  • 11. Data: 2010-01-01 17:11:58
    Temat: Re: Stara karta TV i sterowniki
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hhl57d$11d$...@i...gazeta.pl...
    > Niektorzy maja kilka TV i niekoniecznie chca ogladac TVN Style, polskie
    > seriale i nie chca tez codziennie przekonywac Zony, ze jedynie sluszny wybor
    > to Discovery albo TVN Turbo. Na jakosc nie narzekam, a analoga podzielic na x
    > telewizorow/kart TV, to zaden problem. Z cyferka nie ma tak fajnie.

    No popatrz. U mnie są 2 tv i jakoś odbieram cyfrową kablówkę na dwóch
    odbiornikach. Cud.

  • 12. Data: 2010-01-01 17:13:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > A telewizor też trzeba wymienić? czy wystarczy dokupić jakieś dodatkowe
    > urządzenie z kolejnym pilotem?

    Jeżeli chcesz odbierać cyfrową kablówkę to musisz mieć z tunerem DVB-C. Jeżeli
    nie ma tego telewizor, to musisz mieć dodatkowy dekoder.

  • 13. Data: 2010-01-01 19:28:19
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    i pewnie płacic 2 abonamenty lub jakieś tam opłaty [ ok. 20 zł ] za ten
    dodatkowy dekoder.

  • 14. Data: 2010-01-01 20:30:26
    Od: vDon <v...@o...eu>

    qwerty wrote:

    > Niektórych podnieca sygnał z cieniami (odbiór z odbiciem), szumami, SD
    > oraz wpływem przewodu na jakość sygnału. Jakby był czarno-biały i bez
    > fonii to najlepsze co można mieć.

    Fakt że u Ciebie tak wygląda sygnał analogowy z kablówki nie oznacza
    jeszcze że podobnie jest u innych. U znajomych mających "cyfrówkę" w
    Multimedia obraz aktualnie jest *gorszy* jakościowo niż przy (bardzo
    dobrym zresztą) odbiorze analogowym na tym samym kablu. Wygląda jak
    rozmydlona i nieco wyprana z kolorów wersja transmisji analogowej.
    Jedynym chlubnym wyjątkiem są kanały oznaczone jako "HD", niestety można
    je policzyć na palcach jednej ręki. Poza tym user ToMasz ma pełną rację
    jeśli chodzi o łatwość dzielenia sygnału na wiele urządzeń. Dodatkowo we
    wspomnianym Multimedia (nie wiem jak u innych operatorów) "cyfra" jest
    zabezpieczona HDCP. Skutkuje to idiotycznymi ograniczeniami typu
    niemożność prostego nagrania cyfrowego sygnału w oryginalnej postaci.
    Trzeba go z tego co wiem wyprowadzać analogowo.

  • 15. Data: 2010-01-01 20:31:26
    Od: vDon <v...@o...eu>

  • 16. Data: 2010-01-01 20:45:30
    Od: vDon <v...@o...eu>

  • 17. Data: 2010-01-02 18:45:20
    Od: Jakub Krajewski <j...@k...org>

    qwerty wrote:

    [..]
    > No popatrz. U mnie są 2 tv i jakoś odbieram cyfrową kablówkę na dwóch
    > odbiornikach. Cud.

    I co, drugi dekoder też? I drugi abonament? Po co się bawić, skoro analogową
    kablówkę można podzielić dowolnie (oczywiście w granicach rozsądku, każde
    rozgałęzienie rzuca się na jakość) i płacisz jeden abonament?

    Zgadzam się, że analogowa kablówka jest zupełnie spoko. We Wro za 36 zł mam
    wszystko co potrzeba, na tylu telewizorach ile chcę. :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Krajewski, kraju
    ~~~~~ 837636216s ~~~~~

  • 18. Data: 2010-01-02 19:12:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jakub Krajewski" <j...@k...org> napisał w wiadomości grup
    > I co, drugi dekoder też?

    Nie.

    I drugi abonament?

    Nie.

  • 19. Data: 2010-01-02 20:07:47
    Od: "Andre" <a...@p...fm>

    qwerty wrote:

    > Nie.

    > Nie.

    No to pochwal sie, jak to osiagnales?

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 20. Data: 2010-01-02 21:19:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    qwerty pisze:
    > Niektórych podnieca sygnał z cieniami (odbiór z odbiciem), szumami, SD
    > oraz wpływem przewodu na jakość sygnału. Jakby był czarno-biały i bez
    > fonii to najlepsze co można mieć.

    Niektórzy dostają orgazmu od SupierWypierHipierCóś, za co płacą kupę
    kasiury, a co nie niesie treści tylko ą-ę-nowomodnę-technikę.

    Kiedyś miałem telewizor CRT który dawał świetny obraz. Teraz przeszedłem
    po sklepie z płaskimi i żaden nie daje obrazu nawet porównywalnego do
    tamtego CRT. Nawet te za 10 tysięcy. Obraz na nich wygląda jak rysowany
    kredkami świecowymi. Taka jest ta nowa technika.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek