  • 391. Data: 2012-06-13 11:58:28
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tak mi to właśnie pachnie, ponieważ po raz kolejny napiszę, że nigdzie
    > nie sugerowałem wyjazdu dokądkolwiek, tylko zakup samochodu tam, gdzie
    > ma normy podane takie, które by męczącemu kota bardziej pasowały.
    > Później będzie mógł go eksploatować do woli z radością, że producent
    > go nie oszukał. No, ale jak widzę takiemu marudzącemu to zdaje się
    > nic nie będzie pasowało.

    sugerujesz zakup tam gdzie normy są inne, czyli za granicą i jednocześnie
    nie sugerujesz wyjazdu za granicę.
    To jednak nie piętnastolatek - to schozofrenia.

    > A co, jest źle?

    jest super. W katalogu napisane 4l w cyklu miejskim, wszyscy spalaja
    minimum 5. Rewelacja.

    > Wycofałeś się z tego?

    po pierwsze na początku zarzuciłem nie oszustwo a kłamstwo.
    Po drugie -debilne cięcie cytató sprawiło, że odpowiedź masz poniżej.

    > Ojoj - zdaje się, że jak Ci pokazałem te normy to stwierdziłeś, że
    > jesteś tego w pełni świadom i "robię z ciebie głupka". Tak w wolnym
    > tłumaczeniu, ponieważ nie chce mi się już jak to dosłownie brzmiało.

    ALbo pokażesz stosowny fragment albo nazwę cię kłamcą.
    Od początku pisałem, iż wiem, że robią badania w lab i tam zakłądają sobie
    ze w cyklu miejskim auto jedzie tyle i tyle z predkoscia x i tyle i tyle z
    predkoscia Y i z tego mierza spalanie.
    Nie miałem pojecia ze te badania normuje UE i nie sądzę abym tak twierdził.
    No chyba ze miałem jakieś alkoholowe zwidy.
    Poproszę wiec o odpowiedni cytat.

    > LOL - oszustwo to oszustwo. Biedny ten kot.

    nieprawda. Oszustwo można rozpatrywać pod kilkoma względami - moralne,
    karne. Nie wszystko co jest oszustwem, jest penalizowane.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 392. Data: 2012-06-13 12:31:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-13 11:58, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    (...)

    > sugerujesz zakup tam gdzie normy są inne, czyli za granicą i jednocześnie
    > nie sugerujesz wyjazdu za granicę.
    > To jednak nie piętnastolatek - to schozofrenia.

    Sugerujesz, że schorzenie o którym tylko ty wiesz (zostało
    zdiagnozowane?) zostało już gdzieś opisane? Wskaż źródło, chciałbym
    wiedzieć z kim dyskutuję :)

    > jest super. W katalogu napisane 4l w cyklu miejskim, wszyscy spalaja
    > minimum 5. Rewelacja.

    Jak najbardziej normalne, tym bardziej, że jakoś z tymi wszystkimi
    Ci nie wyszło.

    > po pierwsze na początku zarzuciłem nie oszustwo a kłamstwo.

    Kłamstwo, oszustwo itd. Lekko Ci idzie bezpodstawne oskarżanie innych.

    > Po drugie -debilne cięcie cytató sprawiło, że odpowiedź masz poniżej.

    Aha, debilne cięcie. Rozkręcasz się.

    > ALbo pokażesz stosowny fragment albo nazwę cię kłamcą.

    O, to ja już też zostałem kłamcą?

    MSGID: <0...@b...poznan.pl> :)

    > Od początku pisałem, iż wiem, że robią badania w lab i tam zakłądają sobie

    Nic takiego nie wynikało z tego co napisałeś.

    > Nie miałem pojecia ze te badania normuje UE i nie sądzę abym tak twierdził.

    Trudno byś twierdził, że to UE normuje, skoro nie miałeś o tym bladego
    pojęcia. Dostałeś link na ten temat, ja o tym pisałem (zresztą nie
    tylko ja), a Ty dalej swoje.

    > No chyba ze miałem jakieś alkoholowe zwidy.

    Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia?

    > Poproszę wiec o odpowiedni cytat.

    Jw.

    > nieprawda. Oszustwo można rozpatrywać pod kilkoma względami - moralne,
    > karne. Nie wszystko co jest oszustwem, jest penalizowane.

    Mam nadzieję, że ten kot jest odporny i nie czyta tego nikt z TOZ-u :)

  • 393. Data: 2012-06-13 12:51:41
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-06 21:26, John Kołalsky pisze:
    > Zużycie na jałowym to jakiś litr/h to ... ile trzebaby w tym korku stać
    > by istotnie wpłynęło na całkowite zużycie ?

    Nie chodzi o to że stoisz, a o to, że co chwilę o metr się posuwasz. To
    podnosi spalanie dość mocno.

  • 394. Data: 2012-06-13 14:22:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Sugerujesz, że schorzenie o którym tylko ty wiesz (zostało
    > zdiagnozowane?) zostało już gdzieś opisane? Wskaż źródło, chciałbym

    ło matko, czepianie się literówek? Really?

    > Jak najbardziej normalne, tym bardziej, że jakoś z tymi wszystkimi
    > Ci nie wyszło.

