  • 1. Data: 2011-09-09 15:19:53
    Temat: Sony a33 vs a450
    Od: Slawek <s...@g...com>

    Witam,

    Muszę dość szybko kupić body aby przed wyjazdem zastąpić moją
    wysłużoną Minoltę 5d. Cenowo w grę wchodzą Sony a450 i a33
    Nie bardzo wiem co wybrać. Szczególnie martwi mnie ten wizjer EVF w
    a33. Przyzwyczajony jestem do tradycyjnego wizjera i nie bardzo sobie
    wyobrażam elektroniczny ale nie wyczytałem jakichś niepochlebnych
    opinii. Jestem ciekaw opinii osób, które miały okazję korzystać z
    wizjera w a33 lub a55. Jak to się ma do zwykłego? Proszę o doradzenie
    mi w wyborze - jak mają się do siebie wymienione lustrzanki?

    pozdrawiam