    Date: Sun, 04 Jul 2010 19:19:06 +0200
    From: PawelC <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Sposób na wariatów

    Sam na drodze święty nie jestem, niemniej jednak te moje grzechy dotyczą
    zwłaszcza jazdy znanymi mi drogami, gdy wiem, że odcinek jest pewny a
    ktoś kto wstawiał tam ograniczenia, to chyba tylko po to, by można było
    korumpować wiadomo kogo.. :)
    Nie mniej jednak, mam swoje głupie zasady typu nie wyprzedzać na
    podwójnej ciągłej, szarpać się jeśli jedzie kolumna itd...

    Wczoraj, znalazłem kapitalny sposób na "wariatów drogowych".
    Jedziemy objazdem koło Limanowej, droga wąska, kręta, górki, ... a widzę
    w tylnym lusterku, jak koleś raz po raz, kogoś próbuje wyprzedzać, wcina
    się przy tym na siłę przed inne samochody, dojeżdża do mnie i siedzi mi
    centymetry na tylnym zderzaku, ... w końcu poprosiłem żonę, która
    siedziała na tylnym siedzeniu, żeby zrobiła mu fotkę, aparatem....
    gościu jak zobaczył wycelowany w siebie obiektyw, nagle zwolnił i już do
    samego miasta jechał grzeczniutko z kilkumetrowym odstępem.

    W ciągu weekendu, ta metoda za każdym razem zdawała egzamin :)

    Raz chyba uratowałem komuś przez to jeśli nie życie, to na pewno zdrowie
    i samochód.

    Jak na anioła stróża to kawał ze mnie.... :)