  • 121. Data: 2011-10-24 13:24:52
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: John Smith <j...@e...net>

    W dniu 2011-10-24 13:11, Michal Tyrala pisze:
    > PS. Dla tele jednak rzadza male matryce, wiesz jakie fajnie male jest
    > manualne eq 200/2IS na u4/3? :-)

    Gdyby nie emotka to bym Cie zapytał skąd wziąłeś obiektyw 100/1 że niby
    po podpięciu do u4/3 masz eq 200/2. Ale tak, to nie zapytam. :-)

    > Przypuszczam, ze jakby ,,wielcy''
    > wypuscili puszke semipro (AF!) z cropem x2 to u ,,podgladaczy'' mialaby
    > niezle wziecie. Ceny 200/2.8, 300/2.8, 400/2.8 raczej ich (producentow)
    > do tego nie motywuja :-)

    I dlatego Canon zastępuje model z APS-H modelem FF. :-)

    --
    Mirek

  • 122. Data: 2011-10-24 13:26:42
    Od: John Smith <j...@e...net>

    W dniu 2011-10-24 12:21, Marek Wyszomirski pisze:
    > Spodziewam się, że wszystkie lustrzanki zostaną z czasem zastąpione
    > EVIL-ami - w momencie, gdy jakość obrazu w EVF zrówna się z jakością
    > obrazu na matówce a opóźnienie obrazu w EVF stanie się pomijalnie małe
    > nie będzie motywacji, by do aparatu pakować lustro. I nie będzie powodu,
    > dla którego EVIL miałby mieć gorszą ergonomię - można się zatem
    > spodziewać również profesjonalnych EVIL-i o ergonomii i rozmiarach
    > porównywalnych z obecnymi lustrzankami.

    Pewnie tak, ale to jeszcze chwila.
    Jak na razie żadem flagowiec nie jest EVIL-em.

    --
    Mirek

  • 123. Data: 2011-10-24 13:40:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-10-24 12:24, XX YY pisze:
    > a ja zastepuje worek zoomow trzema stalkami

    ...żeby tylko mieć inne zdanie niż inni :)

    --
    pozdrawia Adam
    /ten pomnik nie może być samowolą budowlaną, bo został poświęcony/

  • 124. Data: 2011-10-24 13:48:41
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/10/2011 11:24, XX YY wrote:

    > a ja zastepuje worek zoomow trzema stalkami - jasne , lekkie , male ,
    > ostro rysujace.
    > jest to mozliwe dzieki wysokiej rozdzielczosci matryc
    >
    > i tak pokrywam
    >
    > 15/2,8 zakres 15 - ok 35 mm
    > 35/2,0 zakres 35 - ok 70 - 100 mm
    > 100/2,0 zakres 100 - ok 200 mm
    >
    > jak u zarania fotografii - coz wiecej potrzeba ?

    Czasem potrzeba wygody, żeby tych stałek nie przekładać co dwa kroki na
    spacerze w deszczu, śniegu, albo trzymając się jedną ręką liny w górach. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 125. Data: 2011-10-24 14:42:08
    Od: mt <t...@i...pl>

    John Smith pisze:

    > Pewnie tak, ale to jeszcze chwila.
    > Jak na razie żadem flagowiec nie jest EVIL-em.

    Nie taka znów odległa, jeżeli plotki się potwierdzą, to na wiosnę ma
    wyjść Sony SLT A9x (tak wiem, że to ma lustro do AF-a, ale mimo wszystko
    bliżej tej konstrukcji do EVIL-a niż do lustrzanki:)).

    --
    marcin

  • 126. Data: 2011-10-24 15:25:11
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-10-18 10:21:47 +0000, John Smith <j...@e...net> said:

    > Taka taktyka miałaby chyba mały sens. Dawałaby konkurencji większe pole
    > manewru. Zawsze lepiej strzelać do czegoś co wiemy jak wygląda.
    > Czy nie sensowniej byłoby w takim układzie poczekać na to, co pokaże
    > konkurencja i dopasować do tego specyfikację? I mieć "ostatnie" słowo?

    Za pół roku: większy bufor, szybszy procek i z 12 robi się 16 fps. Do
    tego kilka poprawek w AF (szybkość - tu znowu mocniejszy procek) i
    konkurencja zostaje w tyle bo strzelała za blisko.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 127. Data: 2011-10-24 15:48:46
    Od: XX YY <f...@g...com>

    , śniegu, albo trzymając się jedną ręką liny w górach. ;)

    fotografowac w trakcie wspinaczki to tak jakby sie wspinac w trakcie
    fotografowania - ani jedno ani drugie nie moze sie udac dobrze.

  • 128. Data: 2011-10-24 15:59:22
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/10/2011 16:48, XX YY wrote:
    > , śniegu, albo trzymając się jedną ręką liny w górach. ;)
    >>

    > fotografowac w trakcie wspinaczki to tak jakby sie wspinac w trakcie
    > fotografowania - ani jedno ani drugie nie moze sie udac dobrze.

    Ciastka też składasz sobie z kremu i krakersa osobno i pod żadnym
    pozorem nie jesz do herbaty?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 129. Data: 2011-10-24 16:16:10
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 24 Oct 2011 15:24:52 +0200, John Smith wrote:

    > Gdyby nie emotka to bym Cie zapytał skąd wziąłeś obiektyw 100/1 że niby
    > po podpięciu do u4/3 masz eq 200/2. Ale tak, to nie zapytam. :-)

    Dziwi mnie ten fetysz przeliczania f/ dla cropow. Fociles kiedys
    *otwartymi* 100/2 czy 135/2 na krotkich dystansach?
    Bardzo dobrze, ze zostaje swiatło f/2 i jest większa GO!

    > I dlatego Canon zastępuje model z APS-H modelem FF. :-)

    Jakby zaorali serie dwucyfrowa i 7D to byłoby jak chcesz :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 130. Data: 2011-10-24 16:26:20
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-10-24 15:59:22 +0000, kamil <k...@s...com> said:

    > Ciastka też składasz sobie z kremu i krakersa osobno i pod żadnym
    > pozorem nie jesz do herbaty?

    Rzadko się zgadzam z XXYY, ale tym razem jak najbardziej. Prawda jest
    taka, że nie mając zooma, musi focić tym co masz, czyli często jest
    tak, że długo nie zdejmujesz jednego obiektywu z aparatu, bo nie ma
    takiej potrzeby, bo kolejny w kolejce jest zbyt daleko, że tak określę.