  • 1. Data: 2012-09-01 23:15:50
    Temat: Starter Play nie aktywuje sie
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Zakupiony starter Play on-line za 9zł nie aktywuje sie automatycznie,
    zgłoszenie do BOK problemu, obiecują aktywację ręczną, ale jakoś strasznie
    długo im sie to schodzi.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/EURO_2012/strefa_kibica_Warszaw
    a9.php

  • 2. Data: 2012-09-02 08:49:22
    Temat: Re: Starter Play nie aktywuje sie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-09-2012 23:15, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
    > Zakupiony starter Play on-line za 9zł nie aktywuje sie automatycznie,
    > zgłoszenie do BOK problemu, obiecują aktywację ręczną, ale jakoś strasznie
    > długo im sie to schodzi.

    Wstrząsające!

    --
    Pozdr.

  • 3. Data: 2012-09-02 10:55:33
    Od: sumar <s...@o...eu>

    DoQ:

    > Wstrząsające!

    Nie pierdol głupot, bezmózgi idioto.

  • 4. Data: 2012-09-02 11:10:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-09-2012 10:55, sumar pisze:
    > Nie pierdol głupot, bezmózgi idioto.

    Gdzieś się wychował kudłaty szympansie??

    --
    Pozdr.

  • 5. Data: 2012-09-02 11:18:09
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Krzysztof 'kw1618' (W-wa)

    > Zakupiony starter Play on-line za 9zł nie aktywuje sie automatycznie,
    > zgłoszenie do BOK problemu, obiecują aktywację ręczną, ale jakoś
    > strasznie długo im sie to schodzi.

    Porażające. Ja bym popełnił harakiri. Jak żyć bez aktywacji startera Play?

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2012-09-02 11:21:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-09-2012 11:18, t? pisze:
    > Porażające. Ja bym popełnił harakiri. Jak żyć bez aktywacji startera Play?

    Myślę że sprawę należy skierować do premiera - Panie premierze jak rzyć!

    --
    Pozdr.

  • 7. Data: 2012-09-02 11:29:37
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin DoQ

    > Myślę że sprawę należy skierować do premiera - Panie premierze jak rzyć!

    To prawda, moim zdaniem Tusk powinien zwołać w tej sprawie posiedzenie
    rządu w trybie pilnym!

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2012-09-02 12:30:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Sep 2012 09:18:09 +0000 (UTC), t? napisał(a):
    > begin Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
    >
    > Porażające. Ja bym popełnił harakiri. Jak żyć bez aktywacji startera Play?

    To wylacz sobie telefon i zobaczymy ile wytrzymasz :-)

    To juz co prawda nie ten czas, ale dziecko np chcesz na kolonie wyslac, a
    tu taka niespodzianka.
    Premier powinien cos z tym zrobic :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-09-02 12:48:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-09-2012 12:30, J.F. pisze:
    > To wylacz sobie telefon i zobaczymy ile wytrzymasz :-)
    > To juz co prawda nie ten czas, ale dziecko np chcesz na kolonie wyslac, a
    > tu taka niespodzianka.

    Nawet na kolonie last-minute rodzic się wcześniej przygotowuje. Ot
    choćby odpowiednie ubrania.

    > Premier powinien cos z tym zrobic :-)

    Owszem.

    --
    Pozdr.

  • 10. Data: 2012-09-02 12:51:17
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin J.F.

    > To wylacz sobie telefon i zobaczymy ile wytrzymasz :-)

    Ja często wyłączam i nie widzę problemu -- uczę ludzi, żeby wysyłali mi
    maile lub sms-y. Nie ma nic bardziej wkurwiającego niż telefon na temat
    jakiejś pierdoły gdy jest się w trakcie jakiejś pracy koncepcyjnej czy
    choćby jakiegoś pogłębionego relaksu. :-)

    --
    ignorance is bliss