  • 11. Data: 2012-08-12 21:26:34
    Temat: Re: Sprzedam studyjne lampy błyskowe
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-12 21:10, Janko Muzykant pisze:
    > A Ty myślisz, że w tym Elfo to polskie kondensatory, palniki i cała
    > reszta? :)

    Bowens pewnie też w Chinach robiony... ale co z tego? ;-)

  • 12. Data: 2012-08-13 06:44:17
    Temat: Re: Sprzedam studyjne lampy b?yskowe
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Jaki to kosmos skoro nowe są w sklepie za 1500 :-)
    > To prawie polowa ceny a uzywane sa zaledwiena kilku sesjach... czyli
    > tyle co nic.
    > Ale nic na sile. Taniej nie sprzedam bo przedstawiają dla mnie jeszcze
    > jakąś wartość :-)

    cóż, wiele wskazuje, że moda na własne studio sie już skończyła, na fejsa
    nie trzeb fotek studyjnych wystarczy fotka z komórki.

    teraz to jest mało chodliwy sprzęt.

  • 13. Data: 2012-08-14 18:59:21
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2012-08-13 06:44, Marek Dyjor pisze:

    > cóż, wiele wskazuje, że moda na własne studio sie już skończyła, na
    > fejsa nie trzeb fotek studyjnych wystarczy fotka z komórki.

    a jak nie było fejsa to co ludziska kombinowali sobie domowe studio
    tylko żeby wrzucać zdjęcia do domowego albumu? ;)

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 14. Data: 2012-08-14 19:29:19
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2012-08-12 19:42, quent pisze:
    > zabawek po okazyjnych cenach jest właśnie z mocowanie Bowensa.
    >
    > Masz na myśli te które nie mają nawet pilota proporcjonalnego do mocy
    > błysku? ;-)
    >
    > Tak, mam lampy też inne, chińskie... używam jedynie jako doświetlanie tla.

    Naprawdę takimi Quantuum'nami czy inną taniochą z Funsports nie da się
    nic sensowego zdziałać? Tylko tło doświetlić?
    Pytam szczerze, bo uważam Cię za bardzo kompetentną osobę.
    Zawsze będziesz mi się kojarzyć z tą dyskusją o fotografii biżuterii ;).
    Przedstawiłeś wtedy naprawdę świetny materiał za śmieszną kasę.

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 15. Data: 2012-08-14 21:56:17
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-14 19:29, cichybartko wrote:
> [...]
    > Zawsze będziesz mi się kojarzyć z tą dyskusją o fotografii biżuterii ;).
    > Przedstawiłeś wtedy naprawdę świetny materiał za śmieszną kasę.

    I Ty to jeszcze pamiętasz?
    To było dawno... no ale miło, dzięki :-)

    Wiesz... dać to się da...
    Ponoć, jak mawia mój przyjaciel, nie da, to się rozłożyć parasola w d...
    ;-) Zawsze mnie tym motywuje do działania :-D

    A tak serio to nie miałem do czynienia wiele z tymi tanimi lampami poza
    tym co mam.
    Zauważyłem, że mankamentem tego sprzętu, w każdym razie mojego, jest
    brak pilota proporcjonalnego do siły błysku. To jest dosyć mocno
    wkurzające, szczególnie gdy do oświetlenia sceny używa się np. 3 lamp.
    Brak oceny sytuacji na planie dosyć mocno daje się we znaki.
    Próba za próbą i ocena po fotkach mocno wydłuża cały proces.
    Poza tym z powtarzalnością błysku także bywa różnie.

    No ale z drugiej strony, za taką kasę wiele można wybaczyć....

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 16. Data: 2012-08-14 22:08:35
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-14 19:29, cichybartko wrote:
    > Przedstawiłeś wtedy naprawdę świetny materiał za śmieszną kasę.

    To była robota dla pewnego złotnika, który w końcu kupił sobie jakąś
    lustrzankę i sam trzaskał foty swoim wyrobom.....

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 17. Data: 2012-08-14 22:54:58
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-08-14 19:56:17 +0000, quent <x...@x...com> said:

> [...]
    > Brak oceny sytuacji na planie dosyć mocno daje się we znaki.
    > Próba za próbą i ocena po fotkach mocno wydłuża cały proces.

    Uwierzyłbym Ci gdybyś pisał o slajdzie 4x5, lub większym. Lub choćby w
    ogóle o materiale naprawdę wywoływanym, a nie o RAWach.
    W przypadku cyfry ma to znaczenie trzeciorzędne.
    Teraz w studio to nawet fleszmiarki są zbędnym rarytasem.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2012-08-15 09:56:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    cichybartko wrote:

    > a jak nie było fejsa to co ludziska kombinowali sobie domowe studio
    > tylko żeby wrzucać zdjęcia do domowego albumu? ;)

    wtedy sie robiło zdjęcia na portale z fotografią gdzie dostwało sie oceny za
    jakość zdjęć.

  • 19. Data: 2012-08-15 10:00:42
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-14 22:54, JA wrote:
    > W przypadku cyfry ma to znaczenie trzeciorzędne.

    Jak dla kogo.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 20. Data: 2012-08-15 10:22:05
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-08-15 07:56:13 +0000, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > wtedy sie robiło zdjęcia na portale z fotografią gdzie dostwało sie
    > oceny za jakość zdjęć.

    A jak nie było portali z fotografią?