  • 91. Data: 2012-05-30 00:09:48
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > LOL - podaj definicję ekonomicznego samochodu :)

    ekonomiczny to taki który przy ecodrivingu pozwala na osiągnięcie wyniku w
    który nikt nie wierzy.

  • 92. Data: 2012-05-30 00:14:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 30 May 2012 00:08:56 +0200, Arbiter wrote:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości

    > na trasie przy 90kmh, mysle ze 5,0 to juz by było coś jak na lanosa.
    > Samochód nie jest duży.

    Lanos znowu ani nie był szczególnie mały, ani szczególnie ekonomiczny.
    6l/100km to już raczej dobry wynik.

    A ile deklarował producent w trasie?
    Chocia wtedy to chyba jeszcze podawali zużycie paliwa przy stałej prędkości
    70/90/120 niż tą dzisiejszą normę z jakiegoś tam cyklu.

  • 93. Data: 2012-05-30 00:17:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Arbiter,

    Wednesday, May 30, 2012, 12:08:56 AM, you wrote:

    > na trasie przy 90kmh, mysle ze 5,0 to juz by było coś jak na lanosa.

    Chyba sobie jaja robisz? 13-letni strucel?

    > Samochód nie jest duży.

    Ale ma za duzy silnik, który chce żreć!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 94. Data: 2012-05-30 00:17:16
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    wiadomości

    http://www.spritmonitor.de/en/detail/104416.html
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/311469.html
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/462440.html
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/458029.html
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/349778.html
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/332983.html

  • 95. Data: 2012-05-30 00:24:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 30 May 2012 00:09:48 +0200, Arbiter wrote:

    > ekonomiczny to taki który przy ecodrivingu pozwala na osiągnięcie wyniku w
    > który nikt nie wierzy.

    7.1l/100km w 3.2V6 się łapie? :)

  • 96. Data: 2012-05-30 00:26:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-30 00:24, Tomasz Pyra pisze:

    > 7.1l/100km w 3.2V6 się łapie? :)

    Napewno V6? Myślałem, że 320 cdi to R6. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 97. Data: 2012-05-30 00:30:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Wednesday, May 30, 2012, 12:14:40 AM, you wrote:

    > Lanos znowu ani nie był szczególnie mały, ani szczególnie ekonomiczny.
    > 6l/100km to już raczej dobry wynik.

    Było 5.8...

    > A ile deklarował producent w trasie?

    10.2/5.6/7.4 (miasto/90/120 km/h) - ale te 90 i 120 dotyczy jazdy
    jednostajnej.

    Szkoda, że w bezsensownym udowadnianiu, ile ma palić Lanos zagubiło
    sie meritum, czyli to, że możliwość ekstremalnie niskiego spalania w
    bardzo nietypowych warunkach ma się nijak do rzeczywistości - Lanos
    miał średnią wieloletnią z czasów, gdy notowałem wszystko, 9.3l/100km.
    Przejeżdzając jakies 90% w trasach.

    Lanos potrafił spalić ponad 16l/100km w trybie awaryjnym - gdy
    nieszczelność w wydechu doprowadziła do głupawki sondę lambda i lał
    bez sensu paliwem oraz mógł spalic te nieszczęsne 5.8l/100km, gdy
    wracałem nocą z trasy, całkowicie pustą drogą i zatankowałem 50km
    przed domem - spalił na tych 50 km 2.9l (mam dołożony komputer
    pokładowy, liczący spalanie bardzo dokładnie i akurat przy okazji
    tankowania go wyzerowałem).

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 98. Data: 2012-05-30 00:39:13
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    wiadomości

    > Szkoda, że w bezsensownym udowadnianiu, ile ma palić Lanos zagubiło

    raczej mam na myśli jakie spalanie należało by uznać za sukces przy aucie
    wielkosci lanosa. A ile Twoj lanos pali to juz Twoja sprawa, ważne abyś był
    zadowolony, ja nie zamierzam nic udowadniać. Mnie interesuje jakie spalanie
    jestem w stanie osiągnąć samochodami którymi jezdze. I po takich jazdach
    testowych mogę ocenić subiektywnie czy samochod jest ekonomiczny czy nie
    jest

  • 99. Data: 2012-05-30 00:42:08
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    wiadomości

    > Chyba sobie jaja robisz? 13-letni strucel?
    > Ale ma za duzy silnik, który chce żreć!

    Nie wiem czy wiek ma takie znaczenie. Ważne aby nie było niepotrzebnych
    oporów ruchu (złe opony, małe ciśnienie, nieodbijające hamulce, zła
    geometria) i aby silnik był w dobrym stanie (czysty filtr, przepływomierz,
    sonda etc)

    Tu najoszczedniejszy lanos
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/202584.html
    szału nie robi

    corolką udawało mi się spalić mniej
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/352187.html

    silnik trochę mniejszy, wielkość samochodu podobna

  • 100. Data: 2012-05-30 00:43:22
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > 7.1l/100km w 3.2V6 się łapie? :)

    wynik fajny, szczególnie jeśli to benzyna:))