  • 21. Data: 2009-06-25 06:55:05
    Temat: Re: Sony A350 / Samsung GX20
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Marek Wyszomirski napisał(a):
    [...]
    > Pentax/Samsung - manualnych obiektywów jest na pęczki - bagnet K był kiedyś
    > wspierany nie tylko przez Pentaxa ale i mnóstwo niezależnyuch producentów
    > (produkowali oni nie tylko obiektywy, ale i włąsne korpusy z tym bagnetem.

    Na Allegro mało i drogo. Jest jakaś giełda sprzętu Pentaxa?

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 22. Data: 2009-06-25 08:13:52
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał:

    > [...]
    >

    > Na Allegro mało i drogo.

    Cena wynika z użyteczności. Obiektywy do martwych systemów (czyli takie,
    których nie da się w sensowny sposób używać ze wspólczesnymi korpusami)
    chodzą za bezcen, bo nie ma na nie popytu - mało komu sa przydatne.

    > Jest jakaś giełda sprzętu Pentaxa?

    Trochę ofert jest w dziale 'giełda' na forum Pentaxa (www.pentax.org.pl).
    Ale na jakieś super okazje cenowe raczej nie licz - ze względów które przed
    chwilą podałem.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 23. Data: 2009-06-25 08:21:23
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Trochę ofert jest w dziale 'giełda' na forum Pentaxa
    > (www.pentax.org.pl).

    Szukam i znaleźć nie mogę...

  • 24. Data: 2009-06-25 08:29:25
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał:

    > [...]
    >
    > Szukam i znaleźć nie mogę...
    > [...]

    Sprawdziłem i... okazuje się, że od ok. miesiąca administratorzy forum
    wprowadzili ograniczenia w dostępie do giełdy. Dział ten jest widoczny
    dopiero po zalogowaniu się na forum:-(.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 25. Data: 2009-06-25 09:46:37
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > To zależy od Twoich preferencji. Samsung jest znacznie lepszym aparatem
    > dla mnie, ale jak komuś potrzeba LV to wygra Sony.

    LV nie jest mi do niczego potrzebne,
    używałem kiedyś aparatu wyposażonego w to szczęście,
    włączyłem, zobaczyłem, że jest i o tym zapomniałem

    Odpowiednikiem tego
    > samsunga jest raczej sony A700. Też się deko różnią, jednak to konstrukcje
    > z tej samej półki cenowej i dla tej samej grupy odbiorców.

    otóż wymieniony samsung i sony kosztują podobnie (samsung tańszy lekko)
    - stąd próba porównania

    > Pomyśl więc może o body entry level i porządnym obiektywie, bo nawet jak
    > kupisz najlepszy korpus i podepniesz pod to denko od słoika to będzie źle.

    takie właśnie założenie - sprzęt enty-level lub nieco ponad
    (jak w wypadku tego samsunga, nie jest drogi a nie jest dziadem)

    pozdrawiam

    P.

  • 26. Data: 2009-06-25 09:48:49
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:h1u65v$ftr$1@news.task.gda.pl...

    >>> http://www.dxomark.com/index.php/eng/DxOMark-Sensor/
    Camera-rankings

    asp

> [...]
    > rankingu które ja podałem - same sample z dpreview potwierdzają wręcz
    > podręcznikowo.
    > Zgadzają się też ogólne trendy na szerszych próbkach - ogólny postęp
    > technologiczny wraz z każą kolejną generacją sprzętu, pogorszenie
    > jakości postepujące z kolejnymi MPixelami i poprawa parametrów wraz ze
    > wzrostem powierzchni matrycy swiatłoczułej. Widać też degenerację obrazu
    > w lustrzankach Sony dzięki zastosowaniu przedrawowego "odszumiacza" -
    > fabryki budyniu (może uznali że modele do A700 trzeba przyciąć, żeby nie

    Czyli nadal uważasz że 400D jest lepszy niz 450D jak również 1000D jest
    lepszy niż 450D? Przeczytałem mnóstwo testów jak rózniez opinie uzytkowników
    i NIKT nie powiedział że 1000D jest lepszy niż 450D który jest nawet gorszy
    niż 400D. Naprawde nie wiem co Ci się zgadza.

  • 27. Data: 2009-06-25 09:49:13
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Pan Piskorz napisał(a):

    > otóż wymieniony samsung i sony kosztują podobnie (samsung tańszy lekko)

    W Media-mMrkcie Samsung jest circa 1550 zł tańszy od swojego bliźnika
    Pentaxa K20.
    Może nie schodzi z braku zaufania do marki? Sprzedawcy (zapewnie nie do
    końca kompetentni) sugerują, że Pentax jest znacznie lepszy.

  • 28. Data: 2009-06-25 10:05:24
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h1vch3$t7j$1@inews.gazeta.pl>,
    Marek Wyszomirski nabazgrał:
    > Sprawdziłem i... okazuje się, że od ok. miesiąca administratorzy forum
    > wprowadzili ograniczenia w dostępie do giełdy. Dział ten jest widoczny
    > dopiero po zalogowaniu się na forum:-(.

    Nie od miesiąca, a co najmniej od pół roku. Niedostępne też są bez
    zalogowania inne działy, z tego co pamiętam co najmniej /złota rączka/.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 29. Data: 2009-06-25 10:09:02
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h1vh6o$ic2$1@inews.gazeta.pl>,
    Jan Rudziński nabazgrał:
    > W Media-mMrkcie Samsung jest circa 1550 zł tańszy od swojego bliźnika
    > Pentaxa K20.

    To ile konkretnie kosztuje?

    > Może nie schodzi z braku zaufania do marki? Sprzedawcy (zapewnie nie do
    > końca kompetentni) sugerują, że Pentax jest znacznie lepszy.

    Pentax jest o tyle lepszy, że można do niego grip kupić za normalne
    pieniądze. Za to Samsung sam w sobie jest (dla mnie) wygodniejszy
    w uchwycie. No i w testach uzyskuje lepsze oceny za matrycę (bo inaczej
    RAW-y mieli w procesorze, *ech*).

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 30. Data: 2009-06-25 10:21:33
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    l...@l...localdomain napisał(a):

    > To ile konkretnie kosztuje?

    Ostatnio ok. 2500 Samsung z kitem kontra 4000 za Pentaxa też z kitem.