  • 11. Data: 2011-09-15 18:14:53
    Temat: Re: Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    Dzis zadzwonili ze starter.24 z Polski zeby poinformowac mnie ze juz
    dalej za hotel nie beda placic. Bo tak jest w umowie.
    W k.j.f.u. przygrywaja na maxa...
    Kiedy poinformowalem jak sie sprawy maja juz nie bylo entuzjastycznych
    zapewnien o zwrotach kasy za hotel...
    Pewnie okaze sie ze strona ukrainska "nie zaakceptowala" rachunkow
    ktore mamy.

  • 12. Data: 2011-09-15 20:43:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 09:14:53 -0700 (PDT), Tytus napisał(a):
    > Dzis zadzwonili ze starter.24 z Polski zeby poinformowac mnie ze juz
    > dalej za hotel nie beda placic. Bo tak jest w umowie.
    > W k.j.f.u. przygrywaja na maxa...

    A jaka jest umowa ?
    Umowy trzeba czytac, zeby potem nie byc zdziwionym.

    Tak to niestety jest z assistance - groszowa skladka, to i groszowa
    wyplata. Ubezpieczyciel ogranicza swoja odpowiedzialnosc.

    > Kiedy poinformowalem jak sie sprawy maja juz nie bylo entuzjastycznych
    > zapewnien o zwrotach kasy za hotel...
    > Pewnie okaze sie ze strona ukrainska "nie zaakceptowala" rachunkow
    > ktore mamy.

    Hm, no nie wiem - dla ciebie strona ukraiunska nie jest strona.
    Zbieraj rachunki - moze byc ciekawy proces po powrocie ;-)

    J.

  • 13. Data: 2011-09-15 21:07:05
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka'

    "J.F." Umowy trzeba czytac, zeby potem nie byc zdziwionym.

    Nie jestem zdziwiony - bo wiem ze w usenecie znaczna czesc
    uzytkownikow to bezmozgie yeti co nie czytaja tematow na ktore
    odpisuja

    *** Tak to niestety jest z assistance - groszowa skladka, to i
    groszowa
    wyplata. Ubezpieczyciel ogranicza swoja odpowiedzialnosc.

    Aha kolejny popis debilka, ktory nie wie o czym pisze ale klepac musi.

    ***Zbieraj rachunki - moze byc ciekawy proces po powrocie ;-)

    Ale za co mam zbierac te rachunki???
    bo kurwa nie wiem - pewnie dlatego ze wg J.F. nie przeczytalem umowy.

  • 14. Data: 2011-09-15 21:44:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tytus,

    Thursday, September 15, 2011, 9:07:05 PM, you wrote:

    [.................]

    *PLONK!* za:

    1. Chamstwo.

    2. Nieznajomość podstawowych zasad obowiązujących przy redagowaniu
    postów.

    --
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2011-09-17 16:36:45
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***RoMan Mandziejewicz *PLONK!* za:

    Romus nie napinaj sie tak - bo i tak mam w dupie twojego plonka
    Ten temat na te grupe napisalem li tylko dla pamieci wujka Googla.
    Ilosc debilizmow tu publikowanych zrazila mnie do lektury PMS juz
    wiele lat temu.

    P.S. Szary dzip pozdrawia bialego jeepa widzanego dzis na trasie
    miedzy Rownem a Łuckiem.
    Nie wiem czy czytasz PMS - bo chyba miales armenska rejestracje, ale
    to nic. :)

  • 16. Data: 2011-09-17 19:11:59
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Sep 2011 07:36:45 -0700 (PDT), Tytus napisał(a):

> [...]
    > Ten temat na te grupe napisalem li tylko dla pamieci wujka Googla.
    > Ilosc debilizmow tu publikowanych zrazila mnie do lektury PMS juz

    Co nie zmienia faktu, iż tym razem to Ty Tytus swoim wpisem popisałeś
    się nad wyraz na tej grupie.
    Ehhh.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 17. Data: 2011-09-18 10:29:56
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka
    ***Seba
    Co nie zmienia faktu,

    Staram sie dopasowac do poziomu, ale to nie latwe.
    Choc chyba przeciez zgodnie z linia napisalem cos nie na temat i
    niemerytorycznie???
    Bo przeciez o to chodzi no nie??

    A masz cos do napisania w temacie dzialania, umowy, dzialania Starter.
    24 na wschodzie???

  • 18. Data: 2011-10-11 21:34:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Sep 2011 07:36:45 -0700 (PDT), Tytus <v...@o...pl>
    wrote:

    >P.S. Szary dzip pozdrawia bialego jeepa widzanego dzis na trasie
    >miedzy Rownem a Łuckiem.

    Czy ten biały jeep miał nadwagę?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-10-12 08:23:27
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    Sprawa sie zakonczyla - Starter24 zwrocil za polowe przedstawionych
    faktur.
    Nie chce mi sie pisac do debili z tej firmy - bo kwota jest niewielka.
    Ale utwierdza mnie to w pewnosci ze dzialaja tak jak wiekszosc firm
    ubezpieczeniowych i w przyszlosci nalezy bezwzglednie egzekwowac
    zapisy umowy i nie daj boże za nic nie placic z wlasnej kieszeni

  • 20. Data: 2011-12-18 18:11:05
    Temat: Re: Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie cd.
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus"
[...]

    Witam to znow ja
    Dzis - trzy miesiace po przygodzie ze Starter24 na ukrainie otrzymalem pismo
    z dzialu weryfikacji firmy Starter24 obligujace mnie do przedstawienia
    faktur za naprawe pojazdu wraz z opisem usterki. Faktur ktorych nie bralem
    bo po co komu 1600km od domu. W przypadku nie przedstawienia faktur -
    kolejna usluga assistance nie zostanie wykonana. Starter24 zasłania sie
    "awaria powtarzajaca sie". Nie ma takiego wymogu (posiadania opisu usterki i
    faktur) w OWU ani nikt w momencie naprawy o tym nie mowil pomimo ze
    dzwoniono do warsztatu wielokrotnie zeby ustalic czy nie da sie naprawic na
    poczekaniu a tym samym nie zapewniac noclegu - a teraz sie przypomnialo.
    To jest zwykle skur...synstwo i zlodziejstwo.

    Jacek Sawa