eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaSpawanie blachSpawanie blach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Spawanie blach
    Date: Fri, 23 Jan 2009 23:02:38 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <gldfa2$ce8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: acrq6.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1232748674 12744 83.11.18.6 (23 Jan 2009 22:11:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Jan 2009 22:11:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:22701
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam takie pytanie dotyczące spawania blach (wzmacnianie łączeń cienkich
    blach samochodowych).

    Instrukcje obspawywania nadwozia sugeruje spawanie ściegiem - wg.
    różnych źródeł np. 1cm spawu, 2cm przerwy, albo 3cm spawu, 5cm przerwy itp.

    Pytanie jest takie czy pozostawione przerwy korzystnie wypływają na
    wytrzymałość łączenia (zmniejszają naprężenia itp.), czy służą jedynie
    zmniejszeniu masy?

    Mam do wzmocnienia niewielki, ale mocno obciążony element i zastanawiam
    się czy lepiej spawać takim ściegiem, czy po prostu obspawać całość?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: