-
231. Data: 2012-06-05 19:05:55
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:jqldu4$bkm$...@n...dialog.net.pl...
> W dniu 2012-06-05 18:06, Tomasz Gorbaczuk pisze:
>> Znajdź mi mniejsze miasto w którym 2km "jedzesz" 30 - 40 min i to dzień
>> w dzień. Alternatywnych tras brak.
>
> I nie opłaca się zaparkować gdzieś przed tym ostatnim 2-kilometrowym
> odcinkiem i przejść na własnych kończynach?
A kto Ci powiedział, że to jest ostatni odcinek?
Może 15 kilometrów jest za, a 22 przed nim?
-
232. Data: 2012-06-05 19:14:11
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-06-05 17:02, Jakub Witkowski pisze:
> W dniu 2012-06-05 14:59, Budzik pisze:
>
>> przypominam tylko, że moim postulatatem było to, aby pokazywane w
>> katalogach spalanie miejskie było możliwe do osiągnięcia przy
>> rzeczywiśtej
>> jezdzie po miescie ale z wyłączeniem stania w korkach.
>
> No, ale co Twoim zdaniem ma zrobić producent?
Przestawić się na produkcję ekologicznych rowerów.
> Dysponując tak doskonałym alibi, jak urzędowo zatwierdzony i wymagany
> "cykl miejski iso cośtam",
> ma sobie strzelać w marketingową stopę, podając dodatkowo jakieś inne,
> "prawdziwe", wyższe spalanie?
> Nie za wiele aby wymagasz?
>
> Może jednak te postulaty skierować do urzędników którzy ten "cykl
> miejski" określają?
Już mu o tym pisałem, ale widzę, że jak grochem o ścianę...
-
233. Data: 2012-06-05 19:51:40
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Tomasz,
Tuesday, June 5, 2012, 6:06:06 PM, you wrote:
>> No właśnie nie jest to takie oczywiste, bo zależy to od bardzo wielu
>> czynników, a nie tylko od tego, czy miasto jest większe, czy mniejsze.
>> Odnieść możesz takie wrażenie przejeżdżając przez nie, bo w mniejszym z
>> powodu mniejszego odcinka po nim wzrośnie mniej niż przejeżdżając przez
>> rozleglejsze. Jest to tylko złudzenie, bo nie ma znaczenia, czy będziesz
>> jeździł po 4 zakorkowanych skrzyżowaniach w kółko, czy pokonasz ich 16 w
>> linii prostej. (...)
> Znajdź mi mniejsze miasto w którym 2km "jedzesz" 30 - 40 min i to dzień w
> dzień. Alternatywnych tras brak.
> Te 2km jadę dłużej niż pozostałe 37 które muszę pokonać z pracy do domu.
> Podejżewam, że w Poznaniu czy Krakowie prędzej znajdziesz takie "trasy"
> niż Sieradzu czy Chełmie.
Zostawiaj samochód te 2km dalej i rób sobie spacerek - zaoszczędzisz
10-20 minut za każdym razem.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
234. Data: 2012-06-05 20:54:24
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "masti" <g...@t...hell>
>>>>>
>>>>> oczywiście, że możesz. Zawsze jest o normie napisane
>>>>
>>>> Ale gdzie jest napisane ? W reklamie ? To chyba o to klientom
>>>> chodziło. W końcu nie muszą wiedzieć, że reklama odwołuje się do norm
>>>> z d..y a nikt producentowi nie kazał się tak reklamować.
>>>
>>> a możesz przetłumaczyć na zrozumiały język? bo z tego bełkotu nie wiem
>>> o co ci chodzi
>>
>> Zadzwoń do swojej mamy
>
> 3 dni Ci zajęło wymyślenie tego? Ucz się lepiej dziecko.
>
Jasne, dziecko
-
235. Data: 2012-06-05 20:58:45
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail j...@d...z.sygnatury napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:
>> przypominam tylko, że moim postulatatem było to, aby pokazywane w
>> katalogach spalanie miejskie było możliwe do osiągnięcia przy
>> rzeczywiśtej jezdzie po miescie ale z wyłączeniem stania w korkach.
>
> No, ale co Twoim zdaniem ma zrobić producent?
> Dysponując tak doskonałym alibi, jak urzędowo zatwierdzony i wymagany
> "cykl miejski iso cośtam", ma sobie strzelać w marketingową stopę,
> podając dodatkowo jakieś inne, "prawdziwe", wyższe spalanie? Nie za
> wiele aby wymagasz?
>
Racja.
Zreszta - przyczynkiem do rozmowy był post anacrona i w jego przypadku
okazało się, że zbyt duże spalanie nei było jednak efektem różnicy
rzeczywistość vs katalog tylko jednak jakiejś usterki.
Wieć w sumie.... :)
Zobaczymy, czy niższe spalanie utrzyma się przez dłuższy czas.
> Może jednak te postulaty skierować do urzędników którzy ten "cykl
> miejski" określają?
>
I tu również.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Błąd łatwiej można dostrzec niż prawdę,
bo błąd leży na wierzchu, a prawda w głębi"
-
236. Data: 2012-06-05 20:58:46
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...
