  • 11. Data: 2010-12-14 15:10:05
    Temat: Re: "Sta³ka" do Nikona D90
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-12-13 22:19:12 +0100, "Gil" <g...@o...pl> said:

    > Ta stałka 35mm jest doś tania to fakt. Tylko przy słabym świetle autofokus
    > spisuje się słabo. Dużo zdjęć nietrafionych.

    Z jaką puszką i jakie inne obiektywy w tych samych warunkach sprawują
    się według Ciebie lepiej?

    > Dużo lepsza będzie stałka sigmy 30 1,4.

    Poza drobiazgami, jak: mniejsza ostrość, loteria jakości, w tym jazdy z
    przebieraniem na okoliczność BF/FF z konkretną puszką.

    > Zresztą na ten temat morze słów wylano na forum nikkon.

    Chwilowo martwym forum.

    de Fresz

  • 12. Data: 2010-12-14 15:11:13
    Temat: Re: "Sta&#179;ka" do Nikona D90
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-12-13 23:55:06 +0100, "Gil" <g...@o...pl> said:

    > I tu jest problem z 1,8 i autofokusem przy 1/30s sam obiektyw jest mało ostry
    > (niektórzy mówią że jest ostry od pełnej dziury) a autofokus ostrzy w około 33
    > procentach dobrze. Może mi się słaby trafił.

    Raczej Twojemu obiektywowi trafił się niewykwalifikowany operator ;-)

    de Fresz

  • 13. Data: 2010-12-14 15:15:23
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    de Fresz wrote:

> [...]
    >
    > Poza drobiazgami, jak: mniejsza ostrość, loteria jakości, w tym jazdy z
    > przebieraniem na okoliczność BF/FF z konkretną puszką.

    Właśnie, jakieś powody tej martwoty?

  • 14. Data: 2010-12-14 15:45:50
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-12-14 16:15:23 +0100, JaromirD <r...@q...pl> said:

    > Właśnie, jakieś powody tej martwoty?

    Na fejsbuku jest namiastka wyjaśnienia. Generalnie - coś sie
    spierdzieliło szwabskiej firmie hostingującej i się wszystko wyrypało
    konkretnie.

    de Fresz

  • 15. Data: 2010-12-14 20:34:26
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    de Fresz wrote:

    > Na fejsbuku jest namiastka wyjaśnienia. >

    W brew pozorom nie wszyscy są ekshibicjonistami.

  • 16. Data: 2010-12-16 08:24:30
    Od: rdn <r...@f...pl>

    W dniu 2010-12-14 21:34, JaromirD pisze:
    > de Fresz wrote:
    >
    > W brew pozorom nie wszyscy są ekshibicjonistami.

    "W brew" a nawet "w rzęsę" ;)

    --
    rdn

  • 17. Data: 2010-12-16 12:21:05
    Od: Psychotrop vel Grzegorz Laska von Lasocki <p...@o...pl>

    W dniu 2010-12-14 16:11, de Fresz pisze:
    > Raczej Twojemu obiektywowi trafił się niewykwalifikowany operator ;-)

    święte słowa :)
    sam pamiętam, jak dawno temu bziuczałem, że ten AF w D90 jakich
    parchaty, albo że obiektyw jakiś taki nie teges :D

    a wszystko w trudnych warunkach oświetleniowych :)
    potem przyszło doświadczenie .... i problem z "niecelnością" AF sam
    zniknął :)

    --
    Psychotrop vel Grzegorz Lucjan "Laska" von Lasocki / (wytnij _sp)
    p...@o...pl

  • 18. Data: 2010-12-16 12:25:22
    Od: Psychotrop vel Grzegorz Laska von Lasocki <p...@o...pl>

    > Chwilowo martwym forum.

    jako moderator na nikoniarzach napiszę krótkie wyjaśnienie.
    na hostingu, gdzie leży forum (data center w niemczech) padł nasz
    serwer - fizycznie.
    backup jest/był robiony online, ale tylko baz forumowych.
    w tym momencie Admin z z drugim Adminem stawiają wszystko od podstaw i
    niestety robią to w wolnych chwilach od normalnej pracy.
    jak tylko postawią, to odzyska się bazy z backupu.

    myślę, że ruszy wszystko dzisiaj, albo jutro najpóźniej.

  • 19. Data: 2010-12-16 14:41:13
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-12-16 13:25:22 +0100, Psychotrop vel Grzegorz Laska von Lasocki

    > jako moderator na nikoniarzach napiszę krótkie wyjaśnienie.

    O, Psycho! Widzę że syndrom odstawienia daje się we znaki Nikoniarzom i
    szukają ersatzu po innych forach, oby tylko nie na Canon-boardzie...
    ;-)))

    > myślę, że ruszy wszystko dzisiaj, albo jutro najpóźniej.

    Na szczęście Admin jednak jest ekshibicjonistą i biedne, opuszczone
    owieczki z drżącym sercem sledzące fejsbuka mogły przeczytać tam tą
    dobrą nowinę ;-)

    de Fresz