  • 11. Data: 2012-09-03 07:36:13
    Temat: Re: Starter Play nie aktywuje sie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Sep 2012 10:51:17 +0000 (UTC), t? napisał(a):
    > begin J.F.
    >
    > Ja często wyłączam i nie widzę problemu -- uczę ludzi, żeby wysyłali mi
    > maile lub sms-y. Nie ma nic bardziej wkurwiającego niż telefon na temat
    > jakiejś pierdoły gdy jest się w trakcie jakiejś pracy koncepcyjnej czy
    > choćby jakiegoś pogłębionego relaksu. :-)

    A po kilku godinach wlaczasz.
    A jak wtedy zobaczysz " nie mozna sie zalogowac do sieci" to dlugo
    wytrzymasz ? Dzien, dwa ? :-)

    J.

  • 12. Data: 2012-09-03 08:43:19
    Od: Hubert <p...@o...pl>

    > Ja często wyłączam i nie widzę problemu -- uczę ludzi, żeby wysyłali mi
    > maile lub sms-y. Nie ma nic bardziej wkurwiającego niż telefon na temat

    A te smsy to czym odbierasz?

  • 13. Data: 2012-09-03 08:46:18
    Od: Hubert <p...@o...pl>

    JF:
    > A po kilku godinach wlaczasz.
    > A jak wtedy zobaczysz " nie mozna sie zalogowac do sieci" to dlugo
    > wytrzymasz ? Dzien, dwa ? :-)

    Nowy starter i tyle szumu, czy to ja muszę coś doczytać? Przecież nowy
    sim=nowy numer którego i tak nikt nie zna czyt. i tak nie zadzwoni.

  • 14. Data: 2012-09-03 16:47:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-09-2012 07:36, J.F. pisze:
    > A po kilku godinach wlaczasz.
    > A jak wtedy zobaczysz " nie mozna sie zalogowac do sieci" to dlugo
    > wytrzymasz ? Dzien, dwa ? :-)

    Tak, na startera przyjdzie mnóstwo ważnych wiadomości :)

    --
    Pozdr.

  • 15. Data: 2012-09-03 19:43:30
    Od: sumar <s...@o...eu>

    DoQ:

    > Gdzieś się wychował kudłaty szympansie??

    Niestety v domu pełnym przemocy i alkoholu. Nic nie mogłem
    na to poradzić. :-(

  • 16. Data: 2012-09-04 11:53:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup

    >Tak, na startera przyjdzie mnóstwo ważnych wiadomości :)

    Skoro kupil i narzeka ze sie nie aktywuje - to widac potrzebuje.

    Tez bym sie wsciekl, jakby sie tydzien aktywowal :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-09-05 22:09:22
    Od: "Donald T." <a...@i...invalid>

    W dniu 2012-09-02 11:21, DoQ pisze:
    Panie premierze jak rzyć!

    Zależy kto i czym ruha

    --
    Tera haratamy w Amber Gol

  • 18. Data: 2012-09-05 22:13:48
    Od: "Donald T." <a...@i...invalid>

    W dniu 2012-09-02 11:10, DoQ pisze:

    > Gdzieś się wychował kudłaty szympansie??

    Ty się wychowałeś w komórce przy chlewie, świnia ci co dzień rano
    "dzień dobry" kwiczała
    --
    Tera haratamy w Amber Gol

  • 19. Data: 2012-09-05 22:14:39
    Od: "Donald T." <a...@i...invalid>

    W dniu 2012-09-03 16:47, DoQ pisze:

    > Tak, na startera przyjdzie mnóstwo ważnych wiadomości :)

    Spierdalaj

    --
    Tera haratamy w Amber Gol

  • 20. Data: 2012-09-05 22:30:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-09-2012 22:13, Donald T. pisze:
    > Ty się wychowałeś w komórce przy chlewie, świnia ci co dzień rano
    > "dzień dobry" kwiczała

    Tak. Ta świnia to była twoja stara.

    --
    Pozdr.