  • 11. Data: 2009-03-18 20:14:37
    Temat: Re: Sposob na profesjonalnego EOSa.
    Od: a402 <z...@o...pl>

    _rK_ pisze:
    > Ostatnimi czasy

    jaja se robisz.

  • 12. Data: 2009-03-18 20:14:44
    Od: a402 <z...@o...pl>

    _rK_ pisze:
    > Ostatnimi czasy

    jaja se robisz.

  • 13. Data: 2009-03-18 20:14:56
    Od: a402 <z...@o...pl>

    _rK_ pisze:
    > Ostatnimi czasy

    jaja se robisz.

  • 14. Data: 2009-03-18 21:24:27
    Od: Tomasz Piotrowski <n...@n...com>

    mg pisze:

    > http://mgpl.deviantart.com/art/086-115267644

    Piękne :) Oto decydujący moment, a BTW Breson też potrafił zrobić całą
    rolkę, żeby potem wybrać TEN moment :)

    T.

    --
    http://momenty.pl/

  • 15. Data: 2009-03-19 07:16:08
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Ostatnimi czasy dostalem w uzytkowanie do pracy, bardzo profesjonalnego
    > Canona EOS 1D mark IIN.
    > Przyduszam spust, i co za cudowne uczucie - wiem, ze bede mial ta jedna, ostra
    > fotkee!
    > Testowaliscie?

    Pytanie retoryczne: zadałeś sobie odrobinę trudu by zajrzeć do menu aparatu?
    Samo podmenu dotyczące preferencji ustawiania ostrości ma więcej opcji niż całe
    menu niektórych aparatów...

    Tak, mieliśmy i testowaliśmy. Git majonez (Pani Barbara, youtube) i z 50/1.8 I i
    z 85L I i z 135L i z 300/2.8L IS i...

    ... RTFM.

    pozdrawiam,
    gietrzy

    ps. Ale co fakt to fakt, laski lecą na te 8+ kl/s ;)

  • 16. Data: 2009-03-19 11:19:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Mar 2009, gietrzy wrote:
    [...komuś...]

    > Pytanie retoryczne: zadałeś sobie odrobinę trudu by zajrzeć do menu aparatu?
    > Samo podmenu dotyczące preferencji ustawiania ostrości ma więcej opcji niż całe
    > menu niektórych aparatów...

    Jedynki nawet z daleka nie oglądałem ;)
    Ale pozwolę sobie na pytanie retoryczne: gdzie można sobie wsadzić
    wygodę nastawiania czegokolwiek w podmenu?
    W porównaniu do szybkości wykonania serii IMVHO - brak porównania ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2009-03-19 11:39:26
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    gietrzy pisze:
    > ps. Ale co fakt to fakt, laski lecą na te 8+ kl/s ;)

    A widzieliście taką konferencję prasową z Owsiakiem, jak on nagle zaczął
    coś tam nawijać do fotografa.... mistrzu, zacięło ci się....

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 18. Data: 2009-03-19 11:44:58
    Od: a...@a...pl

    On 19 Mar, 08:16, "gietrzy" <c...@g...pl> wrote:
> [...]

    Ja testowalem, ale mam odmienne od Ciebie odczucia. Zauwazylem ze w
    moim przypadku to nie dziala, bo niezaleznie od dlugosci serii, nie
    udaje mi sie zrobic fotki nieporuszonej.

    > ps. Ale co fakt to fakt, laski lecą na te 8+ kl/s ;)

    a misie caly czas wydawalo ze laski leca na moj dlugi obiektyw...

    Mariusz

  • 19. Data: 2009-03-19 13:35:53
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Jedynki nawet z daleka nie oglądałem ;)
    > Ale pozwolę sobie na pytanie retoryczne: gdzie można sobie wsadzić
    > wygodę nastawiania czegokolwiek w podmenu?
    > W porównaniu do szybkości wykonania serii IMVHO - brak porównania ;)

    Może i szybko, ale:
    - strzelając taką serią bezmyślnie dostajesz być może jakieś ostre
    zdjęci[ea].
    - strzelając serią ustawiwszy wcześniej mądrze tryb AF masz dużą szansę
    na całą serię ostrych zdjęć.

    Oczywiście też teoretyzuję, bo w rękach nie miałem :-)
    --
    Mirek