  • 1. Data: 2011-12-31 08:19:45
    Temat: Sub-miniaturowy przełącznik - gdzie kupie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    W mojej ulubionej myszce bezprzewodowej ułamał się wyłącznik
    ON/OFF - to taki miniaturowy suwak wlutowany w PCB pod
    kątem 90' do płytki...

    Znalazłem go w DigiKey za 50 centów :-)
    401-2000-ND - oznaczenie producenta: JS202011AQN
    http://search.digikey.com/us/en/products/JS202011AQN
    /401-2000-ND/1640096

    To ten u dołu na pierwszej stronie tego datasheeta:
    http://www.ck-components.com/index.php?module=media&
    action=Display&cmpref=14398&lang=en&width=&height=&f
    ormat=&alt=

    Gdzie można dostać takie przełączniki w Krakowie?