  • 31. Data: 2012-08-22 22:08:15
    Temat: Re: Sprzedam studyjne lampy błyskowe
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2012-08-17 21:20, quent pisze:
    > A więc okazuje się, że zostało mi całe studio! Poszło body + obiektywy.
    > Tak więc będę sobie pielęgnował to jako hobby ;-)

    No to teraz musisz zrewidować swoje poglądy ;). Znów wraca dyskusja z
    Szymonem :). Musisz się zastanowić czym jest dla Ciebie prawdziwe
    "bogactwo" oraz jakie masz naprawdę potrzeby i dążenia. A przede
    wszystkim jakie są Twoje aspiracje i marzenia ;).
    Zacznij może w ramach hobby cykać jakieś martwe natury które
    wykorzystasz w jakiejś kampanii prospołecznej i to jeszcze non profit.
    Takie studio w cale nie musi generować ciągłego dochodu, potraktuj to
    jako inwestycje w siebie :).

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 32. Data: 2012-08-23 22:52:29
    Od: cichybartko <c...@g...com>

  • 33. Data: 2012-08-24 08:02:27
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-23 22:52, cichybartko pisze:
> [...]
    > wykorzystasz w jakiejś kampanii prospołecznej i to jeszcze non profit.
    > Takie studio w cale nie musi generować ciągłego dochodu, potraktuj to

    Nie bardzo rozumiem o co chodzi

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 34. Data: 2012-08-24 09:06:04
    Od: Slon <z...@g...com>

> [...]
    > wykorzystasz w jakiejś kampanii prospołecznej i to jeszcze non profit.
    > Takie studio w cale nie musi generować ciągłego dochodu, potraktuj to

    -------------
    Chyba mu chodzi o czyny spoleczne.

    Slon

  • 35. Data: 2012-08-24 17:43:34
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2012-08-24 08:02, quent pisze:

    > Nie bardzo rozumiem o co chodzi

    Trochę żartowałem, niestosownie do sytuacji.
    Zmierzam do tego... [ciach]
    I chciałem pojechać różnymi truizmami o systemie wartości i gospodarce ;).

    Pozdrawiam,
    Bartosz.