  • 41. Data: 2010-10-15 13:53:02
    Temat: Re: Statystyka
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 13:48, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > :)
    > A masz takich wiecej?
    > Zacznij patrzec w lusterka, tak jak ten twoj sasiad.

    Przeciez wspomnialem ze wina lezala po stronie motocyklisty, czego
    chcesz od lusterek mojego sasiada i moich? Czyzbym jednak mial racje piszac:

    "Logicznie świadczy o ulomnosci motocyklistów, o ich niedojrzalosci i
    przecenianiu swoich mozliwosci. To ze prosza o specjalna uwage na drodze
    sprawia ze proponuje w pierwowzorze zamiast 'motocyklisci' umiescic
    'kretyni'. " ?

    Wymagacie od innych zeby mysleli za Was? Niezbyt dobrze to o Was swiadczy.

  • 42. Data: 2010-10-15 13:54:23
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 13:44, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > A spoko, mozesz to sobie przelozyc na miesiac czerwiec, bedzie jeszcze
    > lepiej bo wiecej slepych idiotow wyjezdza na ulice.

    No slepych, slepych, tak siedzicie na tych szlifierkach ze nie sposób
    zebyscie widzieli droge przed soba :)

  • 43. Data: 2010-10-15 14:00:28
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Bartłomiej Kacprzak wrote:
    > Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    > <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości
    > news:7ojlo7-> Jest zgodne z prawem tylko na drogach bez wyznaczonych pasów
    > ruchu lub
    > Pokaz teraz przepis mowiacy o tym, ze nie mozna przeciskac sie w korku.
    >
    > Z reszta mozna sie zgodzic :)

    PoRD Art 16.

    Poruszać się należy (w całości) po pasie ruchu. Czyli obrys pojazdu nie
    może wkraczać na linię rozdzielającą.

    pzdr
    \SK

  • 44. Data: 2010-10-15 14:01:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 12:18:52 +0100, kamil napisał(a):

    > Przyznaj po prostu, ze krew cie zalewa, bo ktos inny dojedzie do celu
    > szybciej.

    A jak widzisz kradzież w sklepie, to tłumaczysz sobie, że krew cię zalewa,
    bo ktoś będzie miał więcej od ciebie? Jakie to odkrywcze, drogi Watsonie!!

    A jak sobie tłumaczysz jak widzisz bójkę? Czy też masz wykaz przepisów
    których łamanie sobie tłumaczysz, oraz tych, wobec których tego nie robisz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 45. Data: 2010-10-15 14:01:54
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Bartłomiej Kacprzak wrote:
    > Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w
    > wiadomości news:4cb83520$1@news.home.net.pl...
    > Ej, ej od kiedy linia ciagla jest zakazem omijania lub wyprzedzania??

    A od kiedy wolną na nią w ogóle najeżdżać.

    Najechanie czyli obrys pojazdu zachodzi na linię.

    \SK

  • 46. Data: 2010-10-15 14:04:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 13:07:53 +0200, Bartłomiej Kacprzak napisał(a):

    > Ej, ej od kiedy linia ciagla jest zakazem omijania lub wyprzedzania??

    Pomijając zupełnie niepozorny fakt, że od zawsze (chyba, że pas jest
    wystarczająco szeroki dla dwóch pojazdów), to jeszcze PoRD explicite
    zakazuje wyprzedzania bezpośrednio przed skrzyżowaniami. To chyba było
    nawet w wiedzy na kartę rowerową. No chyba, że masz 10 lat i cię karta już
    nie objęła.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 47. Data: 2010-10-15 14:04:06
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kamil wrote:

    > "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote in message

    > Samochod w korku jedzie?

    A i owszem. 10km/h ale jedzie.

    I wtedy zresztą dochodzi najczęściej do kolizji z motocyklami -- bo jak
    wszyscy stoją to i nie ma jak zmienić pasa.

    > Patrz pan, policja co innego twierdzi:
    >
    > http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,59445,5614551,W
    SZYSCY_SIE_ZMIESCIMY.html

    Stare...
    dział motocykle (czyli określona opcja) i jeden niedouczony misiek.

    BTW to sąd twierdzić coś może a nie policja.

    \SK

  • 48. Data: 2010-10-15 14:15:05
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

> [...]
    > zakazuje wyprzedzania bezpośrednio przed skrzyżowaniami. To chyba było
    > nawet w wiedzy na kartę rowerową. No chyba, że masz 10 lat i cię karta już
    _Wyprzadzania_ czy dodane jest rowniez omijania??
    Bo jesli samochody stoja to nie sa wyprzedzane.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 49. Data: 2010-10-15 14:16:01
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > A od kiedy wolną na nią w ogóle najeżdżać.
    >
    > Najechanie czyli obrys pojazdu zachodzi na linię.
    A jesli nie nachodzi?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 50. Data: 2010-10-15 14:16:03
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Bartłomiej Kacprzak wrote:
    > Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w
    > wiadomości news:4cb82cb4$1@news.home.net.pl...

    > Oooo, super. Tylko czego on dotyczy? Bo jesli chodzi o stojace auta w korku
    > ma sie nijak, a jesli chodzi o wolno toczace sie auta to w czym problem??
    > Przeciez motocykl nie spycha samochodu z zajmowanego pasa ruchu.
    > IMO pudlo zupelne. :)

    Motocykl i samochód się na jednym pasie nie mieszczą. Motocykl albo
    "jedzie okrakiem" po dwu pasach, łamiąc Art 16. Albo robi slalom i bez
    syngalizacji ciągle zmienia pas ruchu (łamiąc rzeczony art 22).

    > Acha, i to jest zakaz wyprzedzania/omijania? Jak sam napisales, jesli
    > przesuwasz auto to robisz wystarczajaco duzo miejsca na to, zeby motocykl
    > nie musial zmieniac pasa.

    Nie robisz. Nie da się. Samochód ma wraz z lusterkami ok 2.1m (samochód
    1.7m i lusterka po ok 20cm). Motocykl wraz z "jeźdźcem" ma ok 80cm
    (zmierz sobie rozstaw łokci jak siedzisz na moto). Odstęp musi być jakiś
    minimalny. Samochód też musi mieć jakiś odstęp od krawędzi (bo tam zaraz
    jest kolejny samochód). Dajmy choć po 10cm (choć to kpina). Razem mamy
    3.1m -- to więcej niż pas w mieście. Przy odstępie po 25cm jest już
    3.4m. Ergo: nie da się.

    BTW jak widzę motocyklistów "filtrujacych" to puszczam, bo po co mieliby
    tylko korek przedłużać -- niech jadą. Ale niech nie opowiadają że jadą
    zgodnie z przepisami, bo nie jadą.

    > Reasumujac jesli motocykl miga to mu wolno.
    > IMO tez przepis nie za bardzo trafiony. :)

    > A bardzo prosto.
    >
    > Bardziej podchodzi przepis o niezachowaniu bezpiecznej odleglosci :)
    >
    > pozdrawiam

    Najbardziej podchodzi Art. 16 o poruszaniu się po wyznaczonych pasach
    ruchu (jeśli wyznaczone są) a nie pomiędzy.

    pzdr
    \SK