-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostra
da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 15 Oct 2010 14:01:54 +0200
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100411)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Statystyka
References: <4cb81169$0$27032$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@b...softax.pl>
<4cb82938$0$22816$65785112@news.neostrada.pl>
<4cb82cb4$1@news.home.net.pl> <i99bj2$k6l$1@inews.gazeta.pl>
<4cb83520$1@news.home.net.pl>
<4cb8360a$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4cb8360a$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <e...@b...softax.pl>
Lines: 23
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1287144002 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27029 83.18.189.42:41767
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2318470
[ ukryj nagłówki ]Bartłomiej Kacprzak wrote:
> Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w
> wiadomości news:4cb83520$1@news.home.net.pl...
>> Odpowiedź nie wyczerpuje tematu - dotyczy w zasadzie tylko sytuacji, w
>> której wyznaczony pas jest na tyle szeroki, że mieści się na nim i
>> samochód i motocykl. W praktyce większość przypadków dotyczy sytuacji, w
>> których motocykl, aby mógł się zmieścić, potrzebuje części dwóch pasów,
>> formalnie więc w czasie takiego przeciskania zmienia pas
>> kilkanaście/kilkadziesiąt razy i nie ma możliwości tego "zawczasu"
>> sygnalizować. Poza tym najczęściej motocykliści przeciskają się między
>> samochodami czekającymi na czerwonym świetle, tuż przed skrzyżowaniem, a w
>> tych miejscach linia oddzielająca pasy jest zazwyczaj ciągła.
> Ej, ej od kiedy linia ciagla jest zakazem omijania lub wyprzedzania??
A od kiedy wolną na nią w ogóle najeżdżać.
Najechanie czyli obrys pojazdu zachodzi na linię.
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 15.10.10 14:00 Sebastian Kaliszewski
- 15.10.10 14:04 Sebastian Kaliszewski
- 15.10.10 14:01 Waldek Godel
- 15.10.10 14:04 Waldek Godel
- 15.10.10 14:16 Sebastian Kaliszewski
- 15.10.10 14:15 Bartłomiej Kacprzak
- 15.10.10 14:17 Sebastian Kaliszewski
- 15.10.10 14:16 Bartłomiej Kacprzak
- 15.10.10 14:18 Bartłomiej Kacprzak
- 15.10.10 14:19 Bartłomiej Kacprzak
- 15.10.10 14:21 spammtrapp
- 15.10.10 14:21 Waldek Godel
- 15.10.10 14:51 Myjk
- 15.10.10 15:04 Sebastian Kaliszewski
- 15.10.10 15:15 Sebastian Kaliszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=