  • 1. Data: 2010-07-26 07:39:41
    Temat: Stara karta SIM i nowy telefon
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Wrzuciłem do Noki 5230 starą kartę SIM (sprzed 12 lat)
    Przyjmuje kod, odblokowuje telefon ale nie da się połączuć
    z żadnym numerem (oprócz alarmowego)
    Czy to wina starej karty czy też lecieć do punktu?
    W Motoroli V3i działa normalnie.

    Artur(m)

  • 2. Data: 2010-07-26 08:01:17
    Temat: Re: Stara karta SIM i nowy telefon
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-07-26 09:39, Artur(m) pisze:
    > Wrzuciłem do Noki 5230 starą kartę SIM (sprzed 12 lat)
    > Przyjmuje kod, odblokowuje telefon ale nie da się połączuć
    > z żadnym numerem (oprócz alarmowego)

    A skąd podejrzenie, że karta SIM sprzed 12 lat będzie jeszcze działać?
    Że jej operator nie wyłączył 11 lat temu?

  • 3. Data: 2010-07-26 08:22:17
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:i2jfcg$v0m$1@news.onet.pl...

    > A skąd podejrzenie, że karta SIM sprzed 12 lat będzie jeszcze działać? Że
    > jej operator nie wyłączył 11 lat temu?

    od 12 lat przedluza umowe?

    Ja mam karte z 2002 roku ze znaczkiem idea i orange nie raczyl mi ani razu
    przy przedluzaniu umowy wymienic karty

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 4. Data: 2010-07-26 08:54:49
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-07-26 10:22, Kotlet wołowy pisze:

    > Ja mam karte z 2002 roku ze znaczkiem idea i orange nie raczyl mi ani razu
    > przy przedluzaniu umowy wymienic karty

    Robia to od reki ale nie w zwiazku z umowa, tylko serwisowo. Mi
    wymienili (w sumie niepotrzebnie) bo ktorys z (ich) telefonow obiecywal
    500 pozycji w ksiazce, ale widzial 250

    Znajdz pretekst, chyba wymienia.

  • 5. Data: 2010-07-26 09:05:14
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2010-07-26 10:22, Kotlet wołowy pisze:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"<m...@t...waw.pl> napisał
    > w wiadomości news:i2jfcg$v0m$1@news.onet.pl...

    > od 12 lat przedluza umowe?

    Dla mnie stara karta w takim kontekście jakoś od razu skojarzyła się z
    wyciągniętą z szuflandii :-)

    Podejrzewam Plusa i kartę 5 V - wymienić.

    > Ja mam karte z 2002 roku ze znaczkiem idea i orange nie raczyl mi ani razu
    > przy przedluzaniu umowy wymienic karty

    A prosiłes? :)

  • 6. Data: 2010-07-26 09:17:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w
    > Wrzuciłem do Noki 5230 starą kartę SIM (sprzed 12 lat)
    > Przyjmuje kod, odblokowuje telefon ale nie da się połączuć
    > z żadnym numerem (oprócz alarmowego)

    A z alarmowym mozna sie polaczyc ?
    Ksiazke obejrzec, SMS z karty ?

    > Czy to wina starej karty czy też lecieć do punktu?
    > W Motoroli V3i działa normalnie.

    I mozna sie laczyc normalnie ?

    Moze byc kwestia jakiegos niekontaktu.
    Moze byc kwestia napiec - SIMy byly na 5V, potem 3.3, teraz 1.8V.

    Ale to by raczej w ogole nie wykazywala oznak dzialania.
    Moze nokia ma simlocka ?
    A zobacz reczny wybor sieci - czy nie ustawiony na cos dziwnego i
    czy w ogole widzi jakies sieci.
    Moze nokia z USA i na inne czestotliwosci ?

    J.

  • 7. Data: 2010-07-26 09:46:10
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl> napisał
    w wiadomości news:i2jj4e$a5i$1@news.onet.pl...

    > Dla mnie stara karta w takim kontekście jakoś od razu skojarzyła się z
    > wyciągniętą z szuflandii :-)
    >
    > Podejrzewam Plusa i kartę 5 V - wymienić.

    > A prosiłes? :)

    no lwasnie czesto przedluzam umowe przez net i w uagach do obslugi pisze o
    tym, moze łaskawie orange by pomyslalo
    o opcji UWAGI w trakcie wypelniania formularza zamowienia

  • 8. Data: 2010-07-26 10:12:16
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w
    >
    > A z alarmowym mozna sie polaczyc ?
    > Ksiazke obejrzec, SMS z karty ?

    Nie próbowałem się łączyć
    Ksiązkę da sie oglądać
    SMS-a nie próbowałem wysłać

    > I mozna sie laczyc normalnie ?

    Tak. W motoroli działa bez zarzutu.

    > Moze byc kwestia jakiegos niekontaktu.
    > Moze byc kwestia napiec - SIMy byly na 5V, potem 3.3, teraz 1.8V.
    >
    > Ale to by raczej w ogole nie wykazywala oznak dzialania.
    > Moze nokia ma simlocka ?

    Ma na pewno, ale karta jest, tak jak nokia w Plusie.

    > A zobacz reczny wybor sieci - czy nie ustawiony na cos dziwnego i czy w
    > ogole widzi jakies sieci.
    > Moze nokia z USA i na inne czestotliwosci ?

    Nokia z salonu polskiego Plusa.
    Chyba wymienię kartę, zresztą proponowali już parę razy, ale zawsze jakoś
    nie było po drodze:).

    Dzięki za próbę pomocy

    Artur(m)

  • 9. Data: 2010-07-26 12:13:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > Nokia z salonu polskiego Plusa.
    > Chyba wymienię kartę, zresztą proponowali już parę razy, ale
    > zawsze jakoś nie było po drodze:).

    Poczekaj poczekaj, to czasem duza zaleta ze stara karta i mozna ja
    sklonowac.
    Niech najpierw wsadza inna karte i sprawdza ze nokia dobra ..

    Jak pisalem - jesli przechodzi pin, czyta dane z ksiazki, to karta
    raczej wspoldziala z telefonem.

    A moze ma UMTS wlaczony na stale ?

    J.

  • 10. Data: 2010-08-05 01:00:22
    Od: "Leszek(Lechu) Marmon" <l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl>

    On Mon, 26 Jul 2010 11:05:14 +0200, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...one.pl> wrote:

    >Dla mnie stara karta w takim kontekście jakoś od razu skojarzyła się z
    >wyciągniętą z szuflandii :-)
    >
    >Podejrzewam Plusa i kartę 5 V - wymienić.

    Skoro pyta o PIN to IMHO komunikuje sie wiec problemu zasilania nie
    widze.

    A BTW to sam mam swojego SIMa od poczatku, w dodatku sklonowanego, ale
    oryginal tez dziala we wspolczesnych. Tyle, ze to idealna karta 3V
    wiec wspolczesniejsza niz to co bylo na poczatku w Erze i Plusie.

    Pozdr.

    Lechu