.

  • 5. Data: 2010-04-09 19:19:51
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    tro,wid,12148287,wiadomosc.html?ticaid=19f50

    > Zwłaszcza, że ta 100'tka nie miała kolców.

    Sądzę, że miała.

    http://studio.wp.pl/i,Audi-quattro-na-skoczni-narcia
    rs,mid,940496,wideo.html

    Jurand.

  • 6. Data: 2010-04-09 20:32:44
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhrtn88.i9d.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...
> [...]
    > to był wyczyn, dla 4.2
    > to pierdnięcie, podejrzewam że każdy dzisiejszy awd z większym silnikiem

    Ale tylko nieliczne potrafią zjechać, to znaczy skoczyć ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=xEebpG6P0SY

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2010-04-09 21:18:05
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.04.2010 Yogi(n) <y...@t...pl> napisał/a:
> [...]
    b.com.pl...

    > Ale tylko nieliczne potrafią zjechać, to znaczy skoczyć ;-)

    :D tego nie widziałem :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 8. Data: 2010-04-09 22:42:57
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

> [...]
    wyczyn, dla 4.2
    > to pierdnięcie, podejrzewam że każdy dzisiejszy awd z większym silnikiem by

    A widziesz... nie nie... nie każda. Tak przykładowo Rav-ka ni ch@#$%
    Panie :)

    __
    Irek.N.

  • 9. Data: 2010-04-09 23:32:44
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Yogi(n) wrote:
> [...]
    > napisał w wiadomości
    b.com.pl...

    > Ale tylko nieliczne potrafią zjechać, to znaczy skoczyć ;-)

    Nieco inna skocznia:

    http://www.youtube.com/watch?v=WxeVoXc84J0

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 10. Data: 2010-04-10 20:23:49
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > http://moto.wp.pl/kat,121,title,Co-potrafi-Audi-quat
    tro,wid,12148287,wiadomosc.html?ticaid=19f50

    > było nie było ja jestem ciekaw jak on zjechał na dół. rozmie, że tyłem ale
    > chciałbym to zobaczyć.

    Ee bzdura, miałem kiedyś setunię c4 z silnikiem 2.3 i quattro. Nigdy by nie
    wyjechała pod takie wzniesienie. Teraz mam a6 też quattro i z pewnością nie
    da rady