  • 31. Data: 2010-10-15 13:33:32
    Temat: Re: Statystyka
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 13:26, kamil pisze:
> [...]
    > obowiązani zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną
    > ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować
    > zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten
    > utrudnić albo w związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny
    > oraz narazić kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również
    > zaniechanie.
    >
    > Twoim zakichanym obowiazkiem jest zachowac ostroznosc, ponadto stosowac
    > sie do zasady ograniczonego zaufania. Jesli nie widzisz motocyklisty w

    Alez ja go widze, widze go wtedy gdy leci ponad 100 na dozwolonych 50,
    wtedy gdy wyprzedza sznur samochodów na podwójnej ciagłej i w wielu
    innych sytuacjach sprzecznych z Art 3.1. i wieloma innymi. I do tego sie
    odnosze. Wiekszosc (i to chyba nie tylko moje wrazenie skoro generalnie
    motocyklisci maja taka opinie) motocyklistów jezdzi jak debile.

    Wiec za przeproszeniem nie pierdol mi o zachowaniu ostroznosci. Nie jest
    tym rycie sie motocyklem przed samochód bo nagle okazalo sie ze jednak
    nie zdazy wyprzedzic. Nie jest tym nagminne i spore przekraczanie
    predkosci i wiele innych rzeczy ktorych wymieniac mi sie nie chce.
    Oczywiscie wszystkie te rzeczy robia tez samochodziarze ale nikt z nich
    nie wpadł na pomysl nalepek: "uwazaj, samochody sa wszedzie"

    Chcecie szacunku, okazujcie go sami.

  • 32. Data: 2010-10-15 13:36:14
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 13:31, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > Gowno prawda, ida tam gdzie ida, bo taka smetne cipy jak spammtrap uwazaja,
    > ze nie musza patrzec w lusterka.
    > A po fakcie wystarcza uwaga : "Panie on tak zapierdalal, ze go nie
    > widzialem"

    Wiesz co glupia pizdo? Sasiad juz 10 rok nie wsiada do samochodu bo taka
    glupia pizda jak ty uwazala ze moze sobie leciec chuj wie ile po drodze.
    Skonczylo sie na tym ze ladnie sie wpierdolila w auto sasiada. Wina
    motocyklisty. Sasiad mimo ze bez winy od tego dnia do auta nie wsiadl.

  • 33. Data: 2010-10-15 13:37:10
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 13:29, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > No i gdzie jest napisane, ze to jest zakaz wyprzedzania/omijania?

    A gdzie ja to napisalem? Nic takiego nie twierdze slepotku.

  • 34. Data: 2010-10-15 13:39:40
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 13:27, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > Wiesz ile mialem niebezpiecznych sytuacji kiedy motocyklista spowodowal
    > zagrozenie dla mnie?
    > 0
    > Wiesz ile mialem niebezpiecznych sytuacji kiedy samochod spowodowal
    > zagrozenie dla mnie?
    > 3
    > Tylko w dniu wczorajszym.

    ROTFL
    Przytocz mi wyniki badań przeprowadzonych w styczniu. Jest szansa ze
    motocyklistów na drodze bedzie jeszcze mniej niz teraz.

  • 35. Data: 2010-10-15 13:41:43
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 15.10.2010 13:18, kamil pisze:

    > "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Przyznaj po prostu, ze krew cie zalewa, bo ktos inny dojedzie do celu
    > szybciej.
    >
    > Wiekszosc animozji na tle samochodziarze - motocyklisci ma swoje podloze
    > w przerosnietych ambicjach.

    Ja co prawda tylko na skuterze, ale kazdy wie ile Aprilia SR potrafi na
    drodze ;)
    Pomijajac jezdzenie motorynka jako malolat, skuterem zaczalem jezdzic we
    Wloszech, gdzie bylem ponad pol roku. Jezdzilo mi sie dobrze,
    dynamicznie, bez poczucia zagrozenia. Przyjechalem do Polski ... smierc
    w oczach. Najpierw na Slasku, gdzie kazdy MUSIAL mnie wyprzedzic, potem
    w Trojmiescie, gdzie w korkach czasem mi drzwi otwierali, zebym nie
    przejechal.
    Tak minelo kilka lat, przez ktore widzialem poprawe wsrod kierowcow
    samochodow - a moze to ja sie przystosowalem do jezdzenia w dziczy?
    Teraz jezdze w kraju o tak odmiennym stylu jazdy niz we Wloszech, ze az
    sam sie czasami dziwie jak to mozliwe i rowniez nie czuje sie na drodze
    zagrozony.
    Jakie wnioski? Mozna jezdzic ostro i dynamicznie, mozna jezdzic
    slamazarnie i powoli, ale jak nie ma kultury na drodze - to nie ma jazdy.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 36. Data: 2010-10-15 13:41:51
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-15 13:31:38 kamil

    > Nikt swiety nie jest, ale obwinianie
    > za cale zlo motocyklistow to mocne naduzycie.

    Nie wiem gdzie wyczytałeś takie stwierdzenie.

    > Dlaczego nie czepiasz sie obowiazku uwazania
    > na inne samochody, pieszych albo sarny w lesie?

    Jesteś bardzo niesprawiedliwy.
    Oczywiście, że się czepiam.
    Patrz: http://emide.pl/mazda6/kondor.gif

    --
    Pozdor Myjk

  • 37. Data: 2010-10-15 13:44:40
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-15 13:28:36 Bartłomiej Kacprzak

    > Braklo Ci emotki w poscie :)

    Jak widać była zbyteczna. :P

    > Linie sa potrzebne ale nie oznaczaja zakazu wyprzedzania,
    > jedynie zakaz ich przekraczania.

    No tak, to logiczne.

    --
    Pozdor Myjk

  • 38. Data: 2010-10-15 13:44:44
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "spammtrapp" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL
    > Przytocz mi wyniki badań przeprowadzonych w styczniu. Jest szansa ze
    > motocyklistów na drodze bedzie jeszcze mniej niz teraz.
    A spoko, mozesz to sobie przelozyc na miesiac czerwiec, bedzie jeszcze
    lepiej bo wiecej slepych idiotow wyjezdza na ulice.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 39. Data: 2010-10-15 13:48:37
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

> [...]
    > Skonczylo sie na tym ze ladnie sie wpierdolila w auto sasiada. Wina
    > motocyklisty. Sasiad mimo ze bez winy od tego dnia do auta nie wsiadl.
    :)
    A masz takich wiecej?
    Zacznij patrzec w lusterka, tak jak ten twoj sasiad.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 40. Data: 2010-10-15 13:50:39
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 13:48, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > :)
    > A masz takich wiecej?
    > Zacznij patrzec w lusterka, tak jak ten twoj sasiad.

    Przeciez wspomnialem ze wina motocyklisty, czego chcesz od lusterek
    mojego sasiada i moich?