  • 11. Data: 2010-08-05 10:25:14
    Temat: Re: Stara karta SIM i nowy telefon
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i2je3v$23vv$1@sabat.tu.kielce.pl...
    > Wrzuciłem do Noki 5230 starą kartę SIM (sprzed 12 lat)
    > Przyjmuje kod, odblokowuje telefon ale nie da się połączuć
    > z żadnym numerem (oprócz alarmowego)
    > Czy to wina starej karty czy też lecieć do punktu?
    > W Motoroli V3i działa normalnie.

    Dopiszę (chyba) finał.
    Poszedłem do salonu i zapytałem o co kaman.
    Podpowiedź jedna, jescze nie sprawdzona,
    Trzeba włączyć przynajmniej raz na online i podobno z jakimś serwerem Nokii
    się łączy
    a później już offline można dzwonić. Być może dziś sprawdzę.

    Artur(m)

  • 12. Data: 2010-08-05 11:25:52
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-26 09:39, Artur(m) pisze:
> [...]
    > Przyjmuje kod, odblokowuje telefon ale nie da się połączuć
    > z żadnym numerem (oprócz alarmowego)
    > Czy to wina starej karty czy też lecieć do punktu?

    Mam kartę "ERA GSM" z 1998r która działa bez problemu.

  • 13. Data: 2010-08-05 15:14:35
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

  • 14. Data: 2010-08-06 06:52:15
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości

    > Mam kartę "ERA GSM" z 1998r która działa bez problemu.

    Moja jest z 1997, ale jak napisałem później, chyba w tym przypadku
    nie ma to jednak znaczenia.

    artur(m)