  • 41. Data: 2009-02-27 10:36:38
    Temat: Re: Zamiana watku - apel?
    Od: n...@s...com

    On Fri, 27 Feb 2009 11:16:43 +0100, "Watson" <p...@g...com>
    wrote:

    >Dlaczego kazda wymiana poglądów staje się pyskówką?

    ja sie pytam, jakiego wontku bo tez bym se popyskowal, ale musialem
    niechcacy ominac!

    >W tym wypadku urban legends ze Scigacz to czy tamto.

    sciągaczowi najczesciej sie dostaje za sciągaczowanie. Taka jest moja
    koncepcja.

    >Znacie tekst Kobuszewskiego. "Z chamstwem .."

    a Ty wiesz ile ten tekst ma lat ? Sie zdezaktualizowal jak uczciwosc,
    bezinteresownosc, trzezwosc.

    >Naprawde przyjmniej jest dyskutowac i spierac się na argumenty, bez osobistych
    >wyciczek.

    A gdzie fun, adrenalina, bluzgi fruwajace na wsie strony ?

    >Tu nie ma forumowych gwiazdek generalów. Kazda wasza/nasza wypowiedz to nowa
    >ocena.

    No wlasnie, ja bym postulowal zeby zrobic takie gwazdki. No i tytuly
    do tego. Wiem ze nie wyda przez nntp, ale juz przy miedzymordziu na
    sciągaczu pewnie by dalo rade.

    >Czasami lepiej nic nie mowic, zmilczec. :)
    >Dzięki za wysłuachanie/przeczytanie.

    No problem, jestesmy z Toba! Tak trzymaj! Jestem za!

    pozdr
    newrom - IV grupa wsparcia ;)
    PS. jak zmieniasz wontka to bys chociaz w topiku napisal 'apel (bylo:
    o dupie Maryni)' zeby takie zamotance jak ja wiedzialy czego sie
    tyczy/skad wyplynal.
    PPS. u nas biale gowno splywa do Wisly, moze w koncu zacznie sie
    wiosna!
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 42. Data: 2009-02-27 10:44:05
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-27 11:24:37 +0100, "Easy" <e...@o...nospam.org> said:

    > hm, a ja zaczełam doceniac...
    > bo ostatnio miewam wiecej wolnego czasu i moge sobie poczytac grupe...
    > ale w pracy nie moge skonfigurowac konta, bo nie...
    >
    > no to co mi pozostaje?

    niusy.onet.pl (słaba wygoda)
    usenet.gazeta.pl (ciut lepiej)
    i pewnie nieśmiertelny gugiel (duże lagi w sortowaniu wątków)
    Na wszystkich do wysyłania musisz mieć konto mejlowe (za fri).

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 43. Data: 2009-02-27 10:46:40
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 27 Feb 2009 11:24:37 +0100, Easy <e...@o...nospam.org> wrote:

    [...]
    > hm, a ja zaczełam doceniac...
    > bo ostatnio miewam wiecej wolnego czasu i moge sobie poczytac grupe...
    > ale w pracy nie moge skonfigurowac konta, bo nie...
    >
    > no to co mi pozostaje?

    Jest jeszcze groups.google.com i usenet.gazeta.pl. Chociaż wcale
    nie wiem czy to lepsze :-)

    > E.
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 44. Data: 2009-02-27 10:49:30
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > On Fri, 27 Feb 2009 11:24:37 +0100, Easy <e...@o...nospam.org> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jest jeszcze groups.google.com i usenet.gazeta.pl. Chociaż wcale
    > nie wiem czy to lepsze :-)

    no dobsz.. nie wiedzialam ;) pisac nie bede, tylko czytam

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 45. Data: 2009-02-27 10:49:33
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Watson wrote:
    > Pytam kazdego osobno, czy naprawde "grzeczna" przyzwoita odpowiedz
    > w ramach dyskusji to juz przeszłość?

    Tak, kurewska przeszłość. Obserwuję po raz któryś z rzędu prm z
    nadzieją, że coś się zmieniło, ale syf jak był tak jest.
    Jak ostatnio miałem mocne postanowienie przebrnięcia przez prm to
    modne było "lecisz po piwo", potem przerodziło się w "Tyskie" czy inne
    równie modne i głupie odzywki-pokazówki przez kolegami. Nie da się
    tego, kurwa, czytać. Tak, wiem, "to nie czytaj".

    --
    Diobeu
    Deauville

  • 46. Data: 2009-02-27 11:32:16
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik newrom napisał :
    > PPS. u nas biale gowno splywa do Wisly, moze w koncu zacznie sie
    > wiosna!

    Widzieliśmy, przepływa przecież koło nas. Też mamy nadzieję.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 47. Data: 2009-02-27 13:52:36
    Temat: Re: Statystyka wypadków 2008 - wnioski
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Super. To gdzie takie dane mozna zweryfikowac? Jesli nie ma ich nawet
    > policja?

    Napisać w artykule, że posiadane dane wydają się być niekompletne?. Dać
    sobie spokój z cytowaniem takich źródeł?

    > Ja wiem ze wszyscy tu wieszaja psy na scigaczu, bo tak jest fajnie i
    > jest sie wtedy preclem, ale przypierdalanie dla samego przypierdalania i
    > jeszcze obrazanie ludzi nie majac za bardzo argumentow to troche
    > dziecinada.

    Ależ nic nie mam do ścigacza o ile zachowują się profesjonalnie

    --
    AL F650 & LC4

  • 48. Data: 2009-02-27 14:22:04
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 27 Lut, 11:49, Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:
    > Tak, kurewska przeszłość. Obserwuję po raz któryś z rzędu prm z
> [...]

    ależ zmieniło się! masz nowy delimiter

    - gildor

  • 49. Data: 2009-02-27 19:33:16
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Watson pisze:
    ...>8
    > "Sam nie wiem jak 10 lat na moto dalem rade przezyc"

    Co Ty wiesz o przezywalnosci!
    A 52 sezony bez przerwy?! :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 50. Data: 2009-02-28 09:53:45
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:go9f1f$l4q$1@news.onet.pl...
    > Watson pisze:
    > ...>8
    >
    > Co Ty wiesz o przezywalnosci!
    > A 52 sezony bez przerwy?! :)

    no ale jego 10, mje 10, 25 mlodego to juz prawie Twoje ;)