  • 1. Data: 2010-07-24 15:19:42
    Temat: Dlaczego Orange zaprzestało sprzedaży starterów "Orange Free na kartę"?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Dwa dni temu poszedłem do punktu sprzedaży TP i Orange w celu nabycia
    startera "Oragne Free na kartę bez modemu" Czysto w celach testowych. Na
    stronie oranżadowej jest informacja, że jest taki starter, ale nie ma
    jego ceny. Panienka wręczyła mi starter Orange Go i napisała na
    karteczce, żeby wysłać sms o tresci OFREE na jakiś tam numer ( nie mam
    tego przed oczami, nie pamiętam już na jaki ) i wtedy taryfa zmieni się
    na "Orange Free" No niby w porządku ( choć jeszcze się tym nie bawiłem )
    ale ciekawi mnie dlaczego Orange zrezygnowało z tych starterów?
    Zapytałem się panienki i powiedziała tylko, że zostały wycofane z oferty
    i już. Czym startery oragne free różniły się od Orange go?

  • 2. Data: 2010-07-24 17:27:27
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Tomaszek pisze:
> [...]
    > Zapytałem się panienki i powiedziała tylko, że zostały wycofane z oferty
    > i już. Czym startery oragne free różniły się od Orange go?
    być moze, ale to naprawdę tylko luźne dywagacje:
    dla każdej sieci liczy się ilość sprzedanych kart sim. Być moze jest
    jakaś reguła która mówi ze sim do internetu nie bierze w tym udziału -
    jest wliczany do innej kategorii. tak wiec mamy sztuczne podnoszenie
    ilości sprzedanych kart sim do rozmów, a chętni na bonusy internetowe -
    są dalej zadowoleni, bo mogą zmienić taryfę kodem w 3 minuty.

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-07-24 17:39:15
    Od: "Janusz" <d...@p...onet.pl>

    No i oczywiscie Orange nie sprzedaje zestawów Orange Free na kartę z modemem
    USB.
    Kiedys dzwonilem do nich, to sie dziwili, jak mozna kupowac modem za 200
    zlotych i uzywac internetu na kartę ;)

  • 4. Data: 2010-07-24 18:00:07
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-07-24 19:27, ToMasz pisze:
> [...]
    > ilości sprzedanych kart sim do rozmów, a chętni na bonusy internetowe -
    > są dalej zadowoleni, bo mogą zmienić taryfę kodem w 3 minuty.

    Pewnie masz rację - starter Orange Go kupi więcej ludzi niż starter
    Orange Free na kartę.

  • 5. Data: 2010-07-24 18:01:39
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-07-24 19:39, Janusz pisze:
    > No i oczywiscie Orange nie sprzedaje zestawów Orange Free na kartę z
    > modemem USB.
    > Kiedys dzwonilem do nich, to sie dziwili, jak mozna kupowac modem za 200
    > zlotych i uzywac internetu na kartę ;)

    To to chyba tylko oni tak uważają, bo jakoś inni operatorzy sprzedają
    takie zestawy. Ja tam im się nie zamierzam narzucać - kupiłem to w
    celach testowych - teraz jakiś bonus dają za doładowanie za 5zł, to
    doładuję i starter po testach pójdzie do... archiwum;)

  • 6. Data: 2010-07-24 20:19:51
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Tomaszek pisze:

    > Pewnie masz rację - starter Orange Go kupi więcej ludzi niż starter
    > Orange Free na kartę.
    czemu nie lubisz częsci rowerowych?

  • 7. Data: 2010-07-24 21:37:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 24 Jul 2010 17:19:42 +0200, Tomaszek napisał(a):

> [...]
    > Zapytałem się panienki i powiedziała tylko, że zostały wycofane z oferty
    > i już. Czym startery oragne free różniły się od Orange go?

    Ech... niczego nie zaprzestało, sam odbierałem dostawę starterów Orange
    Free w piątek...

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

  • 8. Data: 2010-07-25 10:29:26
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-24 17:19, Tomaszek pisze:
> [...]
    > starterów? Zapytałem się panienki i powiedziała tylko, że zostały
    > wycofane z oferty i już. Czym startery oragne free różniły się od Orange

    Ale ty masz problemy. Kupujesz Orange Go, zmieniasz na Free i hula -
    gdzie widzisz problem?

  • 9. Data: 2010-07-25 12:59:08
    Od: akulowatosc <a...@g...com>

    On Jul 24, 7:27 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > tak wiec mamy sztuczne podnoszenie
    > ilości sprzedanych kart sim do rozmów

    A może po prostu te startery sprzedawały się tak słabo, że nie
    opłacało się produkować identycznych kart sim w różnych
    opakowaniach? ;-)

    A może po prostu w tym POSie nie mieli i żeby nie wyjść na kiepskich
    sprzedawców którzy nie mają towaru ściemnili na poczekaniu bajeczkę o
    wycofywaniu z rynku. Sam tak często robię jak klient chce telefon,
    którego nie mam.

  • 10. Data: 2010-07-25 17:01:23
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-07-24 22:19, ToMasz pisze:
    > czemu nie lubisz częsci rowerowych?

    No jakoś mi z pedałami nie po drodze....