>> 4. Nie jedź na luzie - jeśli planujesz zatrzymanie lub spowolnienie
>> ruchu, tocz się na biegu, bez naciskania pedału gazu.
>
> Nic się nie zmieniło.
to mnie zaciekawiło. Dlaczego?
Rozumiem, że w nowych autach tak to działa, bo przy hamowaniu silnikiem
auto nie dostaje paliwa.
Ale w starszych to raczej wiecej paliwa zuzywa się na biegu jałowym a nie
na hamowaniu silnikiem.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu -
237. Data: 2012-06-05 20:58:49
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:
>>>> taki wywód a empirycznie tego nie sprawdził? Nie wierze.
>>>
>>> A Ty empirycznie sprawdzasz, czy jak u Ciebie jest dzień, to w
>>> Australii noc, czy wierzysz na słowo?
>>>
>> ktoś już empirycznie sprawdził to za mnie.
>
> No i mnóstwo luda empirycznie sprawdzało czy w większym mieście jest
> większe spalanie niż w mniejszym.
> Wystarczy im uwierzyć, dokładnie tak samo jak z Australią.
generalnie tak.
Tyle tylko, ze przypominam, iż mówiłem o jezdzeniu po miescie bez stania w
korkach co troche utrudnia pomiar ale z drugiej strony eliminuje powód,
dlaczego w wieksdzych miastach auta palą wiecej.
Odnosząc się do poprzedniej tezy, pytanie, czy w duzych miastach auta palą
wiecej ponieważ są inaczej ułożone ulice i światła, czy dlatego, że ludzie
stoją w korkach.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
książki, nie stosuj systemu Braille'a." T. Bernard
-
238. Data: 2012-06-05 21:03:54
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury>
>> przypominam tylko, że moim postulatatem było to, aby pokazywane w
>> katalogach spalanie miejskie było możliwe do osiągnięcia przy
>> rzeczywiśtej
>> jezdzie po miescie ale z wyłączeniem stania w korkach.
>
> No, ale co Twoim zdaniem ma zrobić producent?
> Dysponując tak doskonałym alibi, jak urzędowo zatwierdzony i wymagany
> "cykl miejski iso cośtam",
> ma sobie strzelać w marketingową stopę, podając dodatkowo jakieś inne,
> "prawdziwe", wyższe spalanie?
> Nie za wiele aby wymagasz?
>
> Może jednak te postulaty skierować do urzędników którzy ten "cykl miejski"
> określają?
Reklamują się dobrowolnie.
-
239. Data: 2012-06-05 21:20:15
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 2012-06-05 20:58, Budzik pisze:
> Osobnik posiadający mail j...@d...z.sygnatury napisał(a) w poprzednim
odcinku co następuje:
>
>>> przypominam tylko, że moim postulatatem było to, aby pokazywane w
>>> katalogach spalanie miejskie było możliwe do osiągnięcia przy
>>> rzeczywiśtej jezdzie po miescie ale z wyłączeniem stania w korkach.
>>
>> No, ale co Twoim zdaniem ma zrobić producent?
>> Dysponując tak doskonałym alibi, jak urzędowo zatwierdzony i wymagany
>> "cykl miejski iso cośtam", ma sobie strzelać w marketingową stopę,
>> podając dodatkowo jakieś inne, "prawdziwe", wyższe spalanie? Nie za
>> wiele aby wymagasz?
>>
> Racja.
> Zreszta - przyczynkiem do rozmowy był post anacrona i w jego przypadku
> okazało się, że zbyt duże spalanie nei było jednak efektem różnicy
> rzeczywistość vs katalog tylko jednak jakiejś usterki.
> Wieć w sumie.... :)
>
> Zobaczymy, czy niższe spalanie utrzyma się przez dłuższy czas.
Drugie tankowanie 4.6/100 na 439 km. :) 10% to miasto.
-
240. Data: 2012-06-05 21:26:41
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
Dnia 05-06-2012 o 19:51:40 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
napisał(a):
>> Znajdź mi mniejsze miasto w którym 2km "jedzesz" 30 - 40 min i to dzień
>> w
>> dzień. Alternatywnych tras brak.
>> Te 2km jadę dłużej niż pozostałe 37 które muszę pokonać z pracy do domu.
>> Podejżewam, że w Poznaniu czy Krakowie prędzej znajdziesz takie "trasy"
>> niż Sieradzu czy Chełmie.
>
> Zostawiaj samochód te 2km dalej i rób sobie spacerek - zaoszczędzisz
> 10-20 minut za każdym razem.
>
Jest jeden problem: - po tych 2 kilometrach robię jeszcze 5 i dopiero
jestem u celu.
Generalnie w Warszawie tak źle jeszcze nie było. Oby do wakacji :-)
PS. Z powodu tego "ortografa" do tej pory mam buraka na twarzy...
podejrzewam
podejrzewam
podejrzewam
podejrzewam
podejrzewam
podejrzewam
podejrzewam
podejrzewam
TG