  • 1. Data: 2009-03-18 16:54:49
    Temat: Sposob na profesjonalnego EOSa.
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    Ostatnimi czasy dostalem w uzytkowanie do pracy, bardzo profesjonalnego
    Canona EOS 1D mark IIN. Oczywiscie nie pisze tego zeby sie jakos
    specjalnie chwalic, bo raz - ze cyfrowek nie lubie, a dwa - zdaje sobie
    sprawe, ze to sprzet nie pierwszej mlodosci i obecne aparaty sa bardziej
    zawodowe i robia o wiele profesjonalniejsze zdjecia.
    Zawsze jednak zastanawialo mnie, czemu fotografowie podnoszac aparat do
    oka, przytrzymuja migawke i zamiast zrobic jedno zdjecie puszczaja cala
    serie. - Mam rzecz jasna na mysli profesjonalnych fotografow. - Robia to
    nawet wtedy, gdy obiekt fotografowany nie przemieszcza sie nadzwyczaj
    szybko. W koncu, po krotkim doswiadczeniu z profesjonalnym EOSem 1D mark
    IIN odkrylem powod. Z poczatku walczylem ze soba i robilem jedno, dwa,
    no moze gora trzy zdjecia. Jednak w koncu uleglem. Teraz na calego
    korzystam z dobrodziejstw osmiu klatek na sekunde. Przyduszam spust, i -
    co za cudowne uczucie - wiem, ze bede mial ta jedna, ostra fotkee!
    Testowaliscie? Jak by co polecam. Czerpmy z zawodowcow!

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 2. Data: 2009-03-18 16:54:59
    Temat: Re: Sposob na profesjonalnego EOSa.
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    _rK_ wrote:

> [...]
    > serie. - Mam rzecz jasna na mysli profesjonalnych fotografow. - Robia to
    > nawet wtedy, gdy obiekt fotografowany nie przemieszcza sie nadzwyczaj

    Żeby miec kilka różnych fizycznie zdjęć które będą mogli sprzedać na wyłączność.

  • 3. Data: 2009-03-18 18:06:17
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Mateusz Ludwin wrote:

    > Żeby miec kilka różnych fizycznie zdjęć które będą mogli sprzedać na
    > wyłączność.

    nie będą mogli - serio
    była już dyskusja na grupie

    a z tą ostrością - b. słuszne spostrzeżenie ;)
    też tak robie
    ale nie mam profi aparatu więc i tak mam nie ostre

    eh... mój ty nikonie....

    --
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-03-18 18:58:14
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > co za cudowne uczucie - wiem, ze bede mial ta jedna, ostra fotkee!
    > Testowaliscie? Jak by co polecam. Czerpmy z zawodowcow!

    A mnie sie wydawalo, ze nie tyle chodzi o ostrosc, tylko o bracketing...

  • 5. Data: 2009-03-18 19:07:02
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Ajgor pisze:

    Hej

    > A mnie sie wydawalo, ze nie tyle chodzi o ostrosc, tylko o bracketing...

    Zgadza się, to bracketing ostrości.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 6. Data: 2009-03-18 19:08:50
    Od: Arczi <n...@...please>

    On 2009-03-18 19:58, Ajgor wrote:
    > A mnie sie wydawalo, ze nie tyle chodzi o ostrosc, tylko o
    > bracketing...

    ... ostrości. ;)

    Arczi

  • 7. Data: 2009-03-18 19:33:33
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Zawsze jednak zastanawialo mnie, czemu fotografowie podnoszac aparat do
    > oka, przytrzymuja migawke i zamiast zrobic jedno zdjecie puszczaja cala
    > serie.

    "Your first 10,000 photographs are your worst."

    "Say I wait for that picture for great pictures, well it's seldom you
    make a great picture. You have to milk the cow quite a lot and get
    plenty milk to make a little cheese."

    ;)

  • 8. Data: 2009-03-18 19:44:15
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    PS

    > Testowaliscie? ...

    Nooooo

    http://mgpl.deviantart.com/art/086-115267644

  • 9. Data: 2009-03-18 20:00:02
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Arczi" napisał w wiadomości news:gprgq3$odc$1@inews.gazeta.pl...

    > ... ostrości. ;)

    A no tak :) Mój amatorski EOS 1000D nie ma bracketingu ostrosci wiec nie
    przyszlo mi to do glowy :)

  • 10. Data: 2009-03-18 20:14:31
    Od: a402 <z...@o...pl>

    _rK_ pisze: