  • 1. Data: 2010-07-26 09:27:43
    Temat: WM aplikacja do wysylania polozenia
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Witam!
    Czy widzial ktos aplikacje pod windows mobile co by co jakis czas slala
    polozenie z gps?
    Tak sobie wymyslilem jak by od razu 'rysowalo' trase np na google maps lub
    czyms podobnym ale akceptowalne bedzie tez wysylanie polozenia
    geograficznego mailem ewentualnie smsem

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 2. Data: 2010-07-26 09:44:45
    Temat: Re: WM aplikacja do wysylania polozenia
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 11:27:43 +0200, tck napisał(a):

> [...]
    > Tak sobie wymyslilem jak by od razu 'rysowalo' trase np na google maps lub
    > czyms podobnym ale akceptowalne bedzie tez wysylanie polozenia

    A próbowałeś Google Maps? Mobile w dodatku..
    (podpowiedź - Latitude)

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-07-26 09:46:54
    Od: AL <a...@s...tam>

    tck pisze:
> [...]
    > Tak sobie wymyslilem jak by od razu 'rysowalo' trase np na google maps
    > lub czyms podobnym ale akceptowalne bedzie tez wysylanie polozenia

    a szukales/testowales juz cos?

    pierwsze zapytanie googla:
    http://www.google.pl/search?q=gps+track+windows&ie=u
    tf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&clien
    t=firefox-a

    masz tu:
    http://www.freewarepocketpc.net/ppc-tag-gps.html

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2010-07-26 11:11:37
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tak sobie wymyslilem jak by od razu 'rysowalo' trase np na google maps lub
    > czyms podobnym ale akceptowalne bedzie tez wysylanie polozenia

    Mobile Gadu

  • 5. Data: 2010-07-27 22:18:16
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    W dniu 2010-07-26 11:27, tck pisze:
> [...]
    > Tak sobie wymyslilem jak by od razu 'rysowalo' trase np na google maps
    > lub czyms podobnym ale akceptowalne bedzie tez wysylanie polozenia

    everytrail.com

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://blog.ku-fel.com / PSN: KuFeL78
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 6. Data: 2010-07-27 22:18:50
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

> [...]
    > Tak sobie wymyslilem jak by od razu 'rysowalo' trase np na google maps
    > lub czyms podobnym ale akceptowalne bedzie tez wysylanie polozenia

    jeszcze przyszedł mi do głowy dość młody serwis, ale dobrze
    funkcjonujący online - endomondo.com

    Pzdr,
    KuFeL

  • 7. Data: 2010-07-29 06:46:43
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > Tak sobie wymyslilem jak by od razu 'rysowalo' trase np na google maps lub
    > czyms podobnym ale akceptowalne bedzie tez wysylanie polozenia

    gpsed.com

    JA