    Nie ci tylko tobie. ;-P
    Ne wiem co mi nie wyszło, jak bardzo nie odpowiada CI wszyscy, napisz sobie
    95%.
    No chyba, że dla ciebie to za mało aby uogólnić i uważasz, że jednak
    większosc spala w granicach normy ktalogowej +1 litr.

    > Kłamstwo, oszustwo itd. Lekko Ci idzie bezpodstawne oskarżanie innych.

    > Aha, debilne cięcie. Rozkręcasz się.

    przerpaszam za okreslenie "debilne" ale sam powiedz, co miałem napisać,
    skoro ono było DEBILNE.
    Juz pisałem o tym nie raz Cavallino - rozbijanie wypowiedzi na dwie czesci
    i odpowiadanie na czesc wyrwana z kontekstu nie daje porządanego efektu w
    rozmowie - niczego się od siebie w ten sposób nie dowiemy.
    A dodatkowo jak sie tnie w ten sposób, ze zadaje sie pytanie na ktore
    odpowiedz jest w drugiej czesci - jakbys to nazwał? Mądre? Inteligentne?
    Tendencyjne?

    > O, to ja już też zostałem kłamcą?

    nie, nie przeinaczaj.
    Prosiłem o podanie stosownego fragmentu.
    Fragment jest, z niego widzę, że po prostu w natłoku postów pomyliłeś się.

    > MSGID: <0...@b...poznan.pl> :)

    Kolega Cavallino 31.05 (sprawdzilem) już mnie pouczył.
    Ten post jest z 01.06...

    > Nic takiego nie wynikało z tego co napisałeś.

    cóż, myślę, ze mogło nie wynikać tylko to, że robiąto według jakiejś normy.
    <cytat>
    nie, ja wiem, ze oni robią laboratoryjnie testy zakładajac odpowiednia
    czesc dystansu i odpowiednia predkosc po czym wyliczaja srednia.
    Tyle tylko, ze jako konsument - mam to w głębokim poważaniu.
    Jeżeli ktoś używa w ofercie nazwy: cykl miejski to moim zdaniem musi się
    liczyć z tym, że ktośpotraktuje to jako cykl miejski a nie laboratoryjny
    test 40/70.

    > Trudno byś twierdził, że to UE normuje, skoro nie miałeś o tym bladego
    > pojęcia. Dostałeś link na ten temat, ja o tym pisałem (zresztą nie
    > tylko ja), a Ty dalej swoje.

    ale co swoje? Wiem ze robią według normy i co?
    Co według ciebie z tego wynika?
    - ze tak jest uczciwie?
    - ze producentom tak wygodnie?
    - ze nie mogą podać też bardziej realnych danych?
    - jeszcze coś innego?

    > Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia?

    Hmm, abstynent?

    > Jw.

    > Mam nadzieję, że ten kot jest odporny i nie czyta tego nikt z TOZ-u :)

    ok, według ciebie nie mozna tego relatywizować.
    Masz prawo, w koncu za oszukiwanie w kartach tez mozna zamykac do
    wiezienia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 395. Data: 2012-06-13 14:55:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-13 14:22, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    (...)

    Widzę, że ten kot jednak będzie miał ciężkie życie.

  • 396. Data: 2012-06-13 15:17:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Widzę, że ten kot jednak będzie miał ciężkie życie.

    ano, przestań więc go targać - bedziesz miał szansę na odrobinę
    merytoryczności.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 397. Data: 2012-06-13 17:16:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-13 15:17, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ano, przestań więc go targać - bedziesz miał szansę na odrobinę
    > merytoryczności.

    No i masz - człowiek napisał kto określa normy spalania, podał jak
    jest to realizowane, dał link, pokazał jak zrobić żeby kupić
    samochód gdzie producent podaje inne dane, a ten stwierdzi,
    że to nawet nie było odrobinę merytoryczne.

    Tak, masz rację, dwa tygodnie duszenia kota, że Ciebie
    (i większość) producenci oszukują jest jak najbardziej
    w pełni merytoryczne i uzasadnione.

    Miłego spalania (tylko uważaj na przesyłki pocztowe).

  • 398. Data: 2012-06-13 17:58:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > ?
    > A dlacego nie dla obydwu?

    A dlaczego nie w 100 wersjach, dla każdej wagi cegły na gazie inna wartość?

  • 399. Data: 2012-06-13 18:01:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > i odpowiadanie na czesc wyrwana z kontekstu nie daje porządanego efektu w

    Twoim zdaniem.
    Nikt nie ma obowiązku cytować Cię tak, jak Ty sobie uznajesz za stosowne.
    Zostawia się tą część cytatu, do której się odnosi - i tyle.

    Jak nie chcesz żeby była to tylko część Twojej wypowiedzi, to wypowiadaj się
    bardziej zwięźle, będzie mniej do wycinania.

  • 400. Data: 2012-06-13 18:56:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > samochód gdzie producent podaje inne dane, a ten stwierdzi,
    > że to nawet nie było odrobinę merytoryczne.

    niemerytoryczne było gadanie o kocie zamiast odniesienie sie do tego co
    napisałem w powyższym poscie.
    Nic tam nie było o tym, co powyzej ale w sumie nic dziwnego - znowu masz
    kota ogonem do przodu. